Corsa z niceho nic nechyta

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
auditeam
Příspěvky: 7
Registrován: 16 lis 2010, 19:30
Bydliště: Most

Corsa z niceho nic nechyta

Příspěvek od auditeam »

Fandove Opelu,prosim o radu.Treba se s tim nekdo setkal. Corsa C motor 1.7 dti. Jezdila fajn.Jednou na dalnici to skublo.Za chvili znovu a pak uz to umrelo uplne.Doma na jednoduche diagnostice to psalo - Vstrikovaci cerpadlo prepadovy ventil. Nic vic.Tak jsem si myslel ze je to to velke cidlo co je jakoby na konci vstrikovaciho cerpadla.Mam jeste jednu tu samou Corsu.Bouranou,ale pojizdnou.Tak jsem zal ten ventil z ni a nic.Nafta porad ze vstriku nestrikala.Kdyz jsem do toho ventilu privedl uplne zvlast jednoduse plus a minus a tocil motorem,nafta ze vstriku sla.Uplne pravidelne a tlak slusny.Ale stalenechytala.Kdyj jsem nechal zapojeny minus a plusovym kabelem delal rucne :-) fofrem jakoby impulsy na plus,mela snahu chytat.Zkusil jsem prehodit snad vsechno.Ridici jednotku,tu hlinikovou "ridici jednotku" co je prisroubovana nad vikem ventilu.Krouzek ze spinacky,valecek v klicku,budiky.Vse z te druhe Corsy.Uz to nepsalo chybu kodovani a klicek na pristrojovce nesvitil-Ale porad nic.To samy.Tak jsem rezignoval a dal Corsu do ruky pry machrovi na Opely z Chomutova.Mistr Lacina.15 let delal v Opelu Chomutov,nasbiral zkusenosti a vse potrebne a sel delat konkurencni servis.Ale ten me ve finale doslova rozsekal.Hned vedel ze je to urcite ta jednotka co je nad vikem ventilu.At mu ji privezu z toho druhyho auta a nakoduje ji a hotovo.Kulovy.Tak at mu privezu tu j¨hlinikovou jednotku co je pod cerpadlem na zadni strane motoru.Privezl jsem.Zapojila se,vymazal chybu a po chvilce to chytlo.Nedrzel volnobeh.Pry zavzdusneny.Protoze chybu to nepsalo zadnou.Znova to naskocilo a bezelo to na volnobeh docela v pohode.Tak uz jsem zaplatil a ze jedu.Ale z niceho nic auto chciplo.A uz ani tuk.Tak ze pry zavzdusneno.At jedu domu a ze zitra mi zavola.Zavola ze potrebuje jeste ten velky ventil z cerpadla,co uz jsem menil.A pak se ozval az po deseti dnech,ze uz to teda jede a at privezu dalsich 5 tisic.Bez varovani :-) No rachot,ale budiz.Prijedu tam a postup nasledovny.Vybehl pod kapotu,strikl startspray do sani a honem startovat.Corsa chytla bezela jak baba z kopriv a chcipala.Tento postup se opakoval tak dvacetkrat,dokud to nedokazal drzet pod plynem a ohralo se to.Pak uz to bezelo na volnobeh.Ale po nejakem,jakemkoli :-) case to samo chcipne.Opet nechyta.Jen na startspray.Jak studeny tak teply.Nechapu.A vykon to ma tak maximalne 30 koni.Takze nevim.A navic podle machra Laciny je to naprosto v poradku.Furt na nas kricel,ze auto bezi,tak co chceme vic.Doslova magor.Byli jsme tam tri pred nim a nevedely z jaky jsme planety :-) Jen opakoval ze auto bezi¨a hotovo.ze nechyta a jede na hovno a kazdou chvili chcipne to si nepripoustel.Takhle to asi chodi v autorizovanem servisu Opel,kde delal 15 let :-( No to by jste u toho musely byt,co tam mlel za hov.. a jako ze je vse v poradku.Ale kdyz jsme si tedy Corsu odtahovaly,tak pan nepremozitelny machr pres Opely Lacina nam sam rekl,ze by se jednou rad dozvedel cim to vlastne bylo a proc to tak je.I kdyz nam prece predaval auto po dvou tydnech naprosto v poradku :-) No ja jen,jestli naaahodou nekdo nezazil podobnou raritni zavadu.Diky.
tony
Příspěvky: 66
Registrován: 04 zář 2007, 19:49
Bydliště: chodov

????

