Stránka 1 z 2

corsa B 1,4 16V automat - zlobí, jede "na 3 válce"

Napsal: 11 úno 2011, 11:47
od Paterová Lenka
:cry: Dobrý den,prosím o radu. :help: Mám tento problém.Mám Corsu 1,4 i 16 V automat,fakt krasavici.Najeto 69 000 km servisní kniha,druhá majitelka,r.v.99.Autí je fakt zachovalé,mám ho dva roky.Již od loňského podzimu mě trápí záhadná závada,nic hrozného,spíš otravné.Za vlhka a chladu nastartuju v poho,ale po vypnutí sytiče jde motor jako na tři válce.To samé sundám-li nohu z plynu,volnoběh.S nohou na plynu o.k.Po ujetí více km taky o.k. Zlobí to jen na krátké trasy,město.Jo a diagnostika v pořádku,nový olej+filtr,nové svíčky,tlaky ve válcích v pořádku,nový EGR v. Bylo mi řečeno,ať nechám zkontrolovat vzduch. filtr,sání a klapku,tak tedy filtr nový,v sání bylo asi deci sajrajtu,tak to vyčistili.Nyní rezimé: Prý málo jezdím,krátké trasy,tak se sání zanáší.Dobře,to chápu,nejsem sice jediná kdo jezdí méně,Corsa prý s tím mívá problémy,tak mám smůlu,ale proč to po dvou dnech dělá znovu proboha?Sice o trochu méně,ale otáčky na volnoběh jemně kolísají pořád a občas to zase jde,třeba při stání na křižovatce,jakoby na ty tři válce.Podotýkám,že žádná kontrolka nesvítí!!A teď babo raď. :?: Prosím,pokud se někdo z Vás s takovouto závadou setkal,písněte mi,budu vděčná.Zoufalá Lenka

Napsal: 11 úno 2011, 13:00
od souky222
no mě dělalo něco podobnýho a byla proseklá izolace na zapalovací liště.

Napsal: 11 úno 2011, 14:35
od Paterová Lenka
No jo,to by ale dělalo pořád a ne při vyšlápnutí plynu,nebo jo? L. :roll:

Napsal: 11 úno 2011, 15:20
od souky222
dělalo to při nízkých otáčkách v zátěži + nepravidelnej volnoběh

Napsal: 12 úno 2011, 15:40
od DericCaster
Také jsem se stím setkal. Za studena a při volnoběhu jeden válec vynechával. A bylo to jak psal souky222, až na to, že já nemám lištu ale kabely. Když jsem při volnoběhu zkoušel jestli dobře sedí, dostal jsem od jednoho ránu. Při bližší prohlídce jsem zjistil, že byl poškozený.

Napsal: 12 úno 2011, 17:21
od souky222
já byl celkem překvapenej prože ta lišta je celá zapuštěná do motoru a vůbec se nehne, navíc je z celkem tlustý gumy

opel corsa 1,4i 16V automat

Napsal: 14 úno 2011, 08:44
od Paterová Lenka
:think: Dobrý den pánové,tak jsem tu po víkendu znova.Jsem jen ženská,můžete mi někdo prosím popsat,kde se ta lišta u motoru 1.4i 16V nachází? Mám osobně tip,není černá,podlouhlá,když si stoupnu před motor tak vpravo šikmo od nádržky ostřikovače? Jsem fakt zoufalá,po vyčištění sání je to stejné,ne-li horší.Na volnoběh ty otáčky opravdu kolísají,asi tak mezi 900-1200,jakmile přidám plyn je to v poho.Jak tu lištu přezkouším? Předem děkuji,Lenka :cry:

opel corsa 1,4i 16V automat

Napsal: 14 úno 2011, 08:50
od Paterová Lenka
:) Ještě jednou já.Prosím,nenašel by se v okolí Jindřichova Hradce,nebo někde poblíž nějaký šikula,který by se mi na tu mojí Corsicii juknul? Byla bych moc moc vděčná. :poklona2: Lenka

Corsa B 1.4 i 16V 66kW automat-zvláštní závada

Napsal: 14 úno 2011, 09:51
od Paterová Lenka
:) Dobrý den,prosím,hledám nějakého šikulu,který bydlí v okolí Jindřichova Hradce,popřípadě na jihu Čech,který by byl ochotný vyřešit závadu na motoru 1.4 i 16 V se kterou si nikdo neví rady. Motor jde při volnoběhu jakoby na tři válce,kolísají otáčky,při jízdě o.k.Zlobí to jen na ten volnoběh.Předem díky,Lenka :cry:

opel corsa 1,4i 16V automat-EGR v.

Napsal: 14 úno 2011, 12:29
od Paterová Lenka
:wink: Dobrý den,mám dotaz.Mám Corsu r.v.99,1.4i,16 v,66kW,Eco tec,vloni měněný EGR v. Mohou mít na EGR neblahý vliv krátké trasy,tedy jízda převážně po městě,kdy EGR nefunguje,nezanáší se tím sání,klapka atak.Nepomohlo by zaslepení EGR v.? V servisu mi po vyčištění sání řekli,že když málo jezdím,sice každý den,ale krátkou trasu,bude mi to dělat znova,tedy ten chod na tři v. na volnoběh a kolísání otáček.Díky,L. :roll:

Napsal: 14 úno 2011, 15:39
od svaja
myslim že krátkejma trasama by ti to nejelo na 3 válce,
ale každopádně bych egr zaslepil, pak budeš mít pokoj s jeho opravama nebo výměnou a a vyved bych pryč tu hadici (odvětrání víka) co vede od víka ventilů do klapky- ta zasrává nejvíc klapku olejem a nečistotama
toť muj názor na každym autě sem to tak měl

Napsal: 14 úno 2011, 17:07
od Velbloud
Zdravím,

nejprve bych rád poprosil, abys dodržovala pravidla fora - tzn. zbytečně nezakládala 3x jedno a to samé téma... (které jsem mimochodem sloučil v jedno - příště už to budu rovnou mazat) Díky.

Co se týče zaslepení EGR, tak to pomůže pouze pokud je EGR v pořádku... tzn. je to preventivní záležitost.. Jestliže už teď máš problémy, ak to určitě nepomůže.. jestliže je chyba v EGR, tak jedině vyměnit EGR a rovnou ho zaslepit aby se to neopakovalo...

Ale myslím, že jeslti ho máš rok nové, tak to v něm nebude.. manželka s Corsou jezdila rok taky denně jen 4 km tam a 4 km zpátky a EGR to vydrželo...

Napsal: 14 úno 2011, 21:12
od souky222
oprava blouda: ten ventil se prý dá často jen vyčistit a zase funguje(aspoň na chvíli), pak stačí ho zaslepit a neměla bys s tím mít už problémy

Napsal: 14 úno 2011, 22:32
od Havli
Tema o zaslepení AGR je tady :arrow:
viewtopic.php?t=571&highlight=agr

je pravda že ventil musí být před zaslepením O.K. :wink:

Napsal: 15 úno 2011, 15:32
od FrantaU
Já jezdim se stejnym motorem taky většinou krátké trasy, ale je znát když se občas auto vezme na delší výlet a pořádně se projede, aspoň mě to pomohlo od té doby to necuká.... není to rada nad zlato, ale asi na tom něco bude...