jsem tu nový, tak omluvte, zdali jsem zařadil do špatné kategorie.
Přítelkyně dodělala řidičák, tak jsem jí na pár měsíců koupil Corsu B 1.5D, rv1993. Než jí do toho hned posadit, tak jsem se s autem chtěl sám seznámit, abych měl jistotu, že bude vše jak se patří. Vozidlo pochází z Německa, 2roky u mne stálo, než jsem pro něj našel využití. Najeto 134000km.
Po cca 14ti dnech ježdění máme problém s dobíjením.
Na volnoběh dobíjí od cca 9.5V do 11.5V, až při vyšších otáčkách až 14.6V.
Po zapnutí světel, topení, rozmražování zadního okna atd dobíjí i třeba jen 6.5V.
Rozmezí jsou nepravidelná, ukostření motoru nepomohlo, ukonstření karoserie taktéž ne.
Měnil jsem před těmi 14ti dny řemen na alternátoru a vzpomínám si, že na první pohled jsem myslel, že je za alternátorem servo, nicméně vypadá to na nějakou vývěvu, nebo se mýlím?
Nějaká zkušenost, Alternátor? Uhlíky? Regulátor? Či něco "nového", co ze svých aut neznám?
Auto je absolutně bez výbavy, bez serva, bez el. oken, bez centrálu, originál bez repro.
Děkuji za jakékoli postřehy, rád bych jsem zítra dal auto do pucu, abych mohl pokračovat v "pozorování".
