Hgi's Corsa B (1.2i 33kW)

1993-2004

Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder

Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Hgi's Corsa B (1.2i 33kW)

Příspěvek od Hgi »

no jo, každej toho nakecá... za 5,5 je naprostá blbost s tímto motorem. Realných je 6-7 litrů - záleží na stylu jízdy.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Korrpi
Příspěvky: 1524
Registrován: 09 říj 2012, 13:26
Bydliště: RU(O)MBURK

Re: Hgi's Corsa B (1.2i 33kW)

Příspěvek od Korrpi »

není pravda :wink: ja se svojí 1,6 jezdim mam pruměr 7,3 :lol: a to jezdim na 17", praskle svody mam, kat off, takže to je o tom jak se jede :lol:
Kdyby to náhodou vypadalo že rejpu,tak to tak je:)

Obrázek Spotřeba SEAT TOLEDO AHF 81 kW / 110 HP
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Hgi's Corsa B (1.2i 33kW)

Příspěvek od Hgi »

Tak, abyste si nemysleli, že si celou dobu honím šulina a nic nedělám, tak mám už hotovej přední GSI nárazník, nastříkaný vrchní lišty pro nosič, zadní otevíraní dveří... prostě vše v laku. Chystám se nasadit zadní nárazník od Looney Tunes a na dodělání lemů, aby byly taky v laku.

+ kompletně dělám novej interier, čalounění v kožence, lakuju všechny vnitřní plasty a kompletně GSI sedačky v novém.

Obrázek
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Soni
Příspěvky: 221
Registrován: 01 dub 2008, 16:07
Bydliště: Breclav
Kontaktovat uživatele:

Re: Hgi's Corsa B (1.2i 33kW)

Příspěvek od Soni »

Hodně práce si na tom udělal. Vypadá to jako celek velice dobře. Jsem zvědav jak sladíš interiér barevně?
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Hgi's Corsa B (1.2i 33kW)

Příspěvek od Hgi »

Díky :) Tento víkend sem spravil, resp. vyvařil přední GSI spoiler, kterej byl popraskanej. Nasadil ho na svůj nárazník a nalepil přední Vauxhall znáček :-) Zapojil sem přední mlhovky, kde mě ještě čeká zapojení automatickýho rozsvícení při nastartování. Mám totiž v plánu používat přední mlhovky s LEDkovej H7, kde to bude jako denní svícení.

No, přední GSI sedačky jsou u čalouníka, protože byly samozřejmě po bokách prošoupaný, takže čekám až je dodělá. Interiér bude mířen do černé koženky doplněno červenými linkami v místě šití. Všechno to bude na míru prošívané červenou niťí v oblasti prolisů pro ruce. Také chci volant do kůže, šitý červenou niťí. Stropnice v kožence asi nebude, protože ta je údajně hodně těžká a mohla by svou vahou celou stropnici zatěžovat tak, že by pak padala. Pokud má někdo jinej názor??? Řekněte mi Vaše zkušenosti.

Jinak v současné době stříkám všechny boční plasty interiéru do černé polomatné barvy tak, aby to sedělo s barvou koženky, která bude na tapecu. Je na tom hodně práce ještě, těch plastů je hromada a to broušení atd... je otřesná práce.

Jinak v plánu je repas novýho 1.6 16V, pokud se nikomu neprodá a pak následně prohození do mýho auta. A to kompletní GO motoru. Tzn. výbrus, nový písty, broušení kliky, snížení setrváku + vyvážení s klikou, všechny nový ložiska at..Kompletní repas hlavy (výměna ventilů, gufer, vodítek, hydroštelů). Samozřejmostí je výměna všech gufer kliky, vaček, těsnění atd. Zároveň snížení hlavy co to půjde k dosažení vyššího kompresního poměru. Pak ostrý vačky, úprava MAP v ECO jednotce, Mantzel sání, jiný svody.

Uvidíme no, musím o tom ještě hodně přečíst a poradit se s lidma co to už na X16XE dělali, aby z toho vycukali aspoň 150PS ;-) Uvažoval sem, že rovnou pudu do C20LET, ale vzhledem k tomu, že bych musel řešit opět jiný brzdy, držáky motoru, těhlice, poloosy, ECO jednotku, kabely, převodovku a především by přestavba na C20LET vyšla asi 10x víc než u té 1.6, tak na to seru :) 1.6 mám ve svým autě přehozenou za svou 1.4 za dvě hodiny a nemusím nic řešit. Jenom přecavknu ECO jednotku, zapojím elektriku, která je stejná jako u mé 1.4 a jezdím.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Odpovědět