cukání při přidání plynu
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 19 srp 2009, 12:58
- Bydliště: Praha
to bohůžel nevim...oni to pouze typujou....odkázali mě na autor.servis...protože nemaj takové díly a nemohli by to zkusit...ale musela bych si ho koupit i kdyby to tím nebylo :-/
pár lidí mi radilo že má zkusit nákou dobu čepovat u značkových pump...že to může být nekvalitním benzinem...ale auto se dost zhoršilo...tak to spíš vidím na servis....
pár lidí mi radilo že má zkusit nákou dobu čepovat u značkových pump...že to může být nekvalitním benzinem...ale auto se dost zhoršilo...tak to spíš vidím na servis....
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 01 pro 2007, 13:40
- Bydliště: Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, tohle mi teď taky dělá, někdo mi říkal že to může být taky vodou v rozdělovači. Tak jsem ho sundal vytřel suchým hadrem a pro jistotu drátěným kartáčem ojel kontakty. Zatím Mi to neudělalo. Nebo může být problém taky v čerpadle.
Ale to jsou jen rady které jsem dostal, Já sám se v autech moc nevyznám,
tak mě prosím nekamenujte ...
Ale to jsou jen rady které jsem dostal, Já sám se v autech moc nevyznám,
tak mě prosím nekamenujte ...
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 20 srp 2009, 11:19
- Bydliště: Ostrava
Ahoj Corsaři mám Opla Corsu 1,4i 44kW r.v. 1995, motor C14NZ, a mám takový problémek. Čas od času se objeví cukání, kolísající volnoběh, někdy až chcípání motoru - cukání se projevuje v nižších otáčkách, když tomu přišlápnu plyn, tak auto vystřelí, pokud je rozjeté, pokud akceleruju z místa, připadám si jako v autoškole, protože začnu skákat jako klokan Kolísající volnoběh až k chcípnutí se projevuje nejčastěji při dojezdu do křižovatky - vyřadím, pustím plyn a buď se volnoběžné otáčky dostanou dle sluchu na nějakých 200 (nemám otáčkoměr) a nebo to chcípne (podle toho jakou má auto náladu). Toto se děje nezávisle na teplotě vzduchu, teplotě auta, času, počtu startování - tzn. úplně nahodile - auto klidně jezdí 2 dny i týden bez nejmenšího problému, ale jak se ráno nastartuje a vyskytne se tento problém, dělá to celý den. Další den, už zase jezdí normálně. Moje otázka je co všechno obsahuje tento motor za "kur*ítka" AGR ventil, váha vzduchu a podobné "vymoženosti" které se můžou po*rat. Normálně bych zajel do servisu, ale auto už bylo v asi 10-ti různých servisech včetně značkového, na diagnostice se prý nic neobjevilo, jsou vyměněny následující věci v průběhu asi měsíce - lambda, filtry, náplně, vn kabely, svíčky, palec rozdělovače, víčko a já nevím co ještě, ale nikdo mi nebyl schopen říct co tomu je.
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 27 čer 2009, 13:45
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 27 čer 2009, 13:45
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
- ba_djjour
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 482
- Registrován: 06 črc 2008, 12:53
- Bydliště: Bratislava-Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: 12 bře 2008, 14:34
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 01 pro 2007, 13:40
- Bydliště: Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
- ba_djjour
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 482
- Registrován: 06 črc 2008, 12:53
- Bydliště: Bratislava-Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 01 pro 2007, 13:40
- Bydliště: Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
- ba_djjour
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 482
- Registrován: 06 črc 2008, 12:53
- Bydliště: Bratislava-Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 01 pro 2007, 13:40
- Bydliště: Dukovany
- Kontaktovat uživatele: