Fráňova jednadvojka

1993-2004

Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Fráňova jednadvojka

Příspěvek od Hgi »

Fráňa píše:Promiň,ale opravdu si myslíš,že s autem co má v papírech 1.2jku motor a já tam mám dvoulitra + hromadu úprav včetně dost hlučného výfuku řeším technickou prohlídku... ? :lol: :lol: :lol: Neřeším,proto klidně v mědi,jde to totiž mnohem líp než ohýbat ocel :)
jasně, já nevím, jak se k tomu stavíš... můžeš mít papíry z německa, kde je zapsanej dvoulitr. Taky jsem dělal komplet nový brzdový trubky a i ty obyčejný jdou ohýbat naprosto v pohodě v ruce.

Tady nejde jenom o technickou, jako takovou, ale o to, že když někoho naboříš nebo on tebe a přijde se na to, že jsi tam měl dvoulitr místo 1.2, tak pojištovna nezaplatí vůbec nic + z toho budeš mít další tahanice s policajtama a kdo ví co ještě. No a naboř někomu auto s hodnotou dvě mega a víc = několik let splácení. Nehledě na to, že tohle by byla ještě ta přijemnější varianta. Mohou nastat daleko černější scénáře, stačí mít trochu pecha.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Uživatelský avatar
jamal.jefries
Příspěvky: 2067
Registrován: 12 led 2011, 09:17
Bydliště: Varnsdorf

Re: Fráňova jednadvojka

Příspěvek od jamal.jefries »

hgi:jestli hodíš do tý svojí ten x14xe tak to máš to samí jako on :-) :-) :-)
Obrázek
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
Fráňa
Příspěvky: 63
Registrován: 12 srp 2012, 15:03

Re: Fráňova jednadvojka

Příspěvek od Fráňa »

Nezlob se na mě,ale kdybych pořád řešil co by,kdyby,tak by takovéhle auto nikdy nevzniklo a byla by to pořád vydechlá,shnilá 1.2dvojka,což mi přijde jako škoda. To,že se to tady nedá zapsat do papírů,na rozdíl od německa, je pouze smutná realita demence a neochoty zkostnatělé administrativy této země poznamenané léty komunistického režimu. Netrvrdím,že nemůžu mít nehodu,nebo nějakej broblém na silnici,ale už přes deset let si stavím silný auta,na kterých opravdu nejsou seriový díly prakticky použity a to jak v motoru,tak na podvozku a párkrát už mě nabourali a opravdu si nikdo nevšímál obrovskéjch brzd co tlučou do očí,velkejch kol apod. Takže asi takhle,Corsa s c20xe je pro mě moc fajn funny car na každodenní přibližování do práce, proto jsem si to postavil a rozhodně to neberu jako závoďák,takže věřím,že při ježdění v městském provozu se mi nějaká velká rána vyhne. :D
Uživatelský avatar
petanek192
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 2094
Registrován: 19 črc 2007, 23:25
Bydliště: Velešín
Kontaktovat uživatele:

Re: Fráňova jednadvojka

Příspěvek od petanek192 »

Ja uz bych s takovym autem do prace rozhodne nejezdil . Samozřejmě nevim kudy a jak jezdis ale me to stacilo .

Rozhodne ti to nebudu rozmlouvat ale muzu te jen podporit ja byl c20xe na evidenční kontrole samozřejmě naklepano x14xe a pohoda .

Takze za me palec hore :-)
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska

Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON 8)
Fráňa
Příspěvky: 63
Registrován: 12 srp 2012, 15:03

Re: Fráňova jednadvojka

Příspěvek od Fráňa »

Taky si myslím,že na STK to opravdu nikdo zkoumat nebude,satčí mít zapsanou změnu barvy v techničáku a vymalováno :)
Co-RS-ák
Příspěvky: 1894
Registrován: 13 dub 2011, 15:53
Bydliště: Mám.

