Stránka 1 z 8
Problem se spotrebou a otackami...
Napsal: 02 dub 2010, 19:13
od Dr1ger
Omlouvam se za new topic, ale uz si nevim rady, ani co mam delat...
Mam takovyto problem.
2x vetsi spotreba nezli pri koupi...
a navic kdyz seslapnu plynovej pedal, tak mi vyletej otacky a pak zase klesnou... pri prerazeni si otacky drzi svoji mez i kdyz mam nohu z pedalu...
vymenil jsem krokovy motorek volnobeznych otacek, i potenciometr skrtici klapky... nic nepomohlo...
momentalne to je reseno tak ze jezdim s vypojenym krokovym motorkem...
nevim si s tim rady ale se zapojenym krokovym motorkem se jezdit neda... nezkousel jsem menit lambda sondu, ale ta podle mych mereni reguluje odpor....
Nevite co s tim? setkal se jiz nekdo s touto zavadou?
Predem dekuji za odpoved
P.S.: motor: X12SZ - 45HP (33kw) 1.2 8V
Napsal: 02 dub 2010, 19:16
od knedlik
jeste zkus podtlakovy ventil sytice

Napsal: 02 dub 2010, 19:22
od Dr1ger
Mas prosim te dokument Corsa B - Jak na to?
myslis ze by jsi mi mohl poslat stranku a cislo kde to najdu?

nebo mi to spon popsat
dekuji...

Napsal: 02 dub 2010, 19:33
od topas
Vypadá to, že má někdo stejnej problém jako já!
Nestává se ti, že máš když sešlápneš plyn, tak to chvilku čeká (třeba 5 vteřin), než se motor dostane do otáček, aby se dalo vůbec rozjet? ... Hlavně v koloně do kopce je tohle peklo jezdit.
Taky se mi to šlapáním na plyn občas poraří udusit.
Už mám na cestě komplet jiné sání, tak to snad z toho něco bude.
Knedlík >> Taky se přimlouvám za podrobnější popis.

Napsal: 02 dub 2010, 19:37
od Dr1ger
jojo to same... jsem schopen 3x po sobe seslapnout prudce plynovej pedal a chcipne mi to

Napsal: 02 dub 2010, 19:42
od Dr1ger
je to nejaky dil z tohoto?

Napsal: 02 dub 2010, 19:54
od knedlik
ne tenhle dil je na prepazce motoru nad nadrzkou chladici kapaliny je to taky maly kvadr vede do nej el. kabel a hadicka od vstrikovani kdyztak naskenuju stranku v jak na to ale az tak za hodku

Napsal: 06 dub 2010, 21:55
od Dr1ger
Zdravim,
tak jsem dnes za 1900 poridil novou soucastku.. vymenim ji... a co se nestane....
vse je pri starem
nevite cim dalsim by to mohlo byt???
znamej mi rikal ze mu toto delalo taky, a ze mu odesel snimac otacek motoru...
co je na tom pravdy?

diky
Napsal: 07 dub 2010, 07:29
od topas
No sakra! Já jsem na to spoléhal, že na to přijdeš.
Každopádně tou lambdou to není určitě - tu jsem měnil zase já.
Napsal: 07 dub 2010, 15:58
od Dr1ger
No nevim jak ty, ale ja jsem delal a menil vejfukovy potrubi... jeste zkusim priucpat vyfuk, jestli to neni tim...
ale pak uz jedine ten snimac otacek nooo...

Napsal: 07 dub 2010, 18:45
od Dr1ger
tak jsem se dnes hrabal v aute znova... a poresil jsem to nasledovne... pokud odpojis snimac otacek motoru a nastartujes, tak potrebujes jeho vymenu

Pokud nenastartujes jako ja, je vse OK...
to ze nam to takto blbne je tim ze nam stale bezi sitic... byl jsem u znameho, kterej se v tom hrabe x let, a rekl mi ze je z vyfuku cejtit az moc benzinu... tzn. motor bezi furt na sitic... proto vyletej otacky....
Jedine co ted zkousim je ze na sani ze zadu ( dost blbe se tam dostava) ale vedou k tomu kabely ve svazku od krokoveho motorku.. jsem odpojil.. ridici jednotka sice sviti....
premostil jsem to natvrdo dratkem... uz na to nemam nervy... takze pokud zitra rano v mrazu nenastartuju, tak to znamena ze mi nejde sitic... pokud nastartuju sitic bezi... tzn. vyndam dratek a mel bych nastartovat z tezka...
pokud tomu tak bude, tak me ceka vymena toho nejdeb***siho teplotniho cidla, ke kteremu se dostanu dost blbe...
ale spotreba o 1/2 klesne... takze myslim ze misto 12 litru na 100 si rad zlamu hnaty, abych to opravil

takhle se proste jezdit neda....
jeste je moznost ze si tento konektor natahnu do vnitrku na vypinac... rano zapnes sitic, a pak si ho vypnes... jeee to byli casy kdyz byl manualni....
pryc s pocitacem... to si clovek nemuze doma nic na koleni udelat

Napsal: 07 dub 2010, 19:10
od Dr1ger
tak na to koukam znova... a s tim dratkem si nepomohu... musim tam strcit odpor kolem 180Ohm... Aspon tak se pise v priruce Jak na to....
dratek simuluje odpor rovne 0 coz je cca 40°C... tzn si nepomohu... vyzkousim s 180 Ohmu ... a uvidime jestli bude zmena...
Napsal: 07 dub 2010, 20:22
od Dr1ger
tak jsem se v tom hrabal... a je to tim...
dal jsem tam odpor 500 ohm.. a kdyz motor mel teplotu kolem tech 60 -70 stupnu, tak to jelo jak z praku... ted schanim odpor 180 ohm... a pokud to pojede i na 95 stupnu teploty motoru, tak to tak necham
napis jak jsi pak pochodil

Napsal: 07 dub 2010, 20:55
od topas
No já jsem právě to teplotní čidlo měnil... :/
Ale taky mi to tam pere moc benzínu. Než jsem si tam nechal vrátit katalizátor, tak i lítalo trochu ven.
Jinak na to teplotní čidlo je dobrý lízt z pod auta, ale dej bacha, protože pak začne téct chladící kapalina.
To jsem zvědavej, jak tohle nakonec vyřeším.

Napsal: 07 dub 2010, 22:01
od Dr1ger
Tak to je teda divny...
ted jsem tam dal ten odpor, jednotka nenarika, a taky to furt blbne....
uz fakt nevim co s tim je...
Nesetkal se s tim nekdo??? Vazne tam uz neni co vymenit
