Problem se spotrebou a otackami...
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 08 dub 2008, 20:46
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 33
- Registrován: 03 črc 2009, 21:40
- Bydliště: cr
tak jak jsem si zprvu myslel ze jsem svuj problem vyresil, tak pri natankovani a zjisteni spotreby jsem se opet prestal radovat...
klesl jsem cca o pul az litr na spotrebe... tak jsem na 9 litrech na 100km...
nevim cim zacit, a do ceho se zase pustit...
jako auto jede, nemam problem s tim ze by to slo na sytic, nebo tak...
ale strasne to zere... co vse muze mit vliv na spotrebu? cca 2 - 3 litry??
Dekuji
klesl jsem cca o pul az litr na spotrebe... tak jsem na 9 litrech na 100km...
nevim cim zacit, a do ceho se zase pustit...
jako auto jede, nemam problem s tim ze by to slo na sytic, nebo tak...
ale strasne to zere... co vse muze mit vliv na spotrebu? cca 2 - 3 litry??
Dekuji

-
- Příspěvky: 86
- Registrován: 30 lis 2009, 09:09
- Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy
Arci: Rozvody mám starý tak 2000 km. Jsou nový včetně pumpy. Výbornej návod. O víkendu to asi vyzkouším.
Teďka o víkendu budem měnit klapku a budem hledat tu netěsnost, tak jsem zvědavej, co to bude dělat pak.
Dr1ger: Nezkoušel jsi jinej vstřik? Že by tenhle, co tam máš byl nějakej moc děravej? Když jsem byl dát auto na diagnostiku do Opelu (a jak mi to tam ten technik rozmluvil
), tak mi taky říkal, že se to prej stávalo.
Teďka o víkendu budem měnit klapku a budem hledat tu netěsnost, tak jsem zvědavej, co to bude dělat pak.
Dr1ger: Nezkoušel jsi jinej vstřik? Že by tenhle, co tam máš byl nějakej moc děravej? Když jsem byl dát auto na diagnostiku do Opelu (a jak mi to tam ten technik rozmluvil

Corsa B 1.2i , X12SZ ... moje první auto 

-
- Příspěvky: 86
- Registrován: 30 lis 2009, 09:09
- Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy
Tak se v tom vrtáme a přišli jsme na dost věcí...
1) Pokud se sundá kryt sání, tak to jde v pohodě
2) Pokud se vypojí hadička od ventilového víka, co vede dolů pod klapku, tak to taky jde v pohodě. Hadička se musí ucpat, aby do sání nešel vzduch (v hadičce je podtlak).
Teďka kouknem, jestli ta hadička není nikde děravá.
Nenapadá vás něco s tímhle dalším vodítkem?
Díky moc.
1) Pokud se sundá kryt sání, tak to jde v pohodě
2) Pokud se vypojí hadička od ventilového víka, co vede dolů pod klapku, tak to taky jde v pohodě. Hadička se musí ucpat, aby do sání nešel vzduch (v hadičce je podtlak).
Teďka kouknem, jestli ta hadička není nikde děravá.
Nenapadá vás něco s tímhle dalším vodítkem?
Díky moc.
Corsa B 1.2i , X12SZ ... moje první auto 

