MADFlock
Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
- mikro
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 361
- Registrován: 29 čer 2007, 18:00
- Bydliště: Někde ve středu Čech
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 85
- Registrován: 05 říj 2007, 11:30
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 85
- Registrován: 05 říj 2007, 11:30
- Kontaktovat uživatele:
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 328
- Registrován: 06 pro 2006, 08:30
- Bydliště: Sleepy Hollow
- Kontaktovat uživatele:
da se to dat na vsechno. ale na sedacky bych to necpal, on samotnej flock vydrzi, ale ne podkladova vrstva co se musi davat na latky, na sedacce by si to hnedka rozpraskal. urcite to nespini, ale kdyz to bude rvat pes tak to pujde dolu. vydrzi to docela dost nasili, ale nic neni neznicitelne
Opel Corsa B ... PRODANO
VW Jetta 2 Coupe
VW Jetta 2 Coupe
-
- Příspěvky: 85
- Registrován: 05 říj 2007, 11:30
- Kontaktovat uživatele:
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 328
- Registrován: 06 pro 2006, 08:30
- Bydliště: Sleepy Hollow
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 01 črc 2008, 16:57
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
2 Mike Mad
Zdar....pročetl jsem tohle vlákno a máš to opravdu moc pěkný...
Chtěl bych se zeptat,jestli se poflokovaná věc nechá umít (vyčistit)třeba když ti na tom uvízne nějaká špína.....aniž bys flok poškodil nebo změnil jeho odstín...?
Na srazech jsem viděl auta která měla poflokované čalovnění dveří,kliky a třeba i knoflíky pro zapnutí světel....
U některých bylo znát že se používáním flok z plastu nebo látky vytratil (ošoupal) ..... Ptal sem se jednoho majtele a ten mi tvrdil že takové používanější věci nemá smysl flokovat nebo se musí dotyčný smířit s tím že je nechá třeba jednou za rok zase předělat....
To opravdu flok vydrží tak málo na oděr nebo je to špatně odvedenou prací?
Prý tomu taky vadí přímé letní slunce?..třeba jako když je pořádnej pařák a auto stojí někde na slunci....
Jestli to dobře chápu je to vlastně(zjednodušeně) nanesení jakéhosi lepidla a potom pocukrování "flokem".......navrch se už žádná povrchová úprava nedává,že?
A ještě....dokáže flok zakrýt nějaké nerovnosti,rýhy,spáleniny,prošoupané tapeci a pod?
Díky za odpověď
Zdar....pročetl jsem tohle vlákno a máš to opravdu moc pěkný...
Chtěl bych se zeptat,jestli se poflokovaná věc nechá umít (vyčistit)třeba když ti na tom uvízne nějaká špína.....aniž bys flok poškodil nebo změnil jeho odstín...?
Na srazech jsem viděl auta která měla poflokované čalovnění dveří,kliky a třeba i knoflíky pro zapnutí světel....
U některých bylo znát že se používáním flok z plastu nebo látky vytratil (ošoupal) ..... Ptal sem se jednoho majtele a ten mi tvrdil že takové používanější věci nemá smysl flokovat nebo se musí dotyčný smířit s tím že je nechá třeba jednou za rok zase předělat....
To opravdu flok vydrží tak málo na oděr nebo je to špatně odvedenou prací?
Prý tomu taky vadí přímé letní slunce?..třeba jako když je pořádnej pařák a auto stojí někde na slunci....
Jestli to dobře chápu je to vlastně(zjednodušeně) nanesení jakéhosi lepidla a potom pocukrování "flokem".......navrch se už žádná povrchová úprava nedává,že?
A ještě....dokáže flok zakrýt nějaké nerovnosti,rýhy,spáleniny,prošoupané tapeci a pod?
Díky za odpověď
Combo 1.4i (C16NZ svody Lexmaul) ale až vyrostu bude ze mě Vivaro....
