
Elektronika - Alternátor
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: 17 úno 2013, 22:04
- Bydliště: Teplice
Elektronika - Alternátor
Čau lidi, koupil jsem si Corsu 1.2i 33kw bez altíku, za 1500 kč. Potřeboval bych vědět kam mám dát červenej. K altíku mám vše připojené, ale tenhle drát mi nějak přebývá, nevím kam ho zapojit. Bohužel mám rozbitej foťák, tak sem našel podobnej obrázek.


Corsa B 1.4 16v 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Elektronika - Alternátor
Jestli vydržíš cca tak hodinu, mrknu na to u mě, kam to vede a napíšu Ti 

Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->

-
- Příspěvky: 64
- Registrován: 17 úno 2013, 22:04
- Bydliště: Teplice
Re: Elektronika - Alternátor
jj pockam. kdyztak udelej foto. diky
Corsa B 1.4 16v 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Elektronika - Alternátor
Tak já tam žádný červený drát nemám, mám tam 3 hnědé, které mi vedou do kabelového svazku.
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->

-
- Příspěvky: 64
- Registrován: 17 úno 2013, 22:04
- Bydliště: Teplice
Re: Elektronika - Alternátor
A kolik drátů ti vede do altíku?
Corsa B 1.4 16v 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: 17 úno 2013, 22:04
- Bydliště: Teplice
Re: Elektronika - Alternátor
Tak a teď už mám foto svého motoru. Ten drát o kterým mluvim, tak je cca 60-70cm dlouhej s okem na konci, je silnějši a je červenej.


Naposledy upravil(a) Ori dne 30 dub 2013, 20:26, celkem upraveno 1 x.
Corsa B 1.4 16v 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 08 črc 2012, 11:34
Re: Elektronika - Alternátor
Nemáš ho náhodou přimontovat taky na altík? A když jsi tam dal altík dobíjí ti to?
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Elektronika - Alternátor
sama voda
...dle popisu jednoznacne spojeni na baterii
..je to poradnej kabel, tlustej vid? A na konci velky tlusty oko...


-
- Příspěvky: 64
- Registrován: 17 úno 2013, 22:04
- Bydliště: Teplice
Re: Elektronika - Alternátor
udělal jsem pokus se starym zadřenym altikem. připojil sem to jak to mam ted a připojil sem i ten červenej drát. Pak sem připojil baterku a začlo to kouřit, tak sem jí rychle odpojil a odpojil sem i ten červenej drát o altiku a normálně to šlo. Teď sem tam dal novej altík a zkusil sem nastartovat, chvilku to běželo normálně, pak sem to trochu vytočil a když sem sundal nohu z plynu, tak to chciplo a už mi to nejde nastartovat. (otočim klíčkem a rosvítěj se kontrolky, ale když chci nastartovat, tak to jen cvakne a vše se vypne, jako bych odpojil baterku)
Corsa B 1.4 16v 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: 17 úno 2013, 22:04
- Bydliště: Teplice
Re: Elektronika - Alternátor
oko o velikosti tak "12" matky a na baterku to nedosáhne.mglore píše:sama voda...dle popisu jednoznacne spojeni na baterii
..je to poradnej kabel, tlustej vid? A na konci velky tlusty oko...
Corsa B 1.4 16v 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Elektronika - Alternátor
no bez fotek kabelu tezko rict ...ale jediny tlusty draty krom pripojeni na baterku jsou jeste ke starteru.....
vzhledem k tomu jak pises, ze to "zaclo kourit"...tak se pohybujeme pouze u altiku a starteru, jediny 2 veci co nejsou pripojeny pres zadnou pojistku, tudiz kdyz je tam zkrat tak to zance horet......no tak to ti nekde slezla buzirka z kabelu ( elektrickej oblouk a.k.a zkrat,
kabel se zacne prehrivat a buzirka z nej sleze, v horsim pripade se ti holej kabel jese dotkne bloku a to je potom
toco, kdyz to bafne
.....
starter:
koukni na to , jeden tlustej kabel cervenej ti ma jit na starter, vedle nej dluhej tenkej cervenej skoro na to same misto,
a zaroven tlustej cernej nebo hnedej ti vede taky ke starteru, ale az k jeho uchycovacim sroubum ( uzemeni )....
mimochedem ten zkoukni, myslim ze tam bude nacata ta buzirka, tak poradne preizolovat, aby nebyl pozar mlyna ).
Altik:
cernej tlustej kabel ala uzemeni z altiku na blok, potom z bloku na baterku ( minus)...( a z baterky jeste na kastlil)
2 tenci cervene...jeden dobijeni, jeden signalni...( na zadni strane altiku)
Bud mas nekde zkrat, nebo si neco zapojil blle = zkrat, pripoj baterku a vezmi voltmetr jestli ti fofrem pada napeti na baterce.........( a opet bacha na pozar
, jakmile to bafne tak se to hasi hooodne blbe .D)
vzhledem k tomu jak pises, ze to "zaclo kourit"...tak se pohybujeme pouze u altiku a starteru, jediny 2 veci co nejsou pripojeny pres zadnou pojistku, tudiz kdyz je tam zkrat tak to zance horet......no tak to ti nekde slezla buzirka z kabelu ( elektrickej oblouk a.k.a zkrat,
kabel se zacne prehrivat a buzirka z nej sleze, v horsim pripade se ti holej kabel jese dotkne bloku a to je potom
toco, kdyz to bafne

