Stránka 1 z 3
Těsnění pod hlavou?
Napsal: 01 lis 2010, 19:45
od Larkin
Měrka oleje je víc než max, olej je do hněda spíš (takže předpokládám že se do něj nějak dostává voda...), chladící kapalina je ta tam, úplně vyprahlá a teplota motoru mi nějak klesá a stoupá jak se jí zachce...
Je to těsnění???
Napsal: 01 lis 2010, 19:53
od Sqetch
Kolik to ma najeto ?
Napsal: 01 lis 2010, 20:27
od Tiger.s
Kloukni na emulzi na víčku ..
Napsal: 01 lis 2010, 20:30
od Larkin
Má to jenom 73 tisíc... 1.0 12V, řadim při 3 tisících a to pořád.....
Napsal: 01 lis 2010, 20:32
od Sqetch
Dost brzo na těsnění hlavy válců, ale možné je bohužel všechno

Napsal: 01 lis 2010, 21:23
od Tiger.s
Koukni na to víčko
Napsal: 01 lis 2010, 21:30
od styxxy
zmer tlaky ve valci
Napsal: 22 led 2011, 17:24
od hazmec
Zdravím, potřeboval bych poradit, nebo spíče ujistit čím to. U Corsičky mé přítelkyně ( B 1.2i 33kW z 97) se tvoří pod víčkem pro lití oleje emulze ( jako máslo). Olej ( Mogul 10W40) je tam 3/4 roku a najelo se s tím ani ne 2500km, jízdy převážně do 5 km po Brně. Už loni při výměně byl šlem pod víčkem při použití oleje jiného výrobce. Chladící kapalina se neztrácí. Auto táhne řekl bych normálně, možná je tročku hlučnější než bývalo, jo auto netopí, lépe řečeno začíná topit tak po 5km. Nalítáno má cca 122000 km, ročně najede cca 2-3000km. Domnívám se že by mohlo jít o špatné těsnění pod hlavou, máte jiný typ? Díky za případný příspěvek.
Napsal: 22 led 2011, 17:29
od Fugy
může to bejt tím že jezdíš se studeným motorem krátký trasy, já tohle měl u favorita a stačilo s tím občas vyjet někam třeba 100km a bylo to fuč, prý to dělaj tyhle starý motory
Napsal: 22 led 2011, 17:33
od NoX
nam se to stejny delalo na corse 1.4 8v c14nz,a ten motor to nakonec odbouchlo. :-//
Napsal: 22 led 2011, 19:16
od souky222
no já jezdim často ještě kratší trasy a objeví se mi tam max malinká tečka, asi jako špendlíková hlavička
tesneni pod hl.
Napsal: 22 led 2011, 20:00
od FatriX
¨podle toho jak vidim (emulzi) to vypada jako žvýkačka Orbit

to maš 1000% praskle těsnění pod hlavou!! žadne tim že jezdíš kratke trasy.... TOTALNI BLBOST! 100%
ddd
Napsal: 22 led 2011, 20:15
od FatriX
Skus sundat víčko kde liješ olej a zacpi to rukou a za chvili ti to tesneni vyleti a nikam neodjedes takhle to poznaš 100%:)
Napsal: 26 led 2011, 20:41
od hazmec
Díky za vaše typy, zajel jsem k mechanikovi a skutečně šlo o špatné těsnění pod hlavou. Dneska sundal hlavu, zejtra půjde na přebrus. Vzadu jak vede taková trubka olej, ta byla plná husté emulze, fakt chuťovka. Co bylo divný, tak že ta hlava nebyla pořádně dotažená, někdo to prostě vojebal, tak se tomu udělá menší generálka. Nechám tam dat nový rozvody( prej byly dělaný, ale nevypadá to tak, zřejmě i s pumpou, dát nový těsnění pod výfukový svody, těsnění pod olejovou vanu. Aby se mechoš nenudil, tak k tomu ještě přesoustružit brzdový kotouče v předu, vyčistit zarezlý třmeny, rozhýbat, aby to brzdilo v předu jak má a potom zkontrolovat jak to vypadá na těch zadních, doufám že tomu nepotečou prasátka jak u tý mý

. To nechci vidět účet.
Napsal: 26 led 2011, 21:28
od LH
Prosím o radu. Za jízdy se mi ztrácí voda z chladícího okruhu cca 3deci na 100km, (motor 1.2 16V), když auto stojí třeba i týden neubyde nic. Pod víkem oleje byl takovej sajrajt jako vazelína béžové barvy, vrstva cca 3mm po celém horním víku, jinde ne (podobný jako na fotce co sem dal Hazmec nevím za jak dlouho, už to tam bylo, když jsem to auto koupil, najeto 106tkm). Tak jsem myslel, že jde o vadné těsnění pod hlavou. Hlavu jsem sundal, nechal přeleštit, blok taky zkontrolován na rovinnost a vyleštěn, pak nové těsnění pod hlavu i pod kryt rozvodů (původní těsnění pod hlavou se zdálo celkem OK). Vše pečlivě vyčištěno (i olejová vana), hlava dotažená momenťákem a pak přesně dle pokynů výrobce. Po odvzdušnění chladícího okruhu najeto cca 40km, ale voda se ztrácí dál stejným tempem. Na víčku oleje po těch 40km řídká bílá emulze (ta béžová vazelína se zatím netvoří). Když vylezu z auta před ohřátý a nastartovaný auto a zvednu kapotu , tak je chvilku slabě cítit odpařující se fridex (když sundám víčko od oleje , tak to z otvoru trošičku páří, ale fridexem to nesmrdí, za autem u výfuku fridex taky necítím, ani se nezdá , že by šla pára. Zkoušel jsem šoupnout pod auto karton a cca 10minut jsem to turoval(simulace jízdy), ale na kartonu nic, ani na blloku jsem nenašel žádnej flek. Potřeboval bych radu jak zjistit kam ta voda mizí? Zatím jsem si objednal modré UV barvivo do chladící kapaliny (původně určeno do průsvitných hadic vodního chlazení PC) a hodlám ho nalejt do fridexu a trošku si pak na chladič a motor posvítit, ale nevím jestli to bude něco platný. Možná do fridexu nalejt utěsňovač chladičů(hořčici radši ne), co myslíte?