Re: Fráňova jednadvojka

Příspěvek od Co-RS-ák »

petanek: naklepáno myslíš že si měl přeraženej typ motoru nebo jak?
mglore
Příspěvky: 258
Registrován: 30 říj 2009, 11:40
Bydliště: Plzeň

Re: Fráňova jednadvojka

Příspěvek od mglore »

Fráňa: Praktickej dotaz do pranice, jak si prosímtě dotahoval ten hlavní šroub na klikovce ( u ozubenýho kola rozvodaku)...ma to byt na 250 nm plus 50 stupnu k tomu...to mate v arbeitu momentak na 250 nm? Kdyztak sz, diky
Uživatelský avatar
petanek192
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 2094
Registrován: 19 črc 2007, 23:25
Bydliště: Velešín
Kontaktovat uživatele:

Re: Fráňova jednadvojka

Příspěvek od petanek192 »

corsak presne tak :-)
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska

Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON 8)
Co-RS-ák
Příspěvky: 1894
Registrován: 13 dub 2011, 15:53
Bydliště: Mám.

Re: Fráňova jednadvojka

Příspěvek od Co-RS-ák »

a to jako nikdo nepozná 1.4 od 2.0??
Gooder
Příspěvky: 3564
Registrován: 11 dub 2011, 16:20
Bydliště: Praha - Západ

Re: Fráňova jednadvojka

Příspěvek od Gooder »

Tak rozhodně v tom není na první pohled tak veliký rozdíl jako u X12SZ a C20XE(8V a 16V). Je možné, že ten, kdo se nevyzná v Opelech, tak si toho nevšimne :wink:
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím -> Obrázek
Uživatelský avatar
petanek192
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 2094
Registrován: 19 črc 2007, 23:25
Bydliště: Velešín
Kontaktovat uživatele:

Re: Fráňova jednadvojka

Příspěvek od petanek192 »

Jako nemohl to najit tak sel do pocitace se podivat kde to ma bejt ja samozřejmě delal blbeho . Pak to nasel a pohoda .

Na stk je zajima to cislo a jestli je suchej a tak .
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska

Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON 8)
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Fráňova jednadvojka

Příspěvek od Hgi »

jamal.jefries píše:hgi:jestli hodíš do tý svojí ten x14xe tak to máš to samí jako on :-) :-) :-)
není pravda kámo, já na to jdu úplně jinou cestou...

Faktem je, že jsem se sám přesvědčil, že i kdyby se člověk na hlavu postavil, tak v naší skurvený republice jinej motor do auta zapsat nejde. Tudíž člověk musí vymyslet něco jinýho. Nakonec možností je spousta, jak onen motor v autě zlegalizovat. Bohužel to je všechno jenom otázka peněz.

U toho dvoulitra je problém ten, ze v žádný seriový Corse tento motor oficialne neni, tudiz legalne to jde pouze pres nemecko, kde si ten motor nechas zapsat. Akorát je to zdlouhavá procedůra :( Ideální je stav, kdy koupíš z neměcka Corsu s již zapsaným dvoulitrovým motorem, pak seš za vodou :) Ale to se málo komu poštěstí.

2Fráňa: No, ale ať je to jak chce, tak Ti přeju, ať Ti to dobře jezdí ;-)
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Gooder
Příspěvky: 3564
Registrován: 11 dub 2011, 16:20
Bydliště: Praha - Západ

Re: Fráňova jednadvojka

Příspěvek od Gooder »

Hgi: I u nás to jde zlegalizovat. Řeší se to přes Dekru, ale stojí to hodně peněz, takže X14XE se tam nevyplatí zapisovat, protože seženeš levněji Corsu s tímhle motorem. Nějaký smysl by to už mělo třeba u toho C20XE.

