Problem se spotrebou a otackami...

Máte problém či závadu a potřebujete poradit? Pak jste ve správné sekci...

Moderátor: Arci

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gringo_Joe
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 266
Registrován: 15 srp 2008, 13:29
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gringo_Joe »

Nejsem si jisty, co ted ocekavas za odpoved - jestli doufas, ze ti ukazeme prstem na jednu konkretni soucastku, ty si to nechas vymenit a budes jezdit za polovic, tak te asi zklamu:-( I vzhledem k tomu, jak se k tomu autu chovas si myslim, ze muzes byt rad, ze to jeste jede..

Kazdopadne, pokud ti na STK rekli moc nespaleneho benzinu a ze ti nejde jeden valec, tak by to chtelo v prve rade vymenit ty svicky, pak mozna i kabelaz k nim a pak se uvidi.. Spotreba ti pravdepodobne klesne trochu hned po vymene tech filtru, ale pokud ti nejede jeden valec, tak by asi bylo nejrozumnejsi to napichnout na diagnostiku a kouknout se co to rika..
Kdyztak napis, odkud jsi, treba ti nekdo doporuci nekoho s diagnostikou v okoli..
Corsa B 1.0 12V 1998
topas
Příspěvky: 86
Registrován: 30 lis 2009, 09:09
Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy

Příspěvek od topas »

Pak určitě napiš, čím to bylo nebo co ti řekli. :wink:
Corsa B 1.2i , X12SZ ... moje první auto :)
Uživatelský avatar
cache
Příspěvky: 65
Registrován: 17 led 2008, 23:41

Příspěvek od cache »

Este som sem zabudol napisat.

Jedna zo sviecok bola (z nepochopitelnych dovodov) povytiahnuta a jeden valec teda obcas siel, obcas nie a preto tam tlacilo viac benzinu. Vsetky vymenili za nove a spotreba (pocitovo podla toho co sledujem plnost nadrze) urcite klesla.
Opel Corsa B, r.v. 97, 1.2 33kW
Uživatelský avatar
System
Příspěvky: 394
Registrován: 23 lis 2008, 10:04

Příspěvek od System »

olej se mění bud po 10-15 tis km (záleží na provozu, město atd) ale taky po 2 letech i když auto jen stojí :idea:
a výměna vzduch. filtru by měla snížit spotřebu no...bude zas*anej jak jetel takže přes něj žádnej vzduch nejde, ty dupeš na plyn aby to aspon trošku jela a spotřeba roste:)
i s malým autem jde zahrát velký divadlo
Uživatelský avatar
cache
Příspěvky: 65
Registrován: 17 led 2008, 23:41

Příspěvek od cache »

menena bola veskera spotreba (t.j. aj filtre) vratane oleja (uznavam, ze to som zanedbal trocha, ale oni sami mi vraveli, ze netreba)..
Opel Corsa B, r.v. 97, 1.2 33kW
Peter75
Příspěvky: 3
Registrován: 09 úno 2010, 05:52
Bydliště: Prešov

Příspěvek od Peter75 »

tak mam aj ja dotaz na vysoku spotrebu, aktualne 8-8,5l a to pri ekonomickej manzelkynej jazde po meste, mam 1.0 12V 40kw, r.v.1997, check motora mi nesvieti, prevadzkovu teplotu dosiahne rychlo, unik paliva urcite nikde nemam... dakujem za kazdu radu.
Opel Corsa B 1.0i 40kw
kordel
Příspěvky: 6
Registrován: 30 srp 2010, 11:14
Bydliště: Jablunkov
Kontaktovat uživatele:

spotreba

Příspěvek od kordel »

ja mam ten samy problem taky mi to žere jak nejaky 12valec :-) ale je to mojim diravym vyfukem ze zacatku to jenom zralo a nikde nic ale ta dirka se casem zvetsovala a tetkom cekam jen na volny zvedak v dilne az se dostanu na radu mozna to pomuze :-)
kordel
Příspěvky: 6
Registrován: 30 srp 2010, 11:14
Bydliště: Jablunkov
Kontaktovat uživatele:

hoši jsem taky jeden z vas :-)

