Váha vzduchu> Všeobecně

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
Odpovědět
Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007, 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby »

Pepex>>>To je ta palstová sranda né? :lol:
Corsa C 1.2i
Deny
Příspěvky: 59
Registrován: 08 dub 2007, 15:08
Bydliště: Vítězná

Příspěvek od Deny »

Výběr je docela pestrej,což je fajn.DÍK.
roman.p
Příspěvky: 2
Registrován: 03 kvě 2008, 18:31
Bydliště: Lubno
Kontaktovat uživatele:

Corsa B 1.2 16V - Škubání při rozjezdu a studeném motoru

Příspěvek od roman.p »

Ahoj, mám problém ze škubáním motoru, při rozjezdu když je motor studený a přidám plyn auto ztrácí otáčky a začne cukat :cry: . V okamžiku kdy se trochu zahřeje a otáčky překročí hranici 2 tis. auto začne jet úplně normálně jako by se nic nedělo. Na diagnostice nic nezjistili, palivový filtr sem vyměnil, snímač teploty taky. Pokud někdo máte zkušenost s tímto stavem a úspěšně jste ho vyřešili nebo máte někdo nějaký nápad prosím ozvěte se. Budu vděčný za každou radu. Díky.
Pixla
Příspěvky: 26
Registrován: 20 říj 2007, 15:08
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Váha vzduchu

Příspěvek od Pixla »

Zdravicko....veskere problemy ktere moje Corsa dela od koupi jsou zpusobene nejspis vahou vzduchu...chci se zeptat jestli neexistuje nejaky obvod ktery by ji dokazal nahradit....kdyz jsem odpojil hadici tak otacky padli asi na 400 a pak to chciplo coz je asi dobre ale tu ztratu vykonu po zahrati motoru ma asi skutecne za vinu ona...pokud byste mel nekdo doma a aby byla funkcni vubec bych se nezlobil..novou kupovat nechci protoze je drazsi nez cely to auto... :D
Opel Corsa A r.v. 91 C12NZ heh momentálně probíha přestavba na tereňák snad mi to klucí v čepicích budou tolerovat (nechal jsem se insprovat Hitlerwagen golf country)
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

Nechci tě nejak vyvézt z míry, ale ty váhu vzduchu nemáš :lol:
:sane: :roztleskavacka: :sane:
Pixla
Příspěvky: 26
Registrován: 20 říj 2007, 15:08
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

...

Příspěvek od Pixla »

pdk88 povidal ze jo....je to

http://elitecat.cz/ArticleDetail.aspx?B ... eId=100301

cidlo MAP snad vaha vzduchu ne??? :shock: :lol:
Opel Corsa A r.v. 91 C12NZ heh momentálně probíha přestavba na tereňák snad mi to klucí v čepicích budou tolerovat (nechal jsem se insprovat Hitlerwagen golf country)
Pixla
Příspěvky: 26
Registrován: 20 říj 2007, 15:08
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

...

Příspěvek od Pixla »

nebo nevite nekdo jestli ten muj motor ma nejakej ventil kterej reguluje tlak v palivovem potrubi...ja ho zatim videl u kazdyho auta i 120shades ho mela a to prej taky ma priznaky jako jsou ty moje...
Opel Corsa A r.v. 91 C12NZ heh momentálně probíha přestavba na tereňák snad mi to klucí v čepicích budou tolerovat (nechal jsem se insprovat Hitlerwagen golf country)
alino
Příspěvky: 32
Registrován: 13 bře 2008, 14:08
Bydliště: SR

Re: ...

Příspěvek od alino »

Pixla píše:nebo nevite nekdo jestli ten muj motor ma nejakej ventil kterej reguluje tlak v palivovem potrubi...ja ho zatim videl u kazdyho auta i 120shades ho mela a to prej taky ma priznaky jako jsou ty moje...
C12NZ nemá váhu vzduchu ale MAP senzor. MAP senzor sníma podtlak v saní. Na vývode B sa musí napätie meniť od cca 0,3V do cca 5V v závislosti od podtlaku.
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Re: ...

Příspěvek od Pívas »

Pixla píše:nebo nevite nekdo jestli ten muj motor ma nejakej ventil kterej reguluje tlak v palivovem potrubi...ja ho zatim videl u kazdyho auta i 120shades ho mela a to prej taky ma priznaky jako jsou ty moje...
Regulátor tlaku paliva máš když sundáš vrchní kryt vstřikování tak pod nim na vrchnim dílu vstřikování, ale je primitivní a nevím jestli by se s tim něco mohlo stát
:sane: :roztleskavacka: :sane:
Pixla
Příspěvky: 26
Registrován: 20 říj 2007, 15:08
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

...

