Stránka 1 z 8

Problem se spotrebou a otackami...

Napsal: 02 dub 2010, 19:13
od Dr1ger
Omlouvam se za new topic, ale uz si nevim rady, ani co mam delat...

Mam takovyto problem.

2x vetsi spotreba nezli pri koupi...
a navic kdyz seslapnu plynovej pedal, tak mi vyletej otacky a pak zase klesnou... pri prerazeni si otacky drzi svoji mez i kdyz mam nohu z pedalu...

vymenil jsem krokovy motorek volnobeznych otacek, i potenciometr skrtici klapky... nic nepomohlo...

momentalne to je reseno tak ze jezdim s vypojenym krokovym motorkem...

nevim si s tim rady ale se zapojenym krokovym motorkem se jezdit neda... nezkousel jsem menit lambda sondu, ale ta podle mych mereni reguluje odpor....

Nevite co s tim? setkal se jiz nekdo s touto zavadou?

Predem dekuji za odpoved

P.S.: motor: X12SZ - 45HP (33kw) 1.2 8V

Napsal: 02 dub 2010, 19:16
od knedlik
jeste zkus podtlakovy ventil sytice :wink:

Napsal: 02 dub 2010, 19:22
od Dr1ger
Mas prosim te dokument Corsa B - Jak na to?

myslis ze by jsi mi mohl poslat stranku a cislo kde to najdu? :-D nebo mi to spon popsat :)

dekuji... :oops: :oops: :oops:

Napsal: 02 dub 2010, 19:33
od topas
Vypadá to, že má někdo stejnej problém jako já! :)

Nestává se ti, že máš když sešlápneš plyn, tak to chvilku čeká (třeba 5 vteřin), než se motor dostane do otáček, aby se dalo vůbec rozjet? ... Hlavně v koloně do kopce je tohle peklo jezdit.

Taky se mi to šlapáním na plyn občas poraří udusit.


Už mám na cestě komplet jiné sání, tak to snad z toho něco bude. :roll:

Knedlík >> Taky se přimlouvám za podrobnější popis. ;)

Napsal: 02 dub 2010, 19:37
od Dr1ger
jojo to same... jsem schopen 3x po sobe seslapnout prudce plynovej pedal a chcipne mi to :-)

Napsal: 02 dub 2010, 19:42
od Dr1ger
je to nejaky dil z tohoto?

Obrázek

Napsal: 02 dub 2010, 19:54
od knedlik
ne tenhle dil je na prepazce motoru nad nadrzkou chladici kapaliny je to taky maly kvadr vede do nej el. kabel a hadicka od vstrikovani kdyztak naskenuju stranku v jak na to ale az tak za hodku :wink:

Napsal: 06 dub 2010, 21:55
od Dr1ger
Zdravim,

tak jsem dnes za 1900 poridil novou soucastku.. vymenim ji... a co se nestane....

vse je pri starem :( :(

nevite cim dalsim by to mohlo byt???

znamej mi rikal ze mu toto delalo taky, a ze mu odesel snimac otacek motoru...

co je na tom pravdy? :( diky

Napsal: 07 dub 2010, 07:29
od topas
No sakra! Já jsem na to spoléhal, že na to přijdeš. :)

Každopádně tou lambdou to není určitě - tu jsem měnil zase já.

Napsal: 07 dub 2010, 15:58
od Dr1ger
No nevim jak ty, ale ja jsem delal a menil vejfukovy potrubi... jeste zkusim priucpat vyfuk, jestli to neni tim...

ale pak uz jedine ten snimac otacek nooo... :)

Napsal: 07 dub 2010, 18:45
od Dr1ger
tak jsem se dnes hrabal v aute znova... a poresil jsem to nasledovne... pokud odpojis snimac otacek motoru a nastartujes, tak potrebujes jeho vymenu :-) Pokud nenastartujes jako ja, je vse OK...

to ze nam to takto blbne je tim ze nam stale bezi sitic... byl jsem u znameho, kterej se v tom hrabe x let, a rekl mi ze je z vyfuku cejtit az moc benzinu... tzn. motor bezi furt na sitic... proto vyletej otacky....

Jedine co ted zkousim je ze na sani ze zadu ( dost blbe se tam dostava) ale vedou k tomu kabely ve svazku od krokoveho motorku.. jsem odpojil.. ridici jednotka sice sviti....

premostil jsem to natvrdo dratkem... uz na to nemam nervy... takze pokud zitra rano v mrazu nenastartuju, tak to znamena ze mi nejde sitic... pokud nastartuju sitic bezi... tzn. vyndam dratek a mel bych nastartovat z tezka...

pokud tomu tak bude, tak me ceka vymena toho nejdeb***siho teplotniho cidla, ke kteremu se dostanu dost blbe...

ale spotreba o 1/2 klesne... takze myslim ze misto 12 litru na 100 si rad zlamu hnaty, abych to opravil :-D :-D takhle se proste jezdit neda....

jeste je moznost ze si tento konektor natahnu do vnitrku na vypinac... rano zapnes sitic, a pak si ho vypnes... jeee to byli casy kdyz byl manualni....

pryc s pocitacem... to si clovek nemuze doma nic na koleni udelat :-D

Napsal: 07 dub 2010, 19:10
od Dr1ger
tak na to koukam znova... a s tim dratkem si nepomohu... musim tam strcit odpor kolem 180Ohm... Aspon tak se pise v priruce Jak na to....

dratek simuluje odpor rovne 0 coz je cca 40°C... tzn si nepomohu... vyzkousim s 180 Ohmu ... a uvidime jestli bude zmena...

Napsal: 07 dub 2010, 20:22
od Dr1ger
tak jsem se v tom hrabal... a je to tim...

dal jsem tam odpor 500 ohm.. a kdyz motor mel teplotu kolem tech 60 -70 stupnu, tak to jelo jak z praku... ted schanim odpor 180 ohm... a pokud to pojede i na 95 stupnu teploty motoru, tak to tak necham :)

napis jak jsi pak pochodil :)

Napsal: 07 dub 2010, 20:55
od topas
No já jsem právě to teplotní čidlo měnil... :/

Ale taky mi to tam pere moc benzínu. Než jsem si tam nechal vrátit katalizátor, tak i lítalo trochu ven.

Jinak na to teplotní čidlo je dobrý lízt z pod auta, ale dej bacha, protože pak začne téct chladící kapalina.

To jsem zvědavej, jak tohle nakonec vyřeším. :)

Napsal: 07 dub 2010, 22:01
od Dr1ger
Tak to je teda divny...

ted jsem tam dal ten odpor, jednotka nenarika, a taky to furt blbne....

uz fakt nevim co s tim je... :(

Nesetkal se s tim nekdo??? Vazne tam uz neni co vymenit :(