Potenciometr skrtici klapky

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
Odpovědět
Pixla
Příspěvky: 26
Registrován: 20 říj 2007, 15:08
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Potenciometr skrtici klapky

Příspěvek od Pixla »

Zdravim...stale resim problem s dusenim motoru ale po vyndani katu mi spadla spotreba a je to trochu lepsi...nekde jsem cetl ze to muze delat vaha vzduchu...
ja si myslim ze potenciometr na skrtici klapce....pri seslapnuti plynu se auto dusi, pokud pustim plyn a znovu pridam pomaleji tak se to normalne rozjede...vcera to bylo uz tak zoufali ze jsem malej kopecek vyjizdel na 2jku pac se mi to stalo v kopci...
Muzete mi prosimvas nekdo poradit jestli se ten potencimetr da vyndat, zmerit a vratit zpatky bez nejakejch prekernich situaci?? Vlastnim jeste Peugeot 306 a vim ze tam to jen tak bez serizeni podle pc nejde..
Dikys jinak Corsa zivel...
Opel Corsa A r.v. 91 C12NZ heh momentálně probíha přestavba na tereňák snad mi to klucí v čepicích budou tolerovat (nechal jsem se insprovat Hitlerwagen golf country)
alino
Příspěvky: 32
Registrován: 13 bře 2008, 14:08
Bydliště: SR

Re: Potenciometr skrtici klapky

Příspěvek od alino »

Pixla píše:Zdravim...stale resim problem s dusenim motoru ale po vyndani katu mi spadla spotreba a je to trochu lepsi...nekde jsem cetl ze to muze delat vaha vzduchu...
ja si myslim ze potenciometr na skrtici klapce....pri seslapnuti plynu se auto dusi, pokud pustim plyn a znovu pridam pomaleji tak se to normalne rozjede...vcera to bylo uz tak zoufali ze jsem malej kopecek vyjizdel na 2jku pac se mi to stalo v kopci...
Muzete mi prosimvas nekdo poradit jestli se ten potencimetr da vyndat, zmerit a vratit zpatky bez nejakejch prekernich situaci?? Vlastnim jeste Peugeot 306 a vim ze tam to jen tak bez serizeni podle pc nejde..
Dikys jinak Corsa zivel...
Najjednoduchšie je ho zmerať pri zasunutom konektore. Na pine A musí byť 5V, na pine B kostra a na pine C musí byť cca 0,5V a stupať podľa polohy klapky do cca 4,5V bez skokov. / platí pre C12NZ/. Ja by som sa v prvom rade zameral na hadičku k MAP senzoru, prípadne sací trakt - netesnosti a lambda sondu. To dusenie môže byť bohatá zmes daná zlou informáciou lambda sondy alebo netesnosťou vstrekovacieho ventilu.
Pixla
Příspěvky: 26
Registrován: 20 říj 2007, 15:08
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

...

Příspěvek od Pixla »

da se ten vstrikovaci ventil nejak rozebrat a niz by na me neco vyskocilo a abych to smontoval zpatky??
Opel Corsa A r.v. 91 C12NZ heh momentálně probíha přestavba na tereňák snad mi to klucí v čepicích budou tolerovat (nechal jsem se insprovat Hitlerwagen golf country)
alino
Příspěvky: 32
Registrován: 13 bře 2008, 14:08
Bydliště: SR

Re: ...

Příspěvek od alino »

Pixla píše:da se ten vstrikovaci ventil nejak rozebrat a niz by na me neco vyskocilo a abych to smontoval zpatky??
Úprimne vstrekovač som nerozoberal, ale ak ho chceš odskúšať daj dolu sanie, odpoj konektor od vstrekovača a daj pod jeho trysku trebárs prst a nech niekto zaštartuje. Nemal by z trysky benzín vychádzať.
Tento tvoj efekt by ešte mohlo robiť čidlo teploty motoru / dvojvodičové pre RJ/. Ak nemá dobrý kontakt a odpojí sa signalizuje veľmi nízku teplotu motoru a RJ vytvorí bohatú zmes čo sa prejaví dusením- prebytok paliva voči vzduchu.
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Re: ...

Příspěvek od Pívas »

Pixla píše:da se ten vstrikovaci ventil nejak rozebrat a niz by na me neco vyskocilo a abych to smontoval zpatky??
Nejde, nerozebiratelná součást :D
:sane: :roztleskavacka: :sane:
Odpovědět