Příspěvek od tony »

no to cumim. ja bych ho asi rozsekal na kusy toho machra od oplu. to se vyznamenal.pekknou reklamu mu udelame. a ty prachy jsi mu dal, jo?? i kdyz ti auto nemaka?
auditeam
Příspěvky: 7
Registrován: 16 lis 2010, 19:30
Bydliště: Most

Příspěvek od auditeam »

Diky za podporu :-) i kdyz bych radsi,kdyby uz Corsicka jezdila jak ma :-) Samozrejme ze tech dalsich 5000 jsme mu nedaly.To bych se musel nekde zahrabat.Byl to boj,ale pak zacal mluvit stylem- Nad tech pet tisic se povznesu a nebudu to resit,kdyz s vama neni rec.Takhle to nakonec zacal brat,ale to ze AUTO BEZI,tak co chcete jsme slysely milionkrat za minutu.My se zas milionkrat ptaly jak bezi??? Co je to za termin?Normalni je prijit k autu,nastartovat a jet.At uz deset km nebo petset km.A zadny obcas chcipne a startovat s asistenci a jedine se startsprayem.No takze to zustalo jen u puvodni tisicovky udajne za to,ze tam dal tu jinou hlinikovou jednotku a nakodoval ji k autu. Coz nepomohlo a zbytek se odehraval takto.Ja s nim mel svoji prvni zkusenost a bohuzel takovouto :-(
duskov
Příspěvky: 365
Registrován: 17 říj 2010, 12:14
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od duskov »

Docela se divim, co to tu ctu. Podle vseho co jsem prozatim cetl, bych to tipl hned na zacatku taky na ridici jednotku vstrikovaciho cerpadla. Ale to co to predvadi muze byt i nejaka absolutne silena zavada.

Jestli muzu poradit, tak pokud vazne nikdo nevi co s tim je, tak zkus kontaktovat tento servis www.carteam.cz. Je to sice hodne z ruky, ale poradit by Ti tam mohl. Nezarucuji uspech, ale bral bych to asi jako jednu z poslednich moznosti, kde ziskat info.
Opel Corsa C 1,7 DTi Sport, 2000
Obrázek
Uživatelský avatar
nezdvorak
Moderátor
Příspěvky: 405
Registrován: 01 říj 2007, 14:47
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nezdvorak »

jako jediná poslední možnost je autorizovanej servis ...
Obrázek
auditeam
Příspěvky: 7
Registrován: 16 lis 2010, 19:30
Bydliště: Most

Příspěvek od auditeam »

To jo.Urcite dobra volba.Ale kdyz tenhle clovek v autorizovanym servisu opravdu delal 15 let a podle nej tam byl kapacita a vlastne "ukradl" z autorizovaneho servisu vsechny mozny znalosti,zkusenosti,aparuturu,diagnostiku,programy a stejne si nevedel rady,jen dokazal byt po dvou tydnech hnusnej,tak je trochu pochopitelny ze me autorizovany servis tolik nelaka.Protoze tam to vlastne muze byt jen klasickou vylucovaci metodou.Menit menit menit a uvidi se.A cena se vysplha na cenu jine dobre Corsy z inzeratu,ze.To jsem nabizely i jemu.At si vezme z ty druhy bourany Corsy co chce a meni co chce a naprogramuje co chce,ale at ta jedna zas jede jako predtim.A nezvlad to.Sice mel k dispozici starsi komponenty,ale zarucene funkcni.V Opelu budou pouzivat jen novy komponenty.A to bude palba.Vim ze Opel se jako jedna z mala znacek vyznacuje tim,ze miva sve vyjimecne zaludnosti :-) Jako je treba znamo ze koncernove motory 2.5 tdi od Audi maji problemy s vackama.Pak ze francouzi trpely vseobecne na zadni napravy s jehlickovymi lozisky :-) A ze Opel ma prave takove ty vyjimecne zavady.Ze se neobjevuji globalne na vice kusech,ale ze kus to original.Ale myslel jsem si ze se treba neco podobnyho nekomu udalo.
auditeam
Příspěvky: 7
Registrován: 16 lis 2010, 19:30
Bydliště: Most

Příspěvek od auditeam »

Diky Duskovi :-) Rad zkusim.Za to to stoji.Uz jen prijit na to,co se to tam stalo za chybu :-) Muzu vymenit vsechno z ty druhy Corsy.Vcetne cerpadla nebo i celyho motoru.Ale to neni vitezstvi,ze.Zaklad je vedet jak se tohle mohlo stat a jak na to vyzrat.
duskov
Příspěvky: 365
Registrován: 17 říj 2010, 12:14
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od duskov »

Autorizovanemu servisu bych se vyhl taky :-). Ten servis co jsem uvadel neni doslova autorizovany. Jeho majitel je ale dle informaci, co se ke me dostaly, nejvetsi odbornik na Opely v CR (Mozna je to prehnane, ale takhle se to ke me vazne dostalo. Pry se k nemu jezdi radit i servisaci primo z Opelu :-) a uz i me pomohl). Zkus ho kontaktovat a poptat se co a jak.
Jinak v tomhle motoru (Y17DT) odchazi pry pouze vstrikovaci cerpadlo, hlave prave ten "ventil", ktery jsi uvadel i ty (presuvnik vstriku alias TCV ventil) a pak prave ridici jednotka vstrikovaciho cerpadla. Ale vada TCV ventilu se projevuje tim, ze Ti tece nafta :-( (tuhle zavadu jsem si bohuzel uz zazil). Takze pokud jsi nedelal louzicky, nebo jsi nemel blok motoru kolem cerpadla od nafty, tak to tim nebude.
Opel ale semtam ma proste zavady, ktere jsou fakt silene a neodhalitelne. Takze kdo vi... Snad se Ti podari to vyresit.
Opel Corsa C 1,7 DTi Sport, 2000
Obrázek
Uživatelský avatar
Sqetch
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 114
Registrován: 02 úno 2010, 20:58
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sqetch »

