Fíla>Corsa B 1.6 GSI
Napsal: 04 črc 2014, 22:40
Tak já vás všechny zdravím
Konečně jsem se rozhoupal hodit sem mojí corsu a tak vám ji tu představim. Už ji mám nějaký ten pátek, přesněji už to bude 4. rok, co jsem si ji koupil. Auto je mým koníčkem. Je to moje první a jediné auto, kterým denně jezdím.
Naštěstí mi s opravami pomáhají brácha a kamarád, takže jsme na Corse udělali už pěkný kus práce. Od začátku se snažím corsu dostat do nějakého slušného stavu. Musím uznat, že karoserie byla bývalími majiteli ošetřena, takže oproti jiným korzám není v tak žalostném stavu. Ale od začátku se snažím dostat motor do perfektního stavu. Bohužel opravy na motoru musely být dělány průběžně (kdybych motor vyndal a celý zrepasoval, ušetřilo by mi to čas i peníze).
OPRAVY:
• Rozvody (nebřeberně rozvodových řemenů)
• 4x alternátor
• Chladič
• Termostat
• Vodní pumpa
• Stabilizátor
• Gufera
• Pístní kroužky
• Kluzná ložiska
• Nádrž palivová
• 3x Rozvodové kolo u kliky
• Tisíce nepřeberných drobností
ÚPRAVY:
• GSI nárazník, který při koupi chyběl
• Vrtané kotouče Brembo
• Kola ALU RH
• Přední světla
• Elektrická zrcátka
• Potažení kůží kapličky na palubce
• Power box
• Upravená řídící jednotka
• 2x výfuk
• Sportovní výfuk FK
• Zkrácené řazení
• A možná si ještě vzpomenu na další
PLÁNOVANÉ ÚPRAVY:
• Sportovní podvozek
• Chladič oleje
• Budíky na teplotu a tlak oleje
• Koženkový interiér
• Audio
Spoustu úprav a oprav si ani už nevzpomínám, už jich bylo tolik, že se to nedá spočítat. Auto mi vycuclo peněženku nevyčíslitelně. Už bylo několik momentů, kdy jsem auto chtěl raději prodat, ale stačilo se jednou svést a nešlo to .
Když jsem si auto koupil, udělal jsem na něj rozvody a alternátor. Už když jsem auto kupoval při chodu motoru šustilo, proto jsem vyměnil napínací klapku u klíňáku. Po té co mi přišel alternátor, hned jsem narazil na problém. Po dvou dnech montování jsem zjistil, že alternátor nedobíjí. To byl první moment, kdy jsem se naštval a auto hodil do servisu (po dvou letech se altík měnil znovu). Pak to pokračovalo termostatem, těsněním pod hlavou, vodní pumpou. Auto začalo žrát olej, tak jsem dělal pístní kruhy a kluzná ložiska – komplet celou generálku, repas hlavy. Na autě jsem najel 1500 km, na sprintu jsem tomu dal napít a utrhla se mi poloosa. A později se mi urval krček na klice u rozvodového kola. Tam byl další moment, být či nebýt . Nakonec jsem se do toho pustil a teď čekám na výbrus nové kliky znovu s kluznými ložisky.
K dnešnímu dnu motor prošel kompletní generálkou od repasu sání, vstřikování až po výfuk.
Jednoduše co šlo vyměnit se vyměnilo a co nešlo, to se také vyměnilo .
Nepřeberně na tom bylo menších oprav. Při opravách jsem vždy lehce upravil motor až do nynější podoby. Ale nikdy jsem se nesetkal, že by padlo vše na správné místo na poprvé. Řídící jednotka se přečipovala . U elektronických zrcátek byla špatná kabeláž. Spoustu počítání a úprav power boxu...
Auto se stalo mou srdeční záležitostí a jízdu si užívám .
Jinak zajímavosti jsou že moje corsa byla jedna z prvních gsi.