Příspěvek od Pixla »

heh....tak ted ste me dostali....fakt netusim....ptal jsem se i na jinejch forech a tam mi poradily rozdelovac vicko atd....vsechno uz jsem povymenoval penez narvanejch do pomerne staryho auta...fakt uz me napadl jen ten ventil tlaku paliva /to mi poradil kolega ze to mel na fieste a byl to vlastne sroubek ten se mu ucpal a pak se to pri akceleraci dusilo a zralo mu to.../ a ten cernej blbinec na kterej me upozornil PDK88
Opel Corsa A r.v. 91 C12NZ heh momentálně probíha přestavba na tereňák snad mi to klucí v čepicích budou tolerovat (nechal jsem se insprovat Hitlerwagen golf country)
alino
Příspěvky: 32
Registrován: 13 bře 2008, 14:08
Bydliště: SR

Re: ...

Příspěvek od alino »

Pixla píše:heh....tak ted ste me dostali....fakt netusim....ptal jsem se i na jinejch forech a tam mi poradily rozdelovac vicko atd....vsechno uz jsem povymenoval penez narvanejch do pomerne staryho auta...fakt uz me napadl jen ten ventil tlaku paliva /to mi poradil kolega ze to mel na fieste a byl to vlastne sroubek ten se mu ucpal a pak se to pri akceleraci dusilo a zralo mu to.../ a ten cernej blbinec na kterej me upozornil PDK88
Ak som dobre vyrozumel, tak po zahriati motor nemá plný výkon.
Ja by som skontroloval čidlo teploty / to dvojvodičové pre RJ/. Ak je vadné a stále signalizuje RJ, že motor je studený RJ dáva bohatšiu zmes a motor sa "dusí".
Zároveň nereaguje na lambdu, ktorú by som tiež premeral. Môže sa stať, že " stojí" a dáva stále informáciu, že zmes je bohatá alebo chudobná. Dá sa skontrolovať merákom. Napätie by sa malo na nej meniť od cca0,2V do 0,9V cyklicky asi v sekundových intervaloch. Lambda ale musí byť zohriata cca 5 minut / s rezervou /.
Pixla
Příspěvky: 26
Registrován: 20 říj 2007, 15:08
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

...

Příspěvek od Pixla »

No pokud je motor studenej vsechno je OK kdyz se ale zahreje obcas problikne kontrolka od ktery jsem mel uz od vymeny teplotniho cidla jednodratoveho pokoj a pri seslapnuti plynu se zacne dusit musim pustit plyn a pridavat znovu a pomalejc...filtry jsou vymeneny, svicky, kabely, rozdelovac atd vsechno OK...lambda je OK mam ji merenou paltestem...diagnostika ji ale hlasi...seriova je cista a blikaci ji vyblika...
Opel Corsa A r.v. 91 C12NZ heh momentálně probíha přestavba na tereňák snad mi to klucí v čepicích budou tolerovat (nechal jsem se insprovat Hitlerwagen golf country)
alino
Příspěvky: 32
Registrován: 13 bře 2008, 14:08
Bydliště: SR

Re: ...

Příspěvek od alino »

Pixla píše:No pokud je motor studenej vsechno je OK kdyz se ale zahreje obcas problikne kontrolka od ktery jsem mel uz od vymeny teplotniho cidla jednodratoveho pokoj a pri seslapnuti plynu se zacne dusit musim pustit plyn a pridavat znovu a pomalejc...filtry jsou vymeneny, svicky, kabely, rozdelovac atd vsechno OK...lambda je OK mam ji merenou paltestem...diagnostika ji ale hlasi...seriova je cista a blikaci ji vyblika...
Jednovodičové čidlo je len pre budík na prístrojovke. Dvojvodičové hlási teplotu do RJ a ona reguluje množstvo paliva. Ak je vadné, prerušené alebo má zlý kontakt môže dávať informáciu, že teplota je -30°C. Skús ho premerať. Podľa mňa to vyzerá, že RJ dostáva protichodné informácie.
Lambdu i čidlo je najlepšie merať na konektore RJ aby sa vylúčila chyba v kabeláži.
Pixla
Příspěvky: 26
Registrován: 20 říj 2007, 15:08
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

...

Příspěvek od Pixla »

hmmm to je takovy to jak je prisroubovane na parozi zezadu?? modrej konektor a 2 draty.....to budu muset ale zase vylejt chladici kapalinu...ne??
jakou ma mit hodnotu?? a kde je na ECU pripojene??
Opel Corsa A r.v. 91 C12NZ heh momentálně probíha přestavba na tereňák snad mi to klucí v čepicích budou tolerovat (nechal jsem se insprovat Hitlerwagen golf country)
alino
Příspěvky: 32
Registrován: 13 bře 2008, 14:08
Bydliště: SR

Re: ...

Příspěvek od alino »

Pixla píše:hmmm to je takovy to jak je prisroubovane na parozi zezadu?? modrej konektor a 2 draty.....to budu muset ale zase vylejt chladici kapalinu...ne??
jakou ma mit hodnotu?? a kde je na ECU pripojene??
Pri 20°C cca 3kOhmy, pri 90°C cca 300Ohmov a pri -30°C má 30kOhmov.
Na RJ je pripojený na pinoch C10 a A11.
Najlepšie ak to budeš merať na RJ.
Odpovědět