Problem se spotrebou a otackami...
Moderátor: Arci
- Gringo_Joe
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 266
- Registrován: 15 srp 2008, 13:29
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem si jisty, co ted ocekavas za odpoved - jestli doufas, ze ti ukazeme prstem na jednu konkretni soucastku, ty si to nechas vymenit a budes jezdit za polovic, tak te asi zklamu:-( I vzhledem k tomu, jak se k tomu autu chovas si myslim, ze muzes byt rad, ze to jeste jede..
Kazdopadne, pokud ti na STK rekli moc nespaleneho benzinu a ze ti nejde jeden valec, tak by to chtelo v prve rade vymenit ty svicky, pak mozna i kabelaz k nim a pak se uvidi.. Spotreba ti pravdepodobne klesne trochu hned po vymene tech filtru, ale pokud ti nejede jeden valec, tak by asi bylo nejrozumnejsi to napichnout na diagnostiku a kouknout se co to rika..
Kdyztak napis, odkud jsi, treba ti nekdo doporuci nekoho s diagnostikou v okoli..
Kazdopadne, pokud ti na STK rekli moc nespaleneho benzinu a ze ti nejde jeden valec, tak by to chtelo v prve rade vymenit ty svicky, pak mozna i kabelaz k nim a pak se uvidi.. Spotreba ti pravdepodobne klesne trochu hned po vymene tech filtru, ale pokud ti nejede jeden valec, tak by asi bylo nejrozumnejsi to napichnout na diagnostiku a kouknout se co to rika..
Kdyztak napis, odkud jsi, treba ti nekdo doporuci nekoho s diagnostikou v okoli..
Corsa B 1.0 12V 1998
- cache
- Příspěvky: 65
- Registrován: 17 led 2008, 23:41
- System
- Příspěvky: 394
- Registrován: 23 lis 2008, 10:04
olej se mění bud po 10-15 tis km (záleží na provozu, město atd) ale taky po 2 letech i když auto jen stojí 
a výměna vzduch. filtru by měla snížit spotřebu no...bude zas*anej jak jetel takže přes něj žádnej vzduch nejde, ty dupeš na plyn aby to aspon trošku jela a spotřeba roste:)
a výměna vzduch. filtru by měla snížit spotřebu no...bude zas*anej jak jetel takže přes něj žádnej vzduch nejde, ty dupeš na plyn aby to aspon trošku jela a spotřeba roste:)
i s malým autem jde zahrát velký divadlo
-
Peter75
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09 úno 2010, 05:52
- Bydliště: Prešov
-
kordel
- Příspěvky: 6
- Registrován: 30 srp 2010, 11:14
- Bydliště: Jablunkov
- Kontaktovat uživatele:
spotreba
ja mam ten samy problem taky mi to žere jak nejaky 12valec
ale je to mojim diravym vyfukem ze zacatku to jenom zralo a nikde nic ale ta dirka se casem zvetsovala a tetkom cekam jen na volny zvedak v dilne az se dostanu na radu mozna to pomuze 
-
kordel
- Příspěvky: 6
- Registrován: 30 srp 2010, 11:14
- Bydliště: Jablunkov
- Kontaktovat uživatele:
hoši jsem taky jeden z vas :-)
taky se vam stava ze za studena jak nastartujete a date spatecku tak tam vleze pekne ale jak auto zahrejete a pak date spatecku tak vam zařvou zuby od zpatecky? to bude to same asi protoze se ty otacky nechcou snizit ne ?
- Kubina
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 983
- Registrován: 22 čer 2008, 22:33
- Bydliště: Kladno/Louny/Praha-Zapad
- Kontaktovat uživatele:
To mas spíš načatou převodovku,jestli ti tam jde všechno v poho až na zpátečku,musíš to tam davat pomalu a opatrně
Za oknem padá sníh,v garaži smrdí líh.Všechno odmastit vyleštit motor,přemýšlim nad tim,jak udělat prostor.Všechno je venku,leští se leští,venku zas snih pěkně sviští.To je teda vděk,už se šteluje podvozek.Chybí dodělat pár vad,už mě čeká Tuning kap..
- Kubina
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 983
- Registrován: 22 čer 2008, 22:33
- Bydliště: Kladno/Louny/Praha-Zapad
- Kontaktovat uživatele:
- FizzBiker
- Příspěvky: 142
- Registrován: 06 pro 2010, 15:49
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
to je klasika na vetsine aut zpatecka nema synchron a ma primy zub (prpto tak zpívá) takze kdyz nezastavis primo tak aby sel "zub na mezeru" tak jde ztuha kdyz jde zastudena lip asi hustejsi olej lip "navede" zub... popremyslej o vymene prevodoveho oleje... ze jde i pri male rychlosti prez zuby je kvuli te absenci synchronu radis stojate kolo mezi dve tocici se hridele tak se nejak roztocit musi... 
-
topas
- Příspěvky: 86
- Registrován: 30 lis 2009, 09:09
- Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy
Re: Problem se spotrebou a otackami...
Omlouvám se, že to píšu až teď... ale případně si najděte problém, který jsem měl předtím: Auto se dusilo při přidávání plynu... a uchlastalo se. Žralo to hrozně moc a nic nepomáhalo. Vyměnil jsem toho hodně.
Nakonec pomohlo vyndat řídící jednotku a Kontaktolem prostříkat kontakty na straně řídící jednotky a kabelu. Do ŘJ se dostávali z čidel špatné signály, protože to bylo zoxidovaný. Pokud máte takové hrozně záhadné problémy, zkuste začít tímhle, ať nevyměníte skoro všechny čidla v motoru jako já.
Nakonec pomohlo vyndat řídící jednotku a Kontaktolem prostříkat kontakty na straně řídící jednotky a kabelu. Do ŘJ se dostávali z čidel špatné signály, protože to bylo zoxidovaný. Pokud máte takové hrozně záhadné problémy, zkuste začít tímhle, ať nevyměníte skoro všechny čidla v motoru jako já.
Corsa B 1.2i , X12SZ ... moje první auto 