-
- Příspěvky: 86
- Registrován: 30 lis 2009, 09:09
- Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy
Tak výsledek včerejšího laborování:
Hadička, co vede po klapku o ventilového víka byla děravá asi na dvou místech.
Ale jinak platí to, co jsem psal předtím...
1) Pokud se sundá kryt sání, tak to jde v pohodě (asi do hadičky pod klapku nejde takovej tlak).
2) Pokud se vypojí hadička od ventilového víka, co vede dolů pod klapku, tak to taky jde v pohodě. Hadička se musí ucpat, aby do sání nešel vzduch (v hadičce je podtlak). Tohle trochu nechápu.
Navíc z hadic od víka ventilů jde trochu olej a kouř. Nemůže to nějak souviset?
Nevíte někdo, prosím, k čemu ta hadička vedoucí pod klapku vůbec je, když po tom, co se zacpe, tak to jede dobře?
Díky moc.
Hadička, co vede po klapku o ventilového víka byla děravá asi na dvou místech.
Ale jinak platí to, co jsem psal předtím...
1) Pokud se sundá kryt sání, tak to jde v pohodě (asi do hadičky pod klapku nejde takovej tlak).
2) Pokud se vypojí hadička od ventilového víka, co vede dolů pod klapku, tak to taky jde v pohodě. Hadička se musí ucpat, aby do sání nešel vzduch (v hadičce je podtlak). Tohle trochu nechápu.
Navíc z hadic od víka ventilů jde trochu olej a kouř. Nemůže to nějak souviset?
Nevíte někdo, prosím, k čemu ta hadička vedoucí pod klapku vůbec je, když po tom, co se zacpe, tak to jede dobře?
Díky moc.
Corsa B 1.2i , X12SZ ... moje první auto 

-
- Příspěvky: 86
- Registrován: 30 lis 2009, 09:09
- Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy
Tak zkusím nahodit ještě nějakou tu diskuzi...
Nepřijde mi, že by takovej bordel mohla dělat netěsnící hadička a vhledem k problémům, které jsem popsal výše se chci zeptat, jestli je možný, že by tohle mohly dělat ventily (klapou mi). Jestli je možné, že jsou nějaké rozhrabané a díky tomu vzniká ve ventilovém víku jiný tlak než by tam měl být, což má za následek více vzduchu v sání (protože ty hadičky z ventilového víka tam vedou).
Není to blbost? Nebo to je možné?
Nepřijde mi, že by takovej bordel mohla dělat netěsnící hadička a vhledem k problémům, které jsem popsal výše se chci zeptat, jestli je možný, že by tohle mohly dělat ventily (klapou mi). Jestli je možné, že jsou nějaké rozhrabané a díky tomu vzniká ve ventilovém víku jiný tlak než by tam měl být, což má za následek více vzduchu v sání (protože ty hadičky z ventilového víka tam vedou).
Není to blbost? Nebo to je možné?