Příspěvek od kordel »

taky se vam stava ze za studena jak nastartujete a date spatecku tak tam vleze pekne ale jak auto zahrejete a pak date spatecku tak vam zařvou zuby od zpatecky? to bude to same asi protoze se ty otacky nechcou snizit ne ?
Uživatelský avatar
Kubina
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 983
Registrován: 22 čer 2008, 22:33
Bydliště: Kladno/Louny/Praha-Zapad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kubina »

To mas spíš načatou převodovku,jestli ti tam jde všechno v poho až na zpátečku,musíš to tam davat pomalu a opatrně
Za oknem padá sníh,v garaži smrdí líh.Všechno odmastit vyleštit motor,přemýšlim nad tim,jak udělat prostor.Všechno je venku,leští se leští,venku zas snih pěkně sviští.To je teda vděk,už se šteluje podvozek.Chybí dodělat pár vad,už mě čeká Tuning kap..:-D
Smithy
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1157
Registrován: 08 srp 2008, 19:50

Příspěvek od Smithy »

Ja teda musim uplne stat abych dal zpatecku, jinak to jde pres zuby. A sem tam nejde hned zaradit + jednicka ztuha
ex Blitz C'Mon B

ex Bimmer E46 Coupe

now Cinquecento 0,9T
Uživatelský avatar
Kubina
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 983
Registrován: 22 čer 2008, 22:33
Bydliště: Kladno/Louny/Praha-Zapad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kubina »

No ja prave taky no..a pomalu to tam dat
Za oknem padá sníh,v garaži smrdí líh.Všechno odmastit vyleštit motor,přemýšlim nad tim,jak udělat prostor.Všechno je venku,leští se leští,venku zas snih pěkně sviští.To je teda vděk,už se šteluje podvozek.Chybí dodělat pár vad,už mě čeká Tuning kap..:-D
Uživatelský avatar
Larkin
Příspěvky: 178
Registrován: 21 dub 2010, 15:24

Příspěvek od Larkin »

taky taky...
Uživatelský avatar
FizzBiker
Příspěvky: 142
Registrován: 06 pro 2010, 15:49
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FizzBiker »

to je klasika na vetsine aut zpatecka nema synchron a ma primy zub (prpto tak zpívá) takze kdyz nezastavis primo tak aby sel "zub na mezeru" tak jde ztuha kdyz jde zastudena lip asi hustejsi olej lip "navede" zub... popremyslej o vymene prevodoveho oleje... ze jde i pri male rychlosti prez zuby je kvuli te absenci synchronu radis stojate kolo mezi dve tocici se hridele tak se nejak roztocit musi... :wink:
tony
Příspěvky: 66
Registrován: 04 zář 2007, 19:49
Bydliště: chodov

řazení

Příspěvek od tony »

ahoj, já měl teď problém s řazením, taky nešlo dát rychlost bez počítání zubů, ale dotáhl jsem spojku a je to ok. všechny rychlosti včetně zpátečky mi jdou lehce.
topas
Příspěvky: 86
Registrován: 30 lis 2009, 09:09
Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy

Re: Problem se spotrebou a otackami...

Příspěvek od topas »

Omlouvám se, že to píšu až teď... ale případně si najděte problém, který jsem měl předtím: Auto se dusilo při přidávání plynu... a uchlastalo se. Žralo to hrozně moc a nic nepomáhalo. Vyměnil jsem toho hodně.

Nakonec pomohlo vyndat řídící jednotku a Kontaktolem prostříkat kontakty na straně řídící jednotky a kabelu. Do ŘJ se dostávali z čidel špatné signály, protože to bylo zoxidovaný. Pokud máte takové hrozně záhadné problémy, zkuste začít tímhle, ať nevyměníte skoro všechny čidla v motoru jako já. :)
Corsa B 1.2i , X12SZ ... moje první auto :)
Odpovědět