starter:
koukni na to , jeden tlustej kabel cervenej ti ma jit na starter, vedle nej dluhej tenkej cervenej skoro na to same misto,
a zaroven tlustej cernej nebo hnedej ti vede taky ke starteru, ale az k jeho uchycovacim sroubum ( uzemeni )....
mimochedem ten zkoukni, myslim ze tam bude nacata ta buzirka, tak poradne preizolovat, aby nebyl pozar mlyna ).
Altik:
cernej tlustej kabel ala uzemeni z altiku na blok, potom z bloku na baterku ( minus)...( a z baterky jeste na kastlil)
2 tenci cervene...jeden dobijeni, jeden signalni...( na zadni strane altiku)
Bud mas nekde zkrat, nebo si neco zapojil blle = zkrat, pripoj baterku a vezmi voltmetr jestli ti fofrem pada napeti na baterce.........( a opet bacha na pozar

-
- Příspěvky: 64
- Registrován: 17 úno 2013, 22:04
- Bydliště: Teplice
Re: Elektronika - Alternátor
hlavně když to začalo čoudit, tak než sem odpojit baterku, tak sem ten kabel utrhl. a teď bez toho kabelu nic nekouri a kdyz nebyl pripojenej altik tak to startovalo a jezdilo. k altiku mam pripojeny 2 kabely (když se kouknu ze předu, tak napravo) až budu mít volno tak se na to podívám a udělám důkladné foto.
Corsa B 1.4 16v 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: 17 úno 2013, 22:04
- Bydliště: Teplice
Re: Elektronika - Alternátor
Ten Drát

Altík a připojení

nahráno přez mobil. Doma se na to kouknu a případně upravím.

Altík a připojení

nahráno přez mobil. Doma se na to kouknu a případně upravím.
Corsa B 1.4 16v 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: 17 úno 2013, 22:04
- Bydliště: Teplice
Re: Elektronika - Alternátor
Takhle mám připojený altík.

Tady je připojený ten drát který nevím kam patří 2. konec.


Tady je připojený ten drát který nevím kam patří 2. konec.

Corsa B 1.4 16v 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
Corsa B 1.2i 3.dv
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Elektronika - Alternátor
ten posledni obrazek je dost znepokokujici...... ty vedes plus z alternatoru na kostru? Neni divu ze ti to coudi...
cistej zkrat..cervenej kabel musi byt pouze na altiku, starteru a baterce, nikde jinde....tady ho mas zapojenej na
blok motoru...coz je uzemeni...
takze jeste jednou... na altiku jsou pripojeny 3 draty...tenkej cervenej ( plus signalni) ,
potom tlustej cervenej ( plus na baterku a starter, ten mas pripojenej na altiku, ale kam ti z nej vede, to videt neni),
a pak kratkej, tlustej, cernej kabel - to je minus, tenhle kabel vede prave na blok motoru ( ala tvuj posledni obrazek, vubec tam ten kabel neni videt!!! neni zapojenej nebo je jinde!! ) a odtamtud ma vest jeste jeden kabel cernej na minus na baterku.
Je mozny ze nekdo prohodil barvy kabelu, ale proste nemuzes vest plus z altiku na blok......jinak pokud by byl ten kabel co nevis kam patri cernej, tak by se vedl na minus na baterce....proste spojeni mezi blokem a minusem baterky.
Jinac tohle je uz asi na mechanika nebo elektrikare, mas zprehazeny kabely...metoda pokus omyl je dost nebezpecna
cistej zkrat..cervenej kabel musi byt pouze na altiku, starteru a baterce, nikde jinde....tady ho mas zapojenej na
blok motoru...coz je uzemeni...
takze jeste jednou... na altiku jsou pripojeny 3 draty...tenkej cervenej ( plus signalni) ,
potom tlustej cervenej ( plus na baterku a starter, ten mas pripojenej na altiku, ale kam ti z nej vede, to videt neni),
a pak kratkej, tlustej, cernej kabel - to je minus, tenhle kabel vede prave na blok motoru ( ala tvuj posledni obrazek, vubec tam ten kabel neni videt!!! neni zapojenej nebo je jinde!! ) a odtamtud ma vest jeste jeden kabel cernej na minus na baterku.
Je mozny ze nekdo prohodil barvy kabelu, ale proste nemuzes vest plus z altiku na blok......jinak pokud by byl ten kabel co nevis kam patri cernej, tak by se vedl na minus na baterce....proste spojeni mezi blokem a minusem baterky.
Jinac tohle je uz asi na mechanika nebo elektrikare, mas zprehazeny kabely...metoda pokus omyl je dost nebezpecna