Stránka 3 z 4

Napsal: 12 zář 2009, 12:38
od Paluš
Bali2

není třeba se hned čertit ... byla to jen otázka, nic ve zlým.
Nemám zapotřebí někoho znemožňovat ... to bůbec ne ... beru tedy zpět :wink:

Napsal: 12 zář 2009, 13:41
od Maro
Já bych se mu ani neomlouval, neviděl bych důvod se za něco omlouvat. Jestli tady Bali2 narážíš na to, že by tatík mohl dělat nekvalitní práci, tak na to velice rychle zapoměn. Setrvák odlechčoval Bloudovi, Bloud si to nechal ještě převážit a ten chlap mu řekl, že to není potřeba.

Tudiž chci říct, že když si prolistoval komplet knížky od Opelu, tak si se musel někde přestřelit při skládání toho motoru. A pokud si nechal převážit setrvák, tak nevidím důvod proč si myslíš že by to mohl být zrovna on. :roll: :roll: :roll: zelenáč možná nejsi, ale.....

Napsal: 12 zář 2009, 13:52
od Paluš
... a konec diskuzí tady ... to je když tak na pokec

Setrvak..

Napsal: 12 zář 2009, 15:22
od Bali2
Maro, muj setrvak nebyl od Vaseho kamarada, ale odlehcoval mi ho muj. Odvrtaval a osoustruzil. Take mi rikal, ze neni potreba jej vyvazovat, ze je to presne odvrtavanae na nejakem stroji... do postupu jsem nevidel. Jenze ja ho poslechl a vsadil ho do motoru bez vyvazeni. A posledni co chci tedy rict a byl duvod zucastnit se teto diskuze je to ZE NEVYVAZENI SETRVACNIKU MUZE MIT VLIV NA ZIVOTNOST. Vubec jsem nerikal o nikom ze dela nekvalitni praci!!! Taak a klííd hošíí :) čus

Napsal: 12 zář 2009, 15:43
od Maro
Však v pohodě :wink:

Řemenice

Napsal: 07 lis 2009, 09:35
od DarthMates
Nazdarek scháním odlehceni remenice na opel calibra 2.0 16v rok 90-94

Re: Řemenice

Napsal: 07 lis 2009, 14:24
od Paluš
DarthMates:
kovové odlehčené nebo z ALU slitiny ?
ALU můžeme vyrobit dle vzoru originálních :wink:

Napsal: 07 lis 2009, 18:24
od DarthMates
Co je lepsi?Ja se v tom moc nvyznam.

Napsal: 07 lis 2009, 19:12
od Paluš
DarthMates:
trošku zvláštní otázka, když sháníš odlehčené řemenice ... co myslíš, že je lepší :wink:

Napsal: 07 lis 2009, 19:34
od Maro
ALU slitina, jak jinak 8)

Napsal: 08 lis 2009, 08:43
od DarthMates
Ze je silnejsi ale neni zas tesi?Za kolik bys to udelal?

Napsal: 08 lis 2009, 12:32
od andilek
pottrebuju duralovy sertvak na muj V8 motor, material a vykresy dodám, jaká by mohla být cena??

Napsal: 08 lis 2009, 16:05
od Maro
A máš vyřešenou tu dotykovou plochu? Ta plocha nemuže bejt z duralu.

Napsal: 08 lis 2009, 20:11
od andilek
Maro:

to rika kdo ze nemuze??? mel jsem takhle setrvak na druhe V8, material je prekaleny letecky dural 400, treci plocha vydrzela rok, pak jsme koupil brzdový kotouč pro BMW E34 zadní ktery odpovídal průměru lamely a na soustruhu jsem ho upíchl od středu, následný věnec jsem na děličce nechal svertat se setrvákem a následně přišrouboval předem spočitanymi pevnostními šrouby...

REGULÁTOR TLAKU PALIVA ,, STAVITELNÝ´´

Napsal: 15 úno 2011, 19:04
od Paluš
Nabízím předělání sériového regulátoru tlaku paliva na stavitelný.
Kdo ví o co kráčí, jistě ví, jaký je to velký pomocník při dolaďování motoru zejména turbín a kolik stojí stavitelné regulátory pro motosport pohybujících od asi 2200,-Kč a výše :wink:
Jako ukázku na foto je regulátor na motory 2.0 16V typ. C20XE, C20LET a funguje bezvadně 8)
Dokážu předělat i na jiné vozy podobné konstrukce.
Kdo má zájem, pište ... nejlépe na email.