Co regulator tlaku paliva? Popis zavady by tomu i odpovidal
C14NZ
Obrázek

Obrázek
auditeam
Příspěvky: 7
Registrován: 16 lis 2010, 19:30
Bydliště: Most

Příspěvek od auditeam »

Diky za radu.Mas na mysli to jakoby velky cidlo na konci vstrikovaciho cerpadla? Lajk by to mel za klasickou magnetickou jehlu.Ale je to dost dlouhy a objemny ventil na osmatricitku klic.Konektor na dva piny.Jestli to je co myslis,tak to jsme taky menily.Zavadu to prestalo psat,ale po chvili zas zacalo a zadna odezva.
auditeam
Příspěvky: 7
Registrován: 16 lis 2010, 19:30
Bydliště: Most

Příspěvek od auditeam »

A kolem cerpadla to od nafty lehce zality je.Nafta byla prave i konektoru ty ridici jednotky pod cerpadlem.Ale vsechno tak celkove lehce mastny.Vsechno jsem cistli a odmastil.Jo a taky jsem zapomel napsat ze samozrejme se menil i snimac otacek pri tom vsem koumani.Porad to samy.
duskov
Příspěvky: 365
Registrován: 17 říj 2010, 12:14
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od duskov »

Mrkni se do tohohle vlakna:
AstraG - cerpadlo denso V5. Je to ta soucastka, ktera je zakrouzkovana. A tece to prave pres ty dva piny (vnitrkem konektoru). Pokud jsi ale mel naftu az v ridici jednotce... tak to mozna dopadne spatne. Jedna z veci, ktera mi byla recena, kdyz jsem zjistil tuhle zavadu byla - okamzite odstavit, nejezdit. Hrozi zadreni vstrikovaciho cerpadla a poskozeni ridici jednotky vstrikovaciho cerpadla (prave kvuli vzlinajici nafte po kabelazi). Jak je to v pripade vymeny netusim... ale zminuji tam i nastavovani vstriku.
Opel Corsa C 1,7 DTi Sport, 2000
Obrázek
auditeam
Příspěvky: 7
Registrován: 16 lis 2010, 19:30
Bydliště: Most

Příspěvek od auditeam »

Ajaj.Tak k tomu jsem se nejak nedopracoval :-) Diky.Zni to logicky a tak nejak to vysvetluje to moje nekonecny zkoumani :-) Mrknu na to,jestli to tam je taky tak.Uvidime.To fakt vysvetluje tu naftu a to ze bezi nebezi.Super.Zas nejaka nadeje po desitkach hodin prehazovani a premysleni :-)
Uživatelský avatar
Robin
Příspěvky: 409
Registrován: 28 led 2008, 13:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Robin »

Se stejnou závadou jsem se setkal, psal jsem už o tom, ale s takovým diletantem naštěstí ještě ne :D
Jestli se tam přehazovalo víc věcí, sem a tam, tak těžko říct, čím to bylo.
Pravděpodobně se to zastasvilo kvůli EDU, což je nejčastější příčina a to se stalo i mě. Jestli prosakuje nafta, tak k tomu mohla odejít i jiná věc..
Každopádně jsem zásadně proti opravovat tyhle věci doma, nebo u nějakých čičmundů, protože na tyhle věci nestačí vědět kód závady.
Více věcí kolem čerpadla má to samé číslo závady.
EDU lze vyměnit kus za kus, ale jiné věci je potřeba nastavit. Přeci jen ty mašiny za miliony nemaj v servisech pro nic za nic.
Tyhle věci nedělá ani autorizovaný servis. Ten maximálně vymění EDU za 40 tis., nebo celé čerpadlo, nebo oboje..
Jediná správná možnost je podle mě specializovaný diesel servis.
Adresy: http://tadpraha.cz/index.php?pid=337
Kdybych měl doma jiné auto na díly, tak bych vyměnil nejdřív EDU a pak rovnou celé čerpadlo.
Uživatelský avatar
opel1.0
Příspěvky: 114
Registrován: 29 led 2007, 19:30
Bydliště: slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od opel1.0 »

ja som sa stretol s tovto zavadov dat dole jednotku cerpadla rozobrat a zaspajkovat 4 studene spoje v nej cela zavada na 1.7 dti je to bezny jav 9 z 10
celych 998 CCm a aj 12 ventilov
Odpovědět