Fíla>Corsa B 1.6 GSI
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 11 srp 2010, 12:13
- Bydliště: Praha
Fíla>Corsa B 1.6 GSI
Tak já vás všechny zdravím
Konečně jsem se rozhoupal hodit sem mojí corsu a tak vám ji tu představim. Už ji mám nějaký ten pátek, přesněji už to bude 4. rok, co jsem si ji koupil. Auto je mým koníčkem. Je to moje první a jediné auto, kterým denně jezdím.
Naštěstí mi s opravami pomáhají brácha a kamarád, takže jsme na Corse udělali už pěkný kus práce. Od začátku se snažím corsu dostat do nějakého slušného stavu. Musím uznat, že karoserie byla bývalími majiteli ošetřena, takže oproti jiným korzám není v tak žalostném stavu. Ale od začátku se snažím dostat motor do perfektního stavu. Bohužel opravy na motoru musely být dělány průběžně (kdybych motor vyndal a celý zrepasoval, ušetřilo by mi to čas i peníze).
OPRAVY:
• Rozvody (nebřeberně rozvodových řemenů)
• 4x alternátor
• Chladič
• Termostat
• Vodní pumpa
• Stabilizátor
• Gufera
• Pístní kroužky
• Kluzná ložiska
• Nádrž palivová
• 3x Rozvodové kolo u kliky
• Tisíce nepřeberných drobností
ÚPRAVY:
• GSI nárazník, který při koupi chyběl
• Vrtané kotouče Brembo
• Kola ALU RH
• Přední světla
• Elektrická zrcátka
• Potažení kůží kapličky na palubce
• Power box
• Upravená řídící jednotka
• 2x výfuk
• Sportovní výfuk FK
• Zkrácené řazení
• A možná si ještě vzpomenu na další
PLÁNOVANÉ ÚPRAVY:
• Sportovní podvozek
• Chladič oleje
• Budíky na teplotu a tlak oleje
• Koženkový interiér
• Audio
Spoustu úprav a oprav si ani už nevzpomínám, už jich bylo tolik, že se to nedá spočítat. Auto mi vycuclo peněženku nevyčíslitelně. Už bylo několik momentů, kdy jsem auto chtěl raději prodat, ale stačilo se jednou svést a nešlo to .
Když jsem si auto koupil, udělal jsem na něj rozvody a alternátor. Už když jsem auto kupoval při chodu motoru šustilo, proto jsem vyměnil napínací klapku u klíňáku. Po té co mi přišel alternátor, hned jsem narazil na problém. Po dvou dnech montování jsem zjistil, že alternátor nedobíjí. To byl první moment, kdy jsem se naštval a auto hodil do servisu (po dvou letech se altík měnil znovu). Pak to pokračovalo termostatem, těsněním pod hlavou, vodní pumpou. Auto začalo žrát olej, tak jsem dělal pístní kruhy a kluzná ložiska – komplet celou generálku, repas hlavy. Na autě jsem najel 1500 km, na sprintu jsem tomu dal napít a utrhla se mi poloosa. A později se mi urval krček na klice u rozvodového kola. Tam byl další moment, být či nebýt . Nakonec jsem se do toho pustil a teď čekám na výbrus nové kliky znovu s kluznými ložisky.
K dnešnímu dnu motor prošel kompletní generálkou od repasu sání, vstřikování až po výfuk.
Jednoduše co šlo vyměnit se vyměnilo a co nešlo, to se také vyměnilo .
Nepřeberně na tom bylo menších oprav. Při opravách jsem vždy lehce upravil motor až do nynější podoby. Ale nikdy jsem se nesetkal, že by padlo vše na správné místo na poprvé. Řídící jednotka se přečipovala . U elektronických zrcátek byla špatná kabeláž. Spoustu počítání a úprav power boxu...
Auto se stalo mou srdeční záležitostí a jízdu si užívám .
Jinak zajímavosti jsou že moje corsa byla jedna z prvních gsi.
Archivní foto, až ji vytáhmu z garaže, udělam aktulaní.
