Jak jsem již zmiňoval motor za studena natočí pokuckává jede snad i na 2 válce

musím auto točit na max aby se trošku zahřálo. celou dobu svítí kontrolka motoru jak se motor zahřeje tak je to o 50% lepší ale pořád svítí kontrolka cuká dusí se a netáhne
když dám plný plyn tak tahá ale slabě a sem tam škubne že to vytočí jak gsi

vše možné je nové všechny čidla nová váha vzduchu taky lambda nová kabely překontrolovány katalyzátor nový, výfuk není ucpaný a ještě zpět jak se auto zahřeje a asi cca po 10 min drsné jízdy (plný plyn do omezovača a řadím) vypnu klíček za jízdy a zapnu a je na chvíli po problému zhasne kontrolka a jede v pohodě ale opět sem tam kolem 3000 a 4100 ot se jakoby přidusí a kontrolka se opět rožne když to protůruju na volnoběh tak zase zhasne a jede zase chvilku v pohodě
ještě další poznatek mám tam palivové čerpadlo z GSI. ale to by neměl být problém benzín přepouští přes ventil zpátky(přebytečný)
Prosím o radu co s tím? může to být EGR? nebo snad zapalovací lišta?
díky za posouzení a pomoc

dneska zkusím pročistit EGR a vyměním svíce .)