Cuká a píská
Moderátor: Arci
- maahdypetr
- Příspěvky: 139
- Registrován: 20 úno 2012, 00:00
Cuká a píská
Zdravím,
mám Corsu B 1,4i benzin a mám s ní menší problém. Při jízdě o otáčkách okolo 2 tis/min se motor po přidání plynu jakoby zadusí a zaškube. Dělá to v rozsahu 2 tis. - 2,5 tis ot/min. Je pravda, že je rezavý a děravý střední díl výfuku, což by na to mohlo mít vliv, ale nevím, raději se ptám.
Navíc, když uberu nebo pustím plyn a hned přidám, tak se zadusí, zaškube. Tady na fóru jsem čet, že to může přisávat falešný vzduch u klapky.
Dále vydává podezřelé zvuky, přerušované pískání a syčení (chrastění) a jde to někde od řemenu. Napadá mě napínací kladka, alternátor, pumpa nebo samotný řemen. Při sundání řemenu to přestane. Kde by mohla být závada?
Předem děkuji za názory a rady
mám Corsu B 1,4i benzin a mám s ní menší problém. Při jízdě o otáčkách okolo 2 tis/min se motor po přidání plynu jakoby zadusí a zaškube. Dělá to v rozsahu 2 tis. - 2,5 tis ot/min. Je pravda, že je rezavý a děravý střední díl výfuku, což by na to mohlo mít vliv, ale nevím, raději se ptám.
Navíc, když uberu nebo pustím plyn a hned přidám, tak se zadusí, zaškube. Tady na fóru jsem čet, že to může přisávat falešný vzduch u klapky.
Dále vydává podezřelé zvuky, přerušované pískání a syčení (chrastění) a jde to někde od řemenu. Napadá mě napínací kladka, alternátor, pumpa nebo samotný řemen. Při sundání řemenu to přestane. Kde by mohla být závada?
Předem děkuji za názory a rady
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Cuká a píská
no tak to pískání mě napadá jenom že máš volnej řemen na altíku.pokavaď máš napnutej a píská to a jak ty píšeš že to rachtá tak bych to typnul na ložiska v altíku.a to stim škubánim a dušenim skus vyměnit vzduchovej a palivovej filtr to sou nejjednoduší věci.mě se taky koza dusila po sešlápnutí vždycky chvilku nic a pak šla normálně do otáček tak sem vyměnil vzduchovej filtr a jede parádně 


Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
- maahdypetr
- Příspěvky: 139
- Registrován: 20 úno 2012, 00:00
Re: Cuká a píská
Vzduchový filtr je nový, svíčky nové. Jen ten palivový je původní.
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Cuká a píská
no tak ten bych zkusil vyměnit protože i kvůly takovýhle blbosti to auto pak dělá různý divy
já tam měl taky původní a když sem se do něj podíval tak tam byl pěknej humus
.a výměna je jednoduchá dvě rychlo spojky jeden šroub a je vyměněnej
.a to pískání a rachtání bych typoval ložiska v altíku.ho vyndej a skus ho rozhodit a poznáš hned 





Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
- maahdypetr
- Příspěvky: 139
- Registrován: 20 úno 2012, 00:00
Re: Cuká a píská
OK, díky za rady. A ještě jedna otázka, netopí mi to, jde to vše přes velký okruh (do chladiče) a v kabině vůbec netopí. Ručička teploty stoupne jen mírně za jízdy. Pokud stojím teplota roste. Je jasné, že bude vadný termostat. Z knihy jsem vyčetl, že se musí shodit rozvody, což mi příjde nepraktické. Nedá se to nějak vyměnit bez toho zásahu do rozvodů? Je to tak nešikovně řešené, že ten termostat je umístěn pod rozvodovým řemenem.
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Cuká a píská
ten sem v životě neměnil ale pročti tenhle topic viewtopic.php?f=11&t=406&hilit=v%C3%BDm ... termostatu třebas tam něco vyčteš 


Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 25 led 2010, 22:03
- Bydliště: Skalice 34
Re: Cuká a píská
rozvody musí dolu , tomu se nevyhneš ... 

- M@n!k
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 226
- Registrován: 24 úno 2008, 19:52
- Bydliště: Luka nad Jihlavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká a píská
ja když měnil termostat tak sem rozvody nesundaval šlo to i bez sundaní.... blbě ale šlo to.....
Corsa B blanco de 5 puertas 1.6 GSI 55 kilovatios 75 caballos(po 20letech rozkvetla a zvadla)
Corsa B wagon blanco 1.4 66 kilovatios 90 caballos < wagon >
Corsa B wagon blanco 1.4 66 kilovatios 90 caballos < wagon >
- maahdypetr
- Příspěvky: 139
- Registrován: 20 úno 2012, 00:00
Re: Cuká a píská
Dnes jsem sundal celé sání a kontroloval zda o někde nepřisává vzduch a vše vypadá ok. Měřil jsem termostat a jeho odpor byl kolem 600ohmů, motor před tím chvíli běžel. Podle tabulky to odpovídá 60°C takže by to mělo být ok. Dále jsem hledal váhu vzduchu /chtěl jsem ji vyčistit/ ale bohužel jsem ji nenašel, můj vůz ji asi nemá. Sání jsem vyčistil speciálním přípravkem. Bohužel jsem nemohl najít palivový filtr, kde se prosím nachází?
- yeti
- Příspěvky: 543
- Registrován: 16 úno 2009, 14:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká a píská
nevím jak to má béčko ale já ho na áčku mám vzadu u nádrže pod pod hrdlem seroubovanej k podlaze
to cukání nevyřešíš já na to taky nepřišel čím to bylo vyměnil jsem palec v rozdělovači, kabely, pal filtr a stejně to ještě párkrát udělalo. Vyměn pal. filtr a jen to párkrát protáhni okolo 140km/h a bude to vpohodě
to se mi stávalo minulou zimu a letos vpohodě


- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Cuká a píská
palivovej filtr se nachází pod pravim prahem (když se na auto koukáš zezadu) tak blíš k zadnímu kolu je to takovej váleček viz.foto http://www.autodily-pracharna.cz/picts/ ... 5540_0.jpg

Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
- maahdypetr
- Příspěvky: 139
- Registrován: 20 úno 2012, 00:00
Re: Cuká a píská
Tak dnes mě corsička opět potrápila. Přijdu, sednu nastartuji a zvuk jakoby jela na 3 válce. Z výfuku tmavší dým a zvuk z výfuku připomínal motorku (mašinu), jakoby to střílelo. Párkrát sem motor vytočil nad 3 tis. a po chvíli to zmizelo. Tento problém se mi již stal tak před rokem a od té doby nic. Svíčky nové Bosh.
Co by to mohlo být? Doufám, že ty všechny závady nemá na svědomí zapalovací cívka (ten bazmekt vpravo).
Co by to mohlo být? Doufám, že ty všechny závady nemá na svědomí zapalovací cívka (ten bazmekt vpravo).
-
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2011, 15:53
- Bydliště: Mám.
Re: Cuká a píská
jestli myslíš to z čeho ti jdou svíčky (dis modul) tak bych tu měl jeden navíc... ale zkusil bych čeknout řj .. -> diagnostika takhle bys mohl klidně vyměnit půlku auta.... nebo zkus si od někoho půjčit trysku co ti jde nad klapkou 

- maahdypetr
- Příspěvky: 139
- Registrován: 20 úno 2012, 00:00
Re: Cuká a píská
O víkendu to píchneme na diagnostiku. Trysku nemám možnost si od někoho půjčit. Jinak dnes jem tankoval plnou a nalil tam nějaký prostředek (STP) na pročištění vstřik. systému, tak uvidíme, zda to něco vylepší. Prozatím s tím najeto 120km a dojem je stejný. Od 1 900 - 2 400 ot. to netáhne a jakoby to mírně škube. Už mě to začíná s*át
- Bobek
- Příspěvky: 648
- Registrován: 21 dub 2010, 22:04
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká a píská
Tohle jsem měl taky, když sem šlápnul do plnýho, tak auto cukalo a nejelo!
Co mě napadá, tak zkus odpojit váhu vzduchu (je to taková kktina, co je přidělaná na trubce s přívodem vzduchu, za vzduchovým filtrem). Ale to co popisuješ může být dalších 100 věcí.. zkus ten palivák, udělá hodně, no a uvidíš, co řekne diagnostika.
Co mě napadá, tak zkus odpojit váhu vzduchu (je to taková kktina, co je přidělaná na trubce s přívodem vzduchu, za vzduchovým filtrem). Ale to co popisuješ může být dalších 100 věcí.. zkus ten palivák, udělá hodně, no a uvidíš, co řekne diagnostika.
Nálepky dle vlastního návrhu! Levně!