Zdravim kluci tak sem motor rozbral v prvnim valci byl olej... vsechny ostatni byli ciste krouzky tam jsou jen na tom prvnim je vybehanej ten stiraci ...myslite ze to je ta pricina ze to jelo na 3 válce a zralo 2l oleje na CCA 100km
A hlava je ok? Kroužkama to nebude žrát 2l/100km,to musí být bud v prdeli píst/válec a nebo něco dalšího...jestli jeden válec žere hodně oleje,je možný nepravidelný chod,klidně i na 3 válce..
E53 3.0i
E39 525d Touring ex
Opel Corsa B GSi 150kw,ex
MECHANICKÉ A KAROSÁŘSKÉ PRÁCE,DIAGNOSTIKA NA ŠUMPERSKU, ODTAH VOZIDEL,ND BMW!! 774665074
Dát to někomu kdo motory dělá,ten by na hlavu mrknout,popřípadě odtlakovat,dále změřit ovalitu válců atd... i 1,2 je moc... já když měl jednou v prdeli jeden válel,tak to šralo cca 1l/1000km ale jelo v pohodě,jen to lehce kouřilo a kroužkama se to nezlepšilo,musel se dělat výbrus..
E53 3.0i
E39 525d Touring ex
Opel Corsa B GSi 150kw,ex
MECHANICKÉ A KAROSÁŘSKÉ PRÁCE,DIAGNOSTIKA NA ŠUMPERSKU, ODTAH VOZIDEL,ND BMW!! 774665074
Kazdopadne pokud ti to zere tolik oleje tak budou v haji na 100% tesneni driku ventylu (casta nemoc 16V motoru opel) ale tim se neresi chod na 3 valce... No kazdopadne tu hlavu bych si nechal zrepasovat (sedla ventilu, ty O krouzky a rovinnost).... Nj skoda ze uz ten motor mas rozebranej.. Kdyby byl v kupe tak se necha krasne zjistit ktrerej valec byl KO a jestli krouzky ci ventyli... (myslym ze jsem tu uz postup jak to zjistit psal) No a kdyz uz v tom budes tak dej i na vsechny pisty nove krouzky (kompletne).....
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů