Tu regulaci brzdné síly má snad každý auto, ne? Když se odlehčí zadek při prudkém brždění, tak je potřeba ho hodně omezit, aby se nezablokovala kola. Podle stavu mých paken po 160 tis. km bych řekl, že to nebrzdí skoro vůbec, jsou jako nové.
Buben není žádná paráda ani když je natřený, ale vyhazovat peníze a čas předěláváním by se mě tedy rozhodně nechtělo. To si raději šetřit prachy na jiné opravy, v dnešní době na pohoné hmoty a pak na nový auto. ;-)
BTW viděl jsem na jednom autě imitaci kotoučů a nevypadalo to z dálky zle, ale na netu to nemůžu nikde najít. Když tak dejte link.
KOTOUČE zadní náprava Corsa C
Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
- SniperDave
- Příspěvky: 40
- Registrován: 01 kvě 2009, 18:19
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOTOUČE zadní náprava Corsa C
To Arci: jde mi o vzhled,pak o ucinost a taky o funkci rucni brzdy(protoze ta originalni bubnova me neustale zlobí a neustale nefunguje a uz nevim jak to předelat aby to fungovalo)
To duskov: TO bude taky otazku jak moc se zmeni rozchod kol,protoze kdyz jsme tam mel disky s malým ET 37 tak auto silene plavo s rozmerem 195/55 r15. JA to prestunu menit v dobe,kdy by to stalo moc penez,potom bych si asi koupil rovnou Astru,která uz kotouče má:)
To duskov: TO bude taky otazku jak moc se zmeni rozchod kol,protoze kdyz jsme tam mel disky s malým ET 37 tak auto silene plavo s rozmerem 195/55 r15. JA to prestunu menit v dobe,kdy by to stalo moc penez,potom bych si asi koupil rovnou Astru,která uz kotouče má:)
ted Opel Corsa 1.2 16V ,Van, rv. 2001, BA/LPG, tazne, cca 216 000km nalitano, jinak mam v zaloze a naprodej ten samy motor i s klimou.
Je to kopac,ale jsem spokojenej!
Je to kopac,ale jsem spokojenej!