Konečně jsem se rozhoupal hodit sem mojí corsu a tak vám ji tu představim. Už ji mám nějaký ten pátek, přesněji už to bude 4. rok, co jsem si ji koupil. Auto je mým koníčkem. Je to moje první a jediné auto, kterým denně jezdím.
Naštěstí mi s opravami pomáhají brácha a kamarád, takže jsme na Corse udělali už pěkný kus práce. Od začátku se snažím corsu dostat do nějakého slušného stavu. Musím uznat, že karoserie byla bývalími majiteli ošetřena, takže oproti jiným korzám není v tak žalostném stavu. Ale od začátku se snažím dostat motor do perfektního stavu. Bohužel opravy na motoru musely být dělány průběžně (kdybych motor vyndal a celý zrepasoval, ušetřilo by mi to čas i peníze).
OPRAVY:
• Rozvody (nebřeberně rozvodových řemenů)
• 4x alternátor
• Chladič
• Termostat
• Vodní pumpa
• Stabilizátor
• Gufera
• Pístní kroužky
• Kluzná ložiska
• Nádrž palivová
• 3x Rozvodové kolo u kliky
• Tisíce nepřeberných drobností
ÚPRAVY:
• GSI nárazník, který při koupi chyběl
• Vrtané kotouče Brembo
• Kola ALU RH
• Přední světla
• Elektrická zrcátka
• Potažení kůží kapličky na palubce
• Power box
• Upravená řídící jednotka
• 2x výfuk
• Sportovní výfuk FK
• Zkrácené řazení
• A možná si ještě vzpomenu na další
PLÁNOVANÉ ÚPRAVY:
• Sportovní podvozek
• Chladič oleje
• Budíky na teplotu a tlak oleje
• Koženkový interiér
• Audio
Spoustu úprav a oprav si ani už nevzpomínám, už jich bylo tolik, že se to nedá spočítat. Auto mi vycuclo peněženku nevyčíslitelně. Už bylo několik momentů, kdy jsem auto chtěl raději prodat, ale stačilo se jednou svést a nešlo to .
Když jsem si auto koupil, udělal jsem na něj rozvody a alternátor. Už když jsem auto kupoval při chodu motoru šustilo, proto jsem vyměnil napínací klapku u klíňáku. Po té co mi přišel alternátor, hned jsem narazil na problém. Po dvou dnech montování jsem zjistil, že alternátor nedobíjí. To byl první moment, kdy jsem se naštval a auto hodil do servisu (po dvou letech se altík měnil znovu). Pak to pokračovalo termostatem, těsněním pod hlavou, vodní pumpou. Auto začalo žrát olej, tak jsem dělal pístní kruhy a kluzná ložiska – komplet celou generálku, repas hlavy. Na autě jsem najel 1500 km, na sprintu jsem tomu dal napít a utrhla se mi poloosa. A později se mi urval krček na klice u rozvodového kola. Tam byl další moment, být či nebýt . Nakonec jsem se do toho pustil a teď čekám na výbrus nové kliky znovu s kluznými ložisky.
K dnešnímu dnu motor prošel kompletní generálkou od repasu sání, vstřikování až po výfuk.
Jednoduše co šlo vyměnit se vyměnilo a co nešlo, to se také vyměnilo .
Nepřeberně na tom bylo menších oprav. Při opravách jsem vždy lehce upravil motor až do nynější podoby. Ale nikdy jsem se nesetkal, že by padlo vše na správné místo na poprvé. Řídící jednotka se přečipovala . U elektronických zrcátek byla špatná kabeláž. Spoustu počítání a úprav power boxu...
Auto se stalo mou srdeční záležitostí a jízdu si užívám .
Jinak zajímavosti jsou že moje corsa byla jedna z prvních gsi.
Archivní foto, až ji vytáhmu z garaže, udělam aktulaní.
-
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2011, 15:53
- Bydliště: Mám.
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fíla>Corsa B 1.6 GSI
Moc hezka hlavne ta poslední fotka
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: 16 čer 2012, 08:19
Re: Fíla>Corsa B 1.6 GSI
No je to krása, nádhera, jen ať koukám, jak koukám, každá pořádná koza má řetěz a tady ho nikde nevidím.
- schleza
- Příspěvky: 319
- Registrován: 10 črc 2011, 23:05
- Bydliště: Prostějov
Re: Fíla>Corsa B 1.6 GSI
Tak to je opravdu krasavice, jen ať slouží jak má.
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 11 srp 2010, 12:13
- Bydliště: Praha
Re: Fíla>Corsa B 1.6 GSI
Všem děkuju za ocenění
Co-RS-ák: Jo parkoval ale s touhle spz a to bylo tak před rokem
0703: co myslíš tím řetězem?
Co-RS-ák: Jo parkoval ale s touhle spz a to bylo tak před rokem
0703: co myslíš tím řetězem?
-
- Příspěvky: 315
- Registrován: 07 srp 2010, 13:07
- Bydliště: Slovenská republika
Re: Fíla>Corsa B 1.6 GSI
Moc pekná !
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Fíla>Corsa B 1.6 GSI
0703: jenom půl motor x10xe měl řetěz
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
-
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: Fíla>Corsa B 1.6 GSI
a co jako třeba X12XE
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: 16 čer 2012, 08:19
Re: Fíla>Corsa B 1.6 GSI
Pánové vy to všechno tak žer.te, já myslel klasický očkový řetěz na kozu, jako zvíře, dříve se prodával v každém kovomatu za 2 Kč, ale jeden borec co tu má kozu, tak to má jako nálepku, nebo nástřik přes přední kapotu za kola a vypadá to úžasně.
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Fíla>Corsa B 1.6 GSI
sry moje chyba myslel.sem.ze x12xe ma uz remen jinak gsi je paradni trebas nekdy to svoje taky dodelam
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
-
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: Fíla>Corsa B 1.6 GSI
x10xe je x12xe bez válce
- Petr_Corsa A+B
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 čer 2010, 15:03
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fíla>Corsa B 1.6 GSI
Ahoj kolego,
nahoď nějaký foto motoru, chtěl bych vidět ten Power BOX. Jo a ještě dotaz, jaký jsou ty Brembo kotouče, brzdí to líp? Jak se můžeš kouknout ke mě do členů, mám taky GSI a musím říct, že i když mám 256 mm kotouče a odlehčenou Corsu jak to jen šlo, tak ale brzdy stojí za vyliž díru...
Jinak chválím, že někdo další provozuje ještě GSI, je to drahá sranda.
Ahoj, Petr.
nahoď nějaký foto motoru, chtěl bych vidět ten Power BOX. Jo a ještě dotaz, jaký jsou ty Brembo kotouče, brzdí to líp? Jak se můžeš kouknout ke mě do členů, mám taky GSI a musím říct, že i když mám 256 mm kotouče a odlehčenou Corsu jak to jen šlo, tak ale brzdy stojí za vyliž díru...
Jinak chválím, že někdo další provozuje ještě GSI, je to drahá sranda.
Ahoj, Petr.
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Fíla>Corsa B 1.6 GSI
A od koho máš brzdy Petře?
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
- Petr_Corsa A+B
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 čer 2010, 15:03
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fíla>Corsa B 1.6 GSI
Čau Láďo,
nehci tady Fílovi hltit téma, tak stručně: ATE kotouče i desky 256 / 21 mm, tedy GSI největší co tam jdou dát. Vím, že by tam mohl být brzdič a kotouč z Astry GSI, pak by bylo 256 / 24 mm, ale ruku na srdce, žádný rozdíl by nebyl poznat, tedy né při studených brzdách... Chtěl bych tam poslat něco většího, ale s Calibrou Turbo je problém, že kotouč je 5ti díra, ale musím říct, že 288 / 24 mm, to už by byla jiná sranda.
Petr
nehci tady Fílovi hltit téma, tak stručně: ATE kotouče i desky 256 / 21 mm, tedy GSI největší co tam jdou dát. Vím, že by tam mohl být brzdič a kotouč z Astry GSI, pak by bylo 256 / 24 mm, ale ruku na srdce, žádný rozdíl by nebyl poznat, tedy né při studených brzdách... Chtěl bych tam poslat něco většího, ale s Calibrou Turbo je problém, že kotouč je 5ti díra, ale musím říct, že 288 / 24 mm, to už by byla jiná sranda.
Petr