Corsa B 1.2i , X12SZ ... moje první auto 

- cache
- Příspěvky: 65
- Registrován: 17 led 2008, 23:41
Caute, mam podobny problem (a tiez motor X12SZ).
Auto slape samo o sebe ako hodinky, ziaden problem som nepostrehol (nezdochyna mi to), len drobnost - obcas pri parkovani vyletia otacky na par sekund hore, ale potom zase spadnu dole. Odhadol som ale, ze to bude tym, ze idem s prilis slabym plynom (vseobecne jazdim skor lezerne, setrivo) a zdvihne ich, aby nezdochol motor.
Az na to, ze pri vypocitani spotreby mi to vychadza na 11l/100km a na emisnej som presiel len s uplatkom (prilis vela nespaleneho benzinu vo vyfuku). Vsetko ostatne bolo na emisnej koser (volnobezne otacky, co2 a pod, proste len vela benzinu). Povedali mi, ze mi asi nejde jeden z valcov.
Osobne ale ziadnu stratu vykonu (25% by malo byt citit) necitim, motor slape kludne a pravidelne a to iste mi povedali aj ludia, co uz maju par aut za sebou (t.j. ze mi idu vsetky valce).
Chcem to zobrat do servisu, ale chodievam do takeho garazoveho, kde doslova vymenia, co poviem, ze maju vymenit a nic navyse.
Napadlo ma, ze to moze byt asi jedine vadnou lambda sondou, ale podla toho co som tu cital, tak to nemusi byt tym..
Sviecky, olej a filtre (aj olejova vana) boli menene pred cca 4 rokmi (zrovna sa chystam na dalsiu vymenu oleja), menene boli aj hnacie rozvody (remen, tusim aj vodna pumpa, konkretnejsie sa nepamatam, hrabem sa v pocitacoch, nie autach
), najazdene odvtedy asi 15000km (celkovo cca 104000km, ale neviem ci to nebolo stacane). Po jemnej buracke je aj novy chladiaci okruch (chladic a spol, chladiaca sa mi nestraca). Mam dokonca aj novy koncovy stupen vyfuku (stary uz odhnil).
Nejake tipy, co mam v servise povedat?
Auto slape samo o sebe ako hodinky, ziaden problem som nepostrehol (nezdochyna mi to), len drobnost - obcas pri parkovani vyletia otacky na par sekund hore, ale potom zase spadnu dole. Odhadol som ale, ze to bude tym, ze idem s prilis slabym plynom (vseobecne jazdim skor lezerne, setrivo) a zdvihne ich, aby nezdochol motor.
Az na to, ze pri vypocitani spotreby mi to vychadza na 11l/100km a na emisnej som presiel len s uplatkom (prilis vela nespaleneho benzinu vo vyfuku). Vsetko ostatne bolo na emisnej koser (volnobezne otacky, co2 a pod, proste len vela benzinu). Povedali mi, ze mi asi nejde jeden z valcov.
Osobne ale ziadnu stratu vykonu (25% by malo byt citit) necitim, motor slape kludne a pravidelne a to iste mi povedali aj ludia, co uz maju par aut za sebou (t.j. ze mi idu vsetky valce).
Chcem to zobrat do servisu, ale chodievam do takeho garazoveho, kde doslova vymenia, co poviem, ze maju vymenit a nic navyse.
Napadlo ma, ze to moze byt asi jedine vadnou lambda sondou, ale podla toho co som tu cital, tak to nemusi byt tym..
Sviecky, olej a filtre (aj olejova vana) boli menene pred cca 4 rokmi (zrovna sa chystam na dalsiu vymenu oleja), menene boli aj hnacie rozvody (remen, tusim aj vodna pumpa, konkretnejsie sa nepamatam, hrabem sa v pocitacoch, nie autach

Nejake tipy, co mam v servise povedat?
Opel Corsa B, r.v. 97, 1.2 33kW
- Gringo_Joe
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 266
- Registrován: 15 srp 2008, 13:29
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
olej se meni spravne po km nebo by se mel davat novy na zimu to plati na 15W-40, polosintetika a sintetika by nemela byt ve voze dele jak 2 roky 

corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- Gringo_Joe
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 266
- Registrován: 15 srp 2008, 13:29
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
ja menim polosyntetiku co 10tkm.. Mozna zbytecne, ale mozna s tim jeste nekam dojedu..
Po ctyrech letech ma ten olej sotva zlomek svych mazacich vlastnosti. Kdyby jsi mel doma v garazi plechovku oleje, 4 roky starou, nalil bys to dovnitr? Myslim, ze ne, protoze za tu dobu uz by se "zkazil".. A v motoru, kde se zanasi, a stale musi mazat, tam se zkazi taky. To je tez odpoved na tvou otazku - co by se mohlo stat - klidne muzes zadrit motor, pokud uz se tak nestalo.
Jak vypadal ten olej, cos vypustil? Tekl aspon jako asfalt? Kdyz uz jsi menil ty filtry, vymenils i palivovy?
Po ctyrech letech ma ten olej sotva zlomek svych mazacich vlastnosti. Kdyby jsi mel doma v garazi plechovku oleje, 4 roky starou, nalil bys to dovnitr? Myslim, ze ne, protoze za tu dobu uz by se "zkazil".. A v motoru, kde se zanasi, a stale musi mazat, tam se zkazi taky. To je tez odpoved na tvou otazku - co by se mohlo stat - klidne muzes zadrit motor, pokud uz se tak nestalo.
Jak vypadal ten olej, cos vypustil? Tekl aspon jako asfalt? Kdyz uz jsi menil ty filtry, vymenils i palivovy?
Corsa B 1.0 12V 1998