Stránka 1 z 1

zajety motor

Napsal: 01 čer 2011, 19:32
od lukas1.5D
Ahoj vim ze to sem nepatri ale optam se vas ohledne dvou motoru
seat toledo 1.9tdi 81kw rok 00
BMW 323 R6 rok 01
jen me zajima kolik je zruba potreba na zajeti techto motoru
nejak se s kamosem nemuzem dohodnout on ma na svem toledu najeto 200tis. a rikam mu ze to je celkem dost ze ho ceka spoustu oprav on me zase rikal ze je to auto teprva zajete.Tak mu rikam ze mozna 6val. je zajety kolem 200tis km chtel bych slyset vaz nazor .... dik

Re: zajety motor

Napsal: 01 čer 2011, 20:09
od knedlik
při 200tkm se ukaže jaky byl majitel :roll: , jinac zajeti motoru je 10tkm

Re: zajety motor

Napsal: 01 čer 2011, 20:15
od yeti
kamarádův fotr měl ten samej motor, ale oktávka a přez 500tis km nalítáno a šlapala jako hodnky :D

Re: zajety motor

Napsal: 01 čer 2011, 20:47
od Fugy
Golf IV 1.9 TDi 81kw s 200 tisíci, pravidelným servisem, a šlape jako hodinky, u koncernu je důležitý jestli to je klasická rotačka 1.9TDi (66kW bo 81kW) a PDéčko (což sou 74,85,96kW) "rotačka" je naprosto bezproblémová a levný servis, PDéčko je důležitý měnit součástky v daným intervale a pak je taky bezproblémové, já mám v Boře 85kW PDéčko se 180tkm a motor je 100% v pořádku podle mě většina novějších dieselů když sou servisovaný tak tahá přes 500 tísíc km viděl sem třeba taxíka(passat b5 se 750tkm) a tahal furt dobře.

Re: zajety motor

Napsal: 01 čer 2011, 23:08
od pdk88
.. a jěště se prodal "se stopade za stopade" :D :D

Re: zajety motor

Napsal: 01 čer 2011, 23:35
od petanek192
Proste VW motory sou nejlepsi na svete kdyz vsecko vymenis nejlepe na kazdem servisu tak se ani neserou . sou to drzaky .