Stránka 3 z 9

Napsal: 23 črc 2007, 12:04
od Velbloud
mno rozhodně budeš muset i brzdiče.. ale je to jen na pár šroubech.. a když už to budeš měnit, doporučil bych vyměň to rovnou za ten set 256/24 z 2.0 GSI nebo 256/20 z 1.6 GSI... :wink:

Napsal: 24 úno 2009, 21:13
od perak3509
Zdravim...
už ste to nekdo zkoušel? Měnit ty bubny na kotouče? :roll:

Napsal: 24 úno 2009, 21:53
od Boulder
Nejsem si jistej, jestli jsem si to tady pročítal dobře v podstatě to co tady popisujete už u mě proběhlo. Ted řeším jestli to bude fungovat bez problému i s GSI brzdovym válcem a posilovačem. No a nevim jestli tam bude pasovat z dvoulitru at už astra kadett nebo calibra.... Funguje to bobře i s tím origo válcem 1.6???

Napsal: 25 úno 2009, 19:42
od perak3509
a ty tam mas teda z ceho z kadetta?a kdyz si to prevaroval tak mas normalne rovne kola a vsechno jak ma bejt?jo a narvou se na to 13. plechace?

Napsal: 25 úno 2009, 20:35
od pdk88
perak3509>> nn 14" min :wink:

Napsal: 25 úno 2009, 20:44
od perak3509
spatny mam 13 zimaky :cry:

Napsal: 26 úno 2009, 15:42
od Velbloud
Perak... pokud budeš nechávat 1.2 tak ti stačí si koupit jen přední kotouče ATE power disc či Brembo max... protože na výkon Tvého motoru je to zbytečné..

Napsal: 27 úno 2009, 00:08
od Boulder
13 tam nedas a brzdy nevim z čeho jsou origo,protože astra kadett calibra a vectra 20 16v je maj stejny. jak moc to pohlo s kolama taky nevim, jeste to neni ve stavu abych jel na geometrii....

Napsal: 27 úno 2009, 02:19
od L.A.M.A.
jak tezke je sehnat chlazene brzdy velikost 240 aby tam sly trinacky...Jdou tam z kadetta?

Napsal: 27 úno 2009, 08:41
od Velbloud
Pánové stačí číst první topic:

Corsa
- slabší motory: 236 x 12 mm
- x14xe ma: 236 x 20 mm (vzduchem chlazené)
- GSi ma: 256 x 20 mm (vzduchem chlazené)

- Astra, Kadet GSI, 256 x 24 mm
- Calibra Turbo - 284 x 24 mm


pokud dáte víc než 236 - tak 13" nenazujete a 14" nazujete max na 256.. :wink:

Napsal: 27 úno 2009, 10:09
od NoX
pro upresneni

calibra 8v/16v - 256x24 mm chlazene
vectra 8v/16v - 256x24 mm chlazene

calibra turbo/v6 starsi rocniky - 284x24 chlazene
calibra turbo/b6 novejsi rocniky - 288x25 chlazene

to stejne opet vectra.

starsi a novejsi brzdy z turba/v6 calibry nejsou zamenitelne co se tyka trmenu na kotouce, takze pozor na to, co shanite...

Napsal: 27 úno 2009, 11:30
od perak3509
Velbloud: jo jo to ja vim ze je to zbytecny ale chtel bych se o to pokusit to udelat......a na kolik to tak vyjde aspon priblizne?ten predek..

Napsal: 27 úno 2009, 13:02
od L.A.M.A.
Bloude: ja to cetl...

Napsal: 27 úno 2009, 13:16
od Velbloud
perak... záleží jestli z druhý ruky či vše nový...

já jsem koupil brzdiče z Káďi z a 1000 - ale musej se repasovat, takže jště tak 500,- a na aukru maj teď do nich kotouče a desky ferodo premium za 2000,-

pokud bys chtěl sportovní, tak Brembo Max či ATE Powerdisc stojí kolem 2500 za sadu /bez destiček/ - Zimmerman vycházejí tak na 4000,-

Napsal: 21 črc 2009, 00:45
od silverman
Caute mam par otazek
ve predu mam brzdic z cali turbo na 288mm a kotouce z merivy 280mm a vsechno funguje ok, ale muj dotaz se tyka zadni napravy.
Predelavam ji na brzdy z corsy C gsi/comba C/merivy kotouc myslim 270mm, ale otazkou je bude stacit brzdovy valec s posilovacem co je origo na tigre a druha otazka kdyz zapojim abs bude fungovat a treti otazka bude stacit stavajici zatezovy regulator nebo ho budu muset vymenit za stavitelny popripade z nejakyho jinyho oplu? Nemate s tim nekdo zkusenost?