Co jsem se informoval u Opela, tak už nejde ani zapsat motor na základě VINka jiné Corsy s motorem, který tam chceš dát. V Opelu mě odkázali na jednu společnost, která řeší přestaby, homologace atp pro Opel a pár dalších značek. Tam mi bylo řečeno, že do auta můžeš dát pouze slabší motor, silnější tam nijak nedostaneš. Dokonce ani nemůžeš zažádat o přetypování počtu míst v autě, můžeš udělat jen přestavbu na Corsu Van(tj. musíš mít vzadu klec, plechová okna, rovnou podlahu atd).

Jinak si myslím, že není nic složitého na tom dotáhnout z Německa Corsu s C20XE. Jen holt nestojí tolik, jako Béčka u nás, ale dostaneš se s částkou i třeba ke 100tisícům.

Odpovědi od společnosti SCC, která se tímto zabývá:
K Vašemu dotazu sděluji, že dvoumístné provedení CorsyB bylo v nabídce Opelu pouze v případě přestavby automobilu ve druhém stupni výroby na nákladní automobil. V případě Vašeho zájmu o přestavbu vozidla do kategorie NA-N1 Vám můžeme vystavit souhlasné stanovisko a zaslat poštou na dobírku za Kč 2600,- (vč. DPH a poštovného), přičemž vozidlo bude muset splňovat všechny atributy podle schváleného vzoru (dělící přepážka, vnitřní ochrana oken nákladového prostoru, znehodnocení kotevních úchytů 2. řady sedadel, vyrovnání podlahy nákladového prostoru…).
Výměna motoru je principiálně možná při dodržení následujících předpokladů:

- Stejný druh paliva;

- Výkon stejný nebo nižší;

- Typ vozidla byl homologován s uvažovaným typem motoru;

- Stejný nebo vyšší stupeň homologace emisí
Edit: Fráňa: Pokud chceš, vytvořím téma, kam přesunu tyhle příspěvky, aby jsi to tu nemusel mít.
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím -> Obrázek
Fráňa
Příspěvky: 63
Registrován: 12 srp 2012, 15:03

Re: Fráňova jednadvojka

Příspěvek od Fráňa »

Tak jsme s kámošem celej víkend a pondělí tahali novou elektriku místo té nechutnosti co tam nabastlil bejvalej majitel,dnes jsem auto nastrojil nalil olej do absolutně suchý převodovky,tímto zdravím prodejce z Teplicka co mi jí nadělil jako "TOP STAV" a vyrazil na zkušební jízdu. Samozřejmě to dopadlo jak jsem čekal,ta skříň nebyla bez oleje sama od sebe,samozřejmě mi vystřelilo gufero na mrkvi,takže všechen novej olej mám ve spojce a pod autem,tímto ještě jednou velice děkuji chlapcům z Teplicka a jsem moc rád,že mám zase po večerech co dělat,už jsem měl o svůj čas a peníze docela obavy... :? :zed:
mglore
Příspěvky: 258
Registrován: 30 říj 2009, 11:40
Bydliště: Plzeň

Re: Fráňova jednadvojka

Příspěvek od mglore »

Fráňa - Koukam že super obchody se dělaj i na Teplicku, a ja myslel že mám patent na super kupy od kluku
moravskejch jenom já .D ...zverejni prodejce, at ma trochu negativni reklamy opravnene.... a jestli to cte nejakej admin,
navrhuju zavest polozku fora "smejdi"...nepoctivi prodejci...po vzoru migwebu... myslim ze tam bude plno polozek ....
:nemlatit:

edit..beru zpet..blacklist uz je tu, ale plne nefunkcni....coz je skoda - je jasne za potrefeny husy se budou prisne branit, ale uz jenom samotna diskuze poskytne dostatek infa pro ostatni..takze za me jednoznacne unlok blacklist...
a struktura prispevku - identifikace prodejce, vec obchodu, popis zavady...at domnele nebo skutecne..... je jasny ze to tam bude skripat ale to musi, aspon bude potctenicko, pravidla nepomuzou, proste budou rozdilene pohledy :D :twisted:
Odpovědět