Stránka 1 z 1

Neresitelny problem

Napsal: 28 úno 2013, 00:34
od Sancez.bce
Zdravim jsem majitel corsy b rv.1998 1.0 12V ,pred rokem jsem poridil,hned po koupi jsem menil podsviceni pristrojovky a narazil jsem na skryty problem ,dioda ktera mela svitit pri poruse motoru tam vubec nebyla ,tak jsem ji tam dal a svitila ,pac auto bylo motorove v poradku nebral sem na to ohled a vytahl ji.Pred zimou se zacala projevovat moje hloupost ,nastartovani probihalo v poradku,po ujeti par kilometru jsem zastavil a vypnul motor ,kdyz jsem ho chtel znova nastartovat nesloto,motor se tocil ale nastartovat vubec neslo,zhruba po 15 minutach a 6 pokusech o roztlaceni to samo chytlo a bylo po problemu,toto se mi deje v posledni dobe tak 14x do tydne ,nekdy je to bez problemu nekdy ne.Tady na foru sem vycetl podobny problem ktery vyresila nova lambda.Setkal se uz nekdo s takovym chovanim corsy ?Nebo ma nekdo jine reseni?Ted jsem menil palivovy filtr a malem me kleplo kdyz sem videl co ze stareho (byl tam od 98 ) vyteklo za bordel .Je nejaka sance ze doslo k poruse motoru prave skrz ten filter?A jeste otazka co presne oznacuje kontrolka poruchy motoru?uz si ji moc dobre nevybavuji.
Je mozne ze mi to nejede kvuli relatku?vzdy po nastartovani a vypnuti,vytazeni klice ,slysim sepnout relatko a kdyz to nenatocim nic neslysim.tomu to problem bych dal tak 60% zrovna nad spolujezdcovi nohy pod prihradku zatika ,jak se zkousi funkcnost relatka?

Re: Neresitelny problem

Napsal: 28 úno 2013, 20:41
od Sancez.bce
Tak po dnesni navsteve diagnostiky jsem se zhrozil.Vypsalo to 3 chyby .
1.EGR - zhasinani pri jizde 4500 bez dane
2.Snimac otacek kliky-to je to startovani 800
3.Nejakej motorek co vhani vzduch pri startovani.3500
S mechanikem mam prozatim domluvenou vymenu snimace otacek .Do zbytku se mi moc nechce

Re: Neresitelny problem

Napsal: 28 úno 2013, 21:07
od šindyk
Ahoj tu 3. chybu to hodilo takovou:
- P0505 - Idle Air Control Voltage Low
(02) - Not present

nebo

- P0505 - Idle Air Control Voltage High
(01) - Not present

Toto je chyba krokoveho motorku volnoběhu s tím sem měl taky problém. Vyčistit všechny kontakty a kostru na motoru.
Čidlo otáček bych asi taky vyměnil skus tady napsat korrpimu u něho si myslím že to vyjde levněji.

Re: Neresitelny problem

Napsal: 06 bře 2013, 21:15
od Sancez.bce
Tak po vymene snimace otacek kliky se smazala chyba egru aji krokomer volnobehu :D Tak to sem jeste nevidel .Vysle me to na 1050 kc