Stránka 10 z 15

Napsal: 09 lis 2009, 16:32
od NoX
ale jo, je to realne, proc by ne. akorat... c20let ma jine vnitrnosti nez c20xe, ... takze aby ta jednotka dobre delala svoji praci, tka bys mel dat vstriky z c20let, pisty pro nizsi kompresni pomer, vyfukove ventily jsou jiny, taky klika a tak :-) pak bude ta RJ fungovat ok

Napsal: 09 lis 2009, 17:16
od pdk88
:D takže dát rovnou Letko

Napsal: 09 lis 2009, 17:29
od --blaster--
a co k té mé 1.6 ? :D to by byla parádička... :)

...ale to bych se v tom už pak asi fakt zabil..

Napsal: 09 lis 2009, 17:55
od andilek
NoX:
prave, a pak budes na vyzsi cene nez za kompletni LETko :-)
--blaster--:
turbo jde dat ke všemu, ale nejni to zadarmo, za penize do rpestavby koupis LETko a jeste poradne brzdy k tomu :-)

Napsal: 20 lis 2009, 22:37
od Maro
když už bych něco chtěl dávat do 1.6, tak jedině kompresor. Není s tím takova pyplačka jak s turbem, navíc by si musel vyřešit ŘJ, pač ona nepracuje s přetlakem, ale podtlakem.

Napsal: 20 lis 2009, 23:20
od andilek
Maro:

kompresor na 1.6 je naprosta hovadina ;-) vis co se stane kdyz motoru z us tak mizernym ba skoro zadnym kroutakem zatizis jeste takhle kliku??

Napsal: 20 lis 2009, 23:42
od NoX
ted by mi mel postou dojit kompresor :-D uvidime, co se s nim da vycarovat :-))

Napsal: 21 lis 2009, 12:09
od Maro
To Andilek: kdyby ses trošku zajimal o kompresory, tak by si věděl, že se dělaly ruzné typy ( asi 4 jsem měl doma, nebo respektivě muj tatík a jeden si borec bral na motorku tuším). X16XE jsem už viděl v kompresoru a jelo to jako prase. Když dáš malej kompresor do obsahu 1.6, tak v ničem nevydím problém. A pokud vím, řemenici si na tom mužeš upravovat. Kdyby si chtěl nějaké fota.. myslím že bych je měl mít někde.

Napsal: 21 lis 2009, 19:52
od andilek
Maro:

nevim jak ti to mam vysvetlit, daleko efektivnejsi nez kompresor je turbo, daval jsem kamosovi na G60 kokorad torbo misto kompresoru a na stejnem plnicim tlaku mel o 70ps nahoru

Napsal: 21 lis 2009, 20:06
od Maro
To Andilek: tak to jako možná jo, ale každé má svoje + a -.. u kompresoru máš spodek hned od nízkých otáček a nemusíš to tolik točit a hlavně u 1.4 a nebo u 1.6 kde je málo prostoru.. bych asi neměl kam dát turbo, zato kompresor jo. Turbo bere většinou až tak od 3 tisic a pak je záběr a nedáš ho kdekoliv chceš. Jako kdybych chtěl fakt zvýšit vykon a nebylo by to tam místo, jako například 1.6.. tak volim kompresor. U 2.0 je to celkem jasné, ale 1.4 a 1.6 no nevím. Tod muj názor a nemusíš s ním souhlasit.. je to na každém, kdo si co vybere.

Napsal: 21 lis 2009, 21:00
od NoX
kompresor ma i dalsi vyhody :-)) treba resit na V6 turbo je docela zakerny :-)) ale kompresor se tam da udelat bez problemu :-) steinmetz z omegy MV6 dostal 215 kw pres kompresor, a to uz je celkem solidni, 296 koniku :-D

Napsal: 21 lis 2009, 21:12
od Maro
A mělo to svinskej krouták ne?

Napsal: 21 lis 2009, 22:34
od andilek
ja na svuj motor taky pouzivam kompresor jedna se o eaton M60 ale nutkno podotknout ze motor ma objem 4,8litru :-) jinak ze turbo zabira od 3tis? to jsi slysel spatne ;-) kdyz ho dobre udelas a das dobre turbo muze zabirat klidne zu v 1000RPM ;-) nechci aby to vyznelo spatne ale ti lini a ti skromni si daji klidne kompresor a ty zrucnejsi a vice dychtivy po vykonu jdou jasne po turbu :-)

Napsal: 21 lis 2009, 22:42
od NoX
to je nesmysl. oboje se da vyladit... jinak ta steinmetz mela kroutak 370 nm.

to ze turbo bere od 3000 je celkem normalni u seriovych aut, pochopitelne se to da nastavit jinak, jenze pak to auto zas bude zrat jak tank.... vsecko ma svoje pro a proti

Napsal: 21 lis 2009, 22:55
od Maro
To Andilek: já ted třeba nechápu, proč máš v tom BMW tuším, ktere má 4,8L máš M60ku.. ktera je od 2,5 do 4L... přece tam nedám kompresor o kterým vím, že ten motor tak nenakrmí.. a nebo nakrmí, ale budu ho muset hnát. To tam radši hodím M90, která má potencial od 3 do 5,6L a hotovo. To tam bylo origo?