Diagnostika - kontrolka s bleskem
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: 21 bře 2007, 08:53
- Bydliště: Česká Lípa
Lambda sonda
mám problém.mám 1,2i a po každých 15 až 20 km se mi rozsvítí ta hnusná kontrolka poruchy.myslim že by to mohla dělat lambda ale nemá tam na palubce zvlášt kontrolku???
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 389
- Registrován: 09 úno 2007, 12:01
- Bydliště: Bruntál
Už jsem ti odpověděl na tvůj dotaz ze SZ.
K té kontrolce ... lambda nemá exstra kontrolku
Na palubce máš oranžovou kontrolku vypadající jako motorek nebo jako čerpadlo. To je kontrolka pro řízení motoru. Je-li někde chyba v řízení motoru a chybí-li řídící jednotce nějaký udaj , tak se rožne.
V tvém případě budeš mít na 99% vadnou lambdu, když ji máš mechanicky poškozenou ... je to citlivá součástka i když se to na první pohled nezdá ....
K té kontrolce ... lambda nemá exstra kontrolku
Na palubce máš oranžovou kontrolku vypadající jako motorek nebo jako čerpadlo. To je kontrolka pro řízení motoru. Je-li někde chyba v řízení motoru a chybí-li řídící jednotce nějaký udaj , tak se rožne.
V tvém případě budeš mít na 99% vadnou lambdu, když ji máš mechanicky poškozenou ... je to citlivá součástka i když se to na první pohled nezdá ....
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 389
- Registrován: 09 úno 2007, 12:01
- Bydliště: Bruntál
suby: .... koukal jsem na tu stránku a zaměřil jsem se na tu 16pinovou zásuvku.
Mně se to ale moc nezdá a i autor se tam zmiňuje, že neručí za poškození ŘJ..
S tou 10pinovou je to jasný, ale 16pinovou zástrčku vyblikávat .... leda že by to mělo i tutu podporu ... ale o té nevím a nezkoušel jsem to ... a ani nemám odvahu to zkoušet
Nicméně sem dám postup a popis vybl. způsobu na corsu pro 33kW pro typy motorů 12 NZ, C 12 NZ, X 12 SZ a s 10pin. zásuvkou přímo z ESItronic.
Pro typ motoru X 12 XE 48Kw s 16pinovou zásuvkou se ESI s vyblikáváním nezmiňuje. Tady je zapotřebí asi jen diagn. mašinu s KTS.
Jak jsem se už zmínil ... nezkoušel jsem 16pin. zásuvku vyblikávat ....
POKUD TO ALE NĚKDO ZKOUŠEL, TAK TO SEM DEJTE.
Mně se to ale moc nezdá a i autor se tam zmiňuje, že neručí za poškození ŘJ..
S tou 10pinovou je to jasný, ale 16pinovou zástrčku vyblikávat .... leda že by to mělo i tutu podporu ... ale o té nevím a nezkoušel jsem to ... a ani nemám odvahu to zkoušet
Nicméně sem dám postup a popis vybl. způsobu na corsu pro 33kW pro typy motorů 12 NZ, C 12 NZ, X 12 SZ a s 10pin. zásuvkou přímo z ESItronic.
Pro typ motoru X 12 XE 48Kw s 16pinovou zásuvkou se ESI s vyblikáváním nezmiňuje. Tady je zapotřebí asi jen diagn. mašinu s KTS.
Jak jsem se už zmínil ... nezkoušel jsem 16pin. zásuvku vyblikávat ....
POKUD TO ALE NĚKDO ZKOUŠEL, TAK TO SEM DEJTE.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 389
- Registrován: 09 úno 2007, 12:01
- Bydliště: Bruntál
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: 21 bře 2007, 08:53
- Bydliště: Česká Lípa
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 389
- Registrován: 09 úno 2007, 12:01
- Bydliště: Bruntál
Takže ... jak to je s vyblikáváním 16pinové zásuvky.
Na školení jsem se ptal a standartně to nejde .
Výjimka je akorát u Opla escorta a to jen některý model.
U ostatních aut to nelze a i kdyby se snad našel nějaký mimostandartní způsob vyblikávání, hrozí poškození ŘJ a velice nás na to upozorňovali. Stačí chybně propojit piny a je vymalováno ...
Takže 16pin. nezkoušet VYBLIKÁVAT ! ! !
Na školení jsem se ptal a standartně to nejde .
Výjimka je akorát u Opla escorta a to jen některý model.
U ostatních aut to nelze a i kdyby se snad našel nějaký mimostandartní způsob vyblikávání, hrozí poškození ŘJ a velice nás na to upozorňovali. Stačí chybně propojit piny a je vymalováno ...
Takže 16pin. nezkoušet VYBLIKÁVAT ! ! !