Přidání plynu v nízkých otáčkách + další závady
Napsal: 13 dub 2011, 16:10
Ahoj všichni
,
jsem tu nový , stejně tak jsem novým majitelem Corsy B-96 1,2i 33kW (Eco?) a řeším několik problémů, z nich závažnější je tento : Jedu, a když pustím plyn abych brzdil motorem, tak při nižších rychlostech okolo 50 a méně ( nevím přesně kolik, tachometr o +- 15km kecá = další problém ) mi začne samo přidávat plyn, je to dost nepříjemné když třeba dojíždíte auto při bržděním motorem a auto najednou přidá, po chvilce ubere a zase přidá... Někdo tomu řiká cukání a řešil to zaslepením EGR ventilu, zkusil jsem ho též zaslepit , ale bez výsledku ... Dále při prohlídce u mechanika sme zjistili, že je prý špatný 4. výfukový ventil - z motoru se ozývá klepání a zvuk má jak diesel, což mě zaprvé rozčiluje a zadruhé se bojím o motor... Prý by to mohlo být způsobené tím, že dříve byla podtáčená, ale poslední majitelka, která v ní jezdila cca 1rok jí spíše "přetáčela" , ale kdyby to bylo podtáčením a usazeným bordelem na ventilu jak mi bylo řečeno, vyřešilo by se to teoreticky přidáním nějakého čistícího prostředku do motoru? ( samozřejmě nemyslím jar a jemu podobné na nádobí
) Když už sem se tak rozepsal, nevíte zda všechny Corsy mají mít podsvícenou alespoň část přístrojovky - ventilátor a pod? To myslím pro začátek a první příspěvěk u vás na fóru stačí a prosím o rady abych mohl pořádně
Díky , Petr
jsem tu nový , stejně tak jsem novým majitelem Corsy B-96 1,2i 33kW (Eco?) a řeším několik problémů, z nich závažnější je tento : Jedu, a když pustím plyn abych brzdil motorem, tak při nižších rychlostech okolo 50 a méně ( nevím přesně kolik, tachometr o +- 15km kecá = další problém ) mi začne samo přidávat plyn, je to dost nepříjemné když třeba dojíždíte auto při bržděním motorem a auto najednou přidá, po chvilce ubere a zase přidá... Někdo tomu řiká cukání a řešil to zaslepením EGR ventilu, zkusil jsem ho též zaslepit , ale bez výsledku ... Dále při prohlídce u mechanika sme zjistili, že je prý špatný 4. výfukový ventil - z motoru se ozývá klepání a zvuk má jak diesel, což mě zaprvé rozčiluje a zadruhé se bojím o motor... Prý by to mohlo být způsobené tím, že dříve byla podtáčená, ale poslední majitelka, která v ní jezdila cca 1rok jí spíše "přetáčela" , ale kdyby to bylo podtáčením a usazeným bordelem na ventilu jak mi bylo řečeno, vyřešilo by se to teoreticky přidáním nějakého čistícího prostředku do motoru? ( samozřejmě nemyslím jar a jemu podobné na nádobí