nazdar panové mam dotaz jak se chovat k motoru po GO styl jizdy, vytáčení atd a kolik tak naject km aby se to zajelo diky ! A HLAVNE jednou me papne olej, jednou ne,, kouří- nekouří mam nejeto 3000 km a motor X16XEL
Hmmm, to víš s GSIčkama je to těžké.
Měl by jsi se chovat k motoru slušně min 5000km než si všechno sedne. Otáčky max. kolem 3500ot/m
Kluci ti jistě napíšu víc...
x16xe je original GSI corsa 106 koni x16xel je motor z ve Be a světe divse to L znamená snížené koně tzn 101 koní pak už co vim pak byla řada z 109 koní a pak ještě 1,8 ale co jsem se dočetl ta byla na přání i v nákej katalogach na ND se oběvuje
Havli>>> Ten motor se zvýšeným výkonem mam já C16XE. To by jsi si už mohl pamatovat 109PS.
A C16XE je původní GSi motor z Cozy r.v. 93/94. X16XE se tam dával až od roku r.v.95.
čéče ty gsíčka sou zrádný, asi to taky budu muset odstavit tedka zas na chvilku, pač mě tam kape olej a nehorázně to smrdí (asi jak to kape na svody), jinak dneska se mi už aj rosvítila kontrolka motoru, ae pak chvílu svítila a chvilu zas ne, přitom motor běží normálně, sice chvilu tahne lip a chvilu miň, jednu dobu se to začalo dycky z ničeho nic hadat a hrozně spadl vykon jakoby to jelo jen na 3 válce ae tedka už to nedělá (napadla mě lambda), jinač taky mam po GO a vypada to že to bylo na nic
Já jezdím every day a zatím teda bez problému... C16XEL jsem měl jen asi omylem v papírech na emise.. jinak v Techničáku a všude mám C16XE 80KW ,stejný motor jako Suby . . .
Opel corsa B 1.6 16V GSI (C16XE) ---minulost--- (ale stále ji mám)
--- nyní Nissan Almera N16 ---
no to je prapodivné ja mam Corsu z 94 a měl jsem tam x16xe dovoz CH jo a jinak Corsička už se začíná házet do klidu a já taky už mam najeto 4000 od GO a jak mě bylo řečeno ty GC kroužky potřebujou čas tak už moc nedejmam a přestává papat olej
kroužky na 2500kč gufera na ventily mam pocit 400kč nechci kecat!No ted zalezí kolik ten tvuj motor ma najeto jakej je stav ložisek atd a práci nevim dělal jsem to z otcem