Stránka 5 z 8

Napsal: 09 dub 2010, 23:16
od Dr1ger
todle uz mam za sebou :-D

Napsal: 10 dub 2010, 04:44
od --blaster--
já jsem třeba musel vyměnit tlakový hadice,už mi to i trochu kapalo na zem,a bylo to hrozně cítit,docela nebezpečný... a teď už to mám ok.

Napsal: 10 dub 2010, 07:38
od knedlik
me to tak smrdi ale jen kdyz to necham dlouho na slunicku -zvyseni tlaku paliva- prepad :wink:

Napsal: 10 dub 2010, 07:42
od knedlik
nejlepsi tesneni je gumokorek mato ale jeden problem da se koupit jen v metrazi :wink:

Napsal: 10 dub 2010, 15:30
od topas
Tak už jsem to vyzkoušel...

Po zacpání celého přívodu vzduchu (ten do airboxu) se otáčky o dost změnší (tak si představuju, že to mělo točit na volnoběh). A když už to vypadá, že to chcípné, tak to začné pískat :) (asi to dělá průchod nějakou skulinkou pod velkým tlakem) a nechcípne to.

Takže si to asi odněkud saje ten vzduch.... jenom fakt netuším kudy.

Dr1ger: Tobě se to udusí po ucpání vzduchu?

Napsal: 10 dub 2010, 16:53
od Dr1ger
jojo me se to prave dusi.... a temer hnedka co to ucpu...

je mozne ze ti to prisava vzduch nahore u tech sroubu, a nebo nemas dobre utesnenej airbox...

ale stalo by za to rozdelat sani, a pretesnit... pokud nemas kuzi, tak bych to pretesnil aspon silikonem, a nebo aspon papirovym tesnenim :)

Napsal: 10 dub 2010, 17:16
od topas
A v jakých místech myslíš přetěsnit sání? U té platového krytu nahoře? Tam se mi to zdá bejt ok.

Napsal: 10 dub 2010, 22:52
od Dr1ger
no kdyz sundas tu cernou krytku.. tak tam vybafnout 2 matky... 13 orisek, a ty povolis... a pak jde sundat horni dil sani...

tak ten pretesnit...

Napsal: 10 dub 2010, 23:13
od Dr1ger
vis jak jsem na te prvni strance posilal ten obrazek.. tak sundas povolenim tech 2 matek oddil cislo 6...

podnim je tesneni... to se da koupit, a nebo udelat... ja mam, jak jsem rekl, kuzi na to... takze jsem udelal podle toho nove tesneni + silikon vysokym teplotam vzdorny...

a bylo to v pohode... a bere to vzduch opravdu tam kde ma...

melo by ti to pomoci, kdyz jsi jiz vymenil tolik veci jak ja... ja to mam utesneny + ten krokovej motorek...

a to ze mi to lehce dela je tim ze mam blbej kat, a nemam stredovej vejfuk....

ted mam v planu vyriznout ten plech jak je v tom rezerva... rezervu hodit vejs... a udelat 2 vyfuky.. kazdej na jedne strane... s rezervou se pak casem uvidi :) tak uvidime jak to dopadne... :) musim kouknout co bych s tim musel delat :)

Napsal: 10 dub 2010, 23:38
od topas
Super, mám tu komplet jiný sání, protože budu měnit klapku (ta moje se navíc zasekává, aby toho nebylo málo :) ). Takže to nové sání budu rozdělávat a pořádně to vyčistím a mrknu na to těsnění... alespoň vím, na co se zaměřit.

Díky, snad to už bude ono. :)

Napsal: 10 dub 2010, 23:40
od Dr1ger
dej pak vedet :)

Napsal: 10 dub 2010, 23:49
od topas
Tak jsem ještě pročítal tvůj starej problém z listopadu... a mám pocit, že mi teďka ubejva chladící kapalina. Takže je dost možný, že by to dělalo to těsnění, které je přímo na bloku motoru!

No sakra to bude zase montování. :/

Napsal: 10 dub 2010, 23:52
od Dr1ger
no to je mozny...

je fakt ze jsem to zjistil taky, ze mi nekam utekla chladici kapalina... ale vubec se mi do toho nechce... protoze to je tak vikend bez auta.... :( ted na to neni cas :(

Napsal: 11 dub 2010, 07:57
od souky222
mno jestli mizí kapalina tak se mrkněte na víčko, jestli tam bude emulze

Napsal: 11 dub 2010, 19:53
od Arci
topas : Ta cladici kapalina vetsinou utika kolem vodni pumpy... Jak mas stare rozvody?? Jinak netesnost sani se testuje tak ze si das do sklenicky trosku benzinu, nastartujes auto a steteckem namocenym v tom benzinu budes postupne potirat vsechny spoje na sani i pod strikackou a vedeni podtlaku k posilovaci... No a jakmile tam bude nekde skulina kterou si to natahne ten benzin tak se zvednou otacky a ejhle vime kde je dira :wink: