Stránka 1 z 1
Netopí - B 1.0 12V
Napsal: 21 říj 2012, 09:11
od Vtomas
Ahoj jdu pro radu.
Jelikož jsem měl prasklej chladič tak došlo k jeho výměně. S chladičem jsem vyměnil i radiátor topení (starej byl z poloviny zarostlej a při zkoušce profouknutí měl velkej odpor) Nárada byla v podobě neoriginálu od autokelly.
Potřebuju se zeptat zda-li je potřeba někde nějakým způsobem odvzdušnit okruh? Netopí to a při vyšplhání na 90 stupňů je neustále vlažnej vzduch
díky moc
Re: Netopí - B 1.0 12V
Napsal: 21 říj 2012, 19:41
od M@n!k
Čau Tome já si myslím že to bude tím radiátorem myslím že Přéma ho taky měnil a říkal že topí málo...ale nechci kecat...a odvzdušnit jedině přes tu expansku...
Re: Netopí - B 1.0 12V
Napsal: 21 říj 2012, 21:02
od Vtomas
čusss Maníku, hele neřekl bych, že je to radiátorem (motor je ořátej na 90 stupňů) a v okruhu je stejná teplota vody starej vs. novej radiátor
Origo - radiátor je hodně žebrovanej, mosaznej nebo...
Náhrada - malá podoba normálního chladiče a musí se tam přidělat hliníkové trubičky (sada s raadiátorem)
Nějak závratně jsem to ještě nezkoušel. V pátek jsem to prohodil a jel 10km od rodičů z garáže. Foukalo to vlažné a po zaparkování jsem jen povolil víčko expanzky z které utekla hromada vzuchu.
Nevíte jak to mám ovzdušnit?
Re: Netopí - B 1.0 12V
Napsal: 22 říj 2012, 07:04
od petanek192
Odvzdusnit by se to melo samo uz davno . Spis si myslim ze ta replika tam nesedí napresno a je vzduch jde jednodusi cestou cily obteka okolo tim se moc neohreje . Co ty na to ?
Re: Netopí - B 1.0 12V
Napsal: 22 říj 2012, 07:08
od petanek192
Vzivote by me nenapadlo koupit takovou vec v kely opravdu bych zajel na vrakac a poridil tam Origo . Spis se zamer na to proc prasknul. Jestli ti tlaci hadice tak je to jasny
Re: Netopí - B 1.0 12V
Napsal: 22 říj 2012, 07:21
od Vtomas
Petanek:...ale jo on je rozměrama naprosto stejnej a utěsněnej je okolo molitanem. V tom problém nevidim.
Hadice netalačí tzn. nemám podfouklé těsnění nebo ruplou hlavu
Dneska to zkusim odvzdušnit
Re: Netopí - B 1.0 12V
Napsal: 22 říj 2012, 09:25
od petanek192
spis to ohrej na 90 a sahni na hadice k tomu vymeniku myslim ze kolem toho motoru muzes behat takze pohoda a jestli budou obe tepli (horky) tak muzes ten vyparnik o5 vyndat a jit ho vratit pac stopro v nem jsou ty ostepky proste jen obteka mi to meli v chladici vody jako takovem auto neustale varilo 6x tesneni pod hlavou atp pak se vymenil chladic a bylo po problemu na to konto se rozebral ten starej a v tech trubickach slabejch nastrkany ty draty jak to lisujou nebo co tak aby to nezmacko uplne mozna je tam mas taky ale mozna jen schit vyparnik myslim ze tu 1 original jeste mam ...
taky sem si jel jel a najednou opareny nohy

Re: Netopí - B 1.0 12V
Napsal: 22 říj 2012, 09:48
od Vtomas
už to topí

sice origo je origo a teplota byla vyšší, ale ten okruh byl zavzdušněnej jako kráva. Povolil sem víčko expanzky a cca 10 minut sem při 2000 otáčkách nechal vytlačit vzduch. 3x se zvedla voda tak, že přetejkala expanzka a najednou to topilo
Ten starej zkusim vyvařit v octu aby vodní kámen šel do prd...a asi vrátim origo (ta teplota byla fakt vyšší)
Re: Netopí - B 1.0 12V
Napsal: 22 říj 2012, 09:55
od petanek192
to je divny vzivote sem neodvzdusnoval opela vzdy samo .
nez ocet dej kyselinu solnou maji v kazde drogerii . udelej roztok napln ho nech caa10-20min pusobyt ohreje se tak se nelekej a pak to dukladne ale opakuji dukladne proplachni a mas jistotu ze si pro to udelal maximum dokonale cistej chladic (vyparnik) .. udelej nejake fotky pro dalsi cleny diky
corsa bude topit jako nova
Re: Netopí - B 1.0 12V
Napsal: 22 říj 2012, 13:36
od Vtomas
děkuji, děkuji
zkusim to tou kyselinou solnou
Re: Netopí - B 1.0 12V
Napsal: 22 říj 2012, 14:06
od pdk88
Tome, na kellyňácekj radiátor jezdím už rok, neodvzdušňoval jsem vůbec.. netopí to a jsem nasr.. nedávno jsem zkoušel rozchodit ventil co je na přívodu k topení, ale nevím jak zjistit jestli ten ventil funguje.. rozchodil jsem ten solenoid co ho má ovládat, ale jsetli běhá ventil samotnej, to nwm

každopádně orig radiátor vozím v kufru a chystám se ho tam vrznout zpět
btw. s těma nohama to znám taky
