1993-2004
Moderátoři: pdk88 , jamal.jefries , Bobek , Gooder
-Jakub-
Příspěvky: 352 Registrován: 04 dub 2007, 08:57
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od -Jakub- » 19 dub 2008, 23:06
zkoušel... přinesl mi to kámoš co dělá v servise a měl jsem je problém střihnou takže myslím že vydrží
1,0 12V
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260 Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Pívas » 19 dub 2008, 23:11
Já jsem to myslel jinak, při určitém ůhlu zatočení kol je malá mezera mezi páskou manžety a kulákem.Ty máš tu velkou pásku hodně vysokou, proto se bojim aby se neurvala při jízdě o kulák
-Jakub-
Příspěvky: 352 Registrován: 04 dub 2007, 08:57
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od -Jakub- » 19 dub 2008, 23:12
aha vidíš to mě nenapadlo... zítra kouknu
1,0 12V
-Jakub-
Příspěvky: 352 Registrován: 04 dub 2007, 08:57
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od -Jakub- » 04 čer 2008, 16:41
nowe felgi
RH Cup 7x15 et37 s oponami
[/img]
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
1,0 12V
-Jakub-
Příspěvky: 352 Registrován: 04 dub 2007, 08:57
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od -Jakub- » 04 čer 2008, 20:03
tak kdo si myslí že snížení 60/40 je hodně tak já mezi takové nepatřím! Ten předek je ještě moc vysoko a bode to chtít ubrat jeden závit na pružině
1,0 12V
Svoby
Moderátor
Příspěvky: 2893 Registrován: 29 čer 2007, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem
Příspěvek
od Svoby » 04 čer 2008, 20:10
to je nějak mooc vysoko
I ♥ German Style !
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260 Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Pívas » 04 čer 2008, 20:16
Já mám snížení 40/40 a s kolama 15/195/50 sem měl gumy zároveň se spodním okrajem lemu.ňejaký divný pružiny, to máš jak offroad
-Jakub-
Příspěvky: 352 Registrován: 04 dub 2007, 08:57
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od -Jakub- » 04 čer 2008, 20:16
tak když je podvozek pro 1,0 a 1,6 a avizují snížení 60 a váhově jsou na tom jinak tak se není čemu divit
jsem měl přitlačit a koupit rovnou stavítko
1,0 12V
Svoby
Moderátor
Příspěvky: 2893 Registrován: 29 čer 2007, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem
Příspěvek
od Svoby » 04 čer 2008, 20:17
uřízni půl otáčky a bude to v poho
I ♥ German Style !
-Jakub-
Příspěvky: 352 Registrován: 04 dub 2007, 08:57
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od -Jakub- » 04 čer 2008, 20:20
no, to by bylo doblé ale vůůůbec se mi do toho nechce
1,0 12V
Svoby
Moderátor
Příspěvky: 2893 Registrován: 29 čer 2007, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem
Příspěvek
od Svoby » 04 čer 2008, 20:22
ten závit je jemnější ne? Ta pružina má stejmě závitů jako sériovka akorát víc u sebe tak by to vadit nemělo
I ♥ German Style !
-Jakub-
Příspěvky: 352 Registrován: 04 dub 2007, 08:57
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od -Jakub- » 04 čer 2008, 20:31
jako šmiknout klidně, ale nevím jestli si někdy rozebíral sportovní podvozek... pístnice zkrácená a pružinu je třeba strašně moc stlačit+ je tvrdá jako svině = na možtáž mi překážely stahováky!!!
1,0 12V
Svoby
Moderátor
Příspěvky: 2893 Registrován: 29 čer 2007, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem
Příspěvek
od Svoby » 04 čer 2008, 20:33
dělal jsem to na sérioný tlumič, ale bez stahováku pomocí dvou latí, docela masakr
I ♥ German Style !
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260 Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Pívas » 04 čer 2008, 20:37
Výroba stahováku na pružiny mi trvala 15 minut
.Na montáž snížených pružin není ani tolik potřeba, ale při demontáži origo pružin bez stahováku asi docela mazec
Svoby
Moderátor
Příspěvky: 2893 Registrován: 29 čer 2007, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem
Příspěvek
od Svoby » 04 čer 2008, 20:49
já jsem to dělal takhle
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
I ♥ German Style !