Stránka 1 z 1

B 1.6 78 kw škube

Napsal: 16 lis 2010, 08:15
od Pavča
Zdar,už čtrnáct dní se trápím s motorem na tomto jinak pěkném autíčku. Když je to studený,tak jede v pohodě,po zahřátí je problém.Po prudším přidání plynu jako by měl něčeho nedostatek (vzduch,benzín?). Otáčky na volnoběh jsou v pohodě,pokud přidávám plyn plynule(pomalu),tak jede jako ďas,ale když mu trochu více vytnu,tak totální výpadek,tak trochu jako tarokuje,musím ubrat a zase se chytí. Teď jsem čistil klapku a sání,to jsem ještě neviděl,takovej humus (a odkud?). Mám podezření,že tam jde snad moc benzínu(čidlo teploty a který?). No,vyměním filtr palivový(kdo ví,kdy ho někdo měnil) a vzduchový i když,ten není ještě nejhorší. Potřeboval bych poradit jaká je tam návaznost čidel. Taky byly ucpaný tím "sajrajtem"některý vstupy na sání,ale po vyčištění se nic nezměnilo. Je to opravdu pěkný autí ,na Opla nedám dopustit a že už jsem nějaký měl (Va 2.0 16V GT,Cali 2.5 V6),ale tady je to tak nějak v tom autu a s touto motorovkou ňáký moc našlapaný a nepřehledný. Přivítám každou radu a nápad a zkusím poslat foto toho "humusu".

Napsal: 18 lis 2010, 09:37
od iridales
Pavčo, pokud tam máš EGR ventil, tak to zasírá klapku. My jsme na mojí potvoře měnili EGRko, protože bylo v pytli, auto jezdí líp, frekvence cukání se změnila ze skoro pořád na velmi výjimečně. Takže u mojí Corsy to bylo vadným EGR ventilem, ani klapka nebyla zasviněná. Zkusila bych ještě krokáč, pokud jsi to nedělal, váhu vzduchu.. Případně to píchnout na diagnostiku.

Napsal: 18 lis 2010, 10:12
od Maro
Čau, tak tento humus v klapce ti dělá EGR ventil. Já jsem ho na svém GSI (78KW) zaslepil a je klid, klapka se nezasírá. S motorem nemam žádný problém. Je možné, že ti EGR odešlo a dělá to bordel. Jestli chceš tak mi napiš.. jeden zánovní EGR se mi tu válí ( přímo na tento motor ) a jsem schopen ti vyrobit i záslepku.

To zasírání klapky způsobuje to, že se vrací část výfukových plynu do sání. Fakt až to budeš mít venku.. tak bych to zaslepil.. a budeš mít už klid od toho.

Napsal: 18 lis 2010, 21:08
od Pavča
Dík za inspiraci,mrknu na to. Zjistil jsem totiž,že mám problém ještě s prvním válcem,vypadá to na vstřik.Chová se to při rozjezdu jako "tříválec",pak to jako chytne a jede,ale přidávat se musí velmi pozvolna,jinak se jako dusí.Na ten EGR se domluvíme.Jinak chytrá oranžová kontrolka nic neříká.

Napsal: 18 lis 2010, 22:45
od JOSEPH HRIWA
cau, kdyžtak mám vstřiky na prodej...