Archivní foto, až ji vytáhmu z garaže, udělam aktulaní.
Konečně jsem se rozhoupal hodit sem mojí corsu a tak vám ji tu představim. Už ji mám nějaký ten pátek, přesněji už to bude 4. rok, co jsem si ji koupil. Auto je mým koníčkem. Je to moje první a jediné auto, kterým denně jezdím.
Naštěstí mi s opravami pomáhají brácha a kamarád, takže jsme na Corse udělali už pěkný kus práce. Od začátku se snažím corsu dostat do nějakého slušného stavu. Musím uznat, že karoserie byla bývalími majiteli ošetřena, takže oproti jiným korzám není v tak žalostném stavu. Ale od začátku se snažím dostat motor do perfektního stavu. Bohužel opravy na motoru musely být dělány průběžně (kdybych motor vyndal a celý zrepasoval, ušetřilo by mi to čas i peníze).
OPRAVY:
• Rozvody (nebřeberně rozvodových řemenů)
• 4x alternátor
• Chladič
• Termostat
• Vodní pumpa
• Stabilizátor
• Gufera
• Pístní kroužky
• Kluzná ložiska
• Nádrž palivová
• 3x Rozvodové kolo u kliky
• Tisíce nepřeberných drobností
ÚPRAVY:
• GSI nárazník, který při koupi chyběl
• Vrtané kotouče Brembo
• Kola ALU RH
• Přední světla
• Elektrická zrcátka
• Potažení kůží kapličky na palubce
• Power box
• Upravená řídící jednotka
• 2x výfuk
• Sportovní výfuk FK
• Zkrácené řazení
• A možná si ještě vzpomenu na další
PLÁNOVANÉ ÚPRAVY:
• Sportovní podvozek
• Chladič oleje
• Budíky na teplotu a tlak oleje
• Koženkový interiér
• Audio
Spoustu úprav a oprav si ani už nevzpomínám, už jich bylo tolik, že se to nedá spočítat. Auto mi vycuclo peněženku nevyčíslitelně. Už bylo několik momentů, kdy jsem auto chtěl raději prodat, ale stačilo se jednou svést a nešlo to .
Když jsem si auto koupil, udělal jsem na něj rozvody a alternátor. Už když jsem auto kupoval při chodu motoru šustilo, proto jsem vyměnil napínací klapku u klíňáku. Po té co mi přišel alternátor, hned jsem narazil na problém. Po dvou dnech montování jsem zjistil, že alternátor nedobíjí. To byl první moment, kdy jsem se naštval a auto hodil do servisu (po dvou letech se altík měnil znovu). Pak to pokračovalo termostatem, těsněním pod hlavou, vodní pumpou. Auto začalo žrát olej, tak jsem dělal pístní kruhy a kluzná ložiska – komplet celou generálku, repas hlavy. Na autě jsem najel 1500 km, na sprintu jsem tomu dal napít a utrhla se mi poloosa. A později se mi urval krček na klice u rozvodového kola. Tam byl další moment, být či nebýt . Nakonec jsem se do toho pustil a teď čekám na výbrus nové kliky znovu s kluznými ložisky.
K dnešnímu dnu motor prošel kompletní generálkou od repasu sání, vstřikování až po výfuk.
Jednoduše co šlo vyměnit se vyměnilo a co nešlo, to se také vyměnilo .
Nepřeberně na tom bylo menších oprav. Při opravách jsem vždy lehce upravil motor až do nynější podoby. Ale nikdy jsem se nesetkal, že by padlo vše na správné místo na poprvé. Řídící jednotka se přečipovala . U elektronických zrcátek byla špatná kabeláž. Spoustu počítání a úprav power boxu...
Auto se stalo mou srdeční záležitostí a jízdu si užívám .
Jinak zajímavosti jsou že moje corsa byla jedna z prvních gsi.
Archivní foto, až ji vytáhmu z garaže, udělam aktulaní.