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24 čer 2008, 09:36
- Bydliště: Liberec
Chtěl bych se zeptat,jestli se poflokovaná věc nechá umít (vyčistit)třeba když ti na tom uvízne nějaká špína.....aniž bys flok poškodil nebo změnil jeho odstín...?
na to ti klidne odpovím já-čistit se dá např jarovou vodou(s rozumem ne ze to namočíš jak podlahu)ten kdo ti říkal že hodne namahane cásti je nesmysl flockovat mel pravdu nehlede na to že heslo všeho s mírou je v tomto případe na miste(preci nechces mit cele chundelate auto)málo na oděr nevydrží ale neni nesmrtelnej.príme slunce nevim vyrobce tvrdi ze ne ale treba černou barvu za sklem nevim no .nerovnosti a spáleniny nezakryje!!!ale jeste zvýrazní !!!!
na to ti klidne odpovím já-čistit se dá např jarovou vodou(s rozumem ne ze to namočíš jak podlahu)ten kdo ti říkal že hodne namahane cásti je nesmysl flockovat mel pravdu nehlede na to že heslo všeho s mírou je v tomto případe na miste(preci nechces mit cele chundelate auto)málo na oděr nevydrží ale neni nesmrtelnej.príme slunce nevim vyrobce tvrdi ze ne ale treba černou barvu za sklem nevim no .nerovnosti a spáleniny nezakryje!!!ale jeste zvýrazní !!!!
Objednam vam autodoplnky na vašeho miláčka z DE,nově nakupuji i na e-bay,možnost nákupu i použitého zboží, kontaktujte pomoci s.z.
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 328
- Registrován: 06 pro 2006, 08:30
- Bydliště: Sleepy Hollow
- Kontaktovat uživatele:
mohu jen potvrdit co pise Mara.
Na denni pouzivani doporucuji delat jen par detailu z interieru (ramecky, sloupky, apod.). Rozhodne ne cele auto, vydrzi dost ale ne kazdodenni sramy.
Cisteni idealne vysavacem s kartacovym malym nastavcem a kousek po kousku vysavat (diky tomu se flock "srovna" a postavi, vypada to pak lepe), cisteni od vylozene treba blata, cokolady jen vlhkou houbickou s jarem klidne. Kvalitni flock je na slunci barevne staly (muj vyrobce garantuje barevnou stalost 7let), pouze fluorescencni barvy postupne blednou pri vystavovani slunci.
Kvalita zalezi na dodrzovani technologie a pouziti kvalitnich lepidel ve spravne smesi (nekteri umelci flockujou i do obyc barvy, coz je naprostej hnus a nic to nevydrzi).
Povrch musi byt pripraven perfektne, vcetne nejlepe jednobarevneho povrchu. Pro predstavu cca 80procent casu zabere priprava, opravy a cisteni dilu. Flockovani 10procent a 10procent casu zabere uklid neskutecnyho bordelu vsude kolem.
V podstate je to naneseni "jakehosi" lepidla a pocukruje se to flockovaci pistoli (nebo v komore). Hodne zalezi na kvalitne pripravenem lepidle a presnem postupu a podminkach pri tom cukrovani ... potom se jiz zadna povrchova prava nedela, protoze ve vysledku je z toho v podstate jeden kus plastu (polyamid nejcasteji)
Na denni pouzivani doporucuji delat jen par detailu z interieru (ramecky, sloupky, apod.). Rozhodne ne cele auto, vydrzi dost ale ne kazdodenni sramy.
Cisteni idealne vysavacem s kartacovym malym nastavcem a kousek po kousku vysavat (diky tomu se flock "srovna" a postavi, vypada to pak lepe), cisteni od vylozene treba blata, cokolady jen vlhkou houbickou s jarem klidne. Kvalitni flock je na slunci barevne staly (muj vyrobce garantuje barevnou stalost 7let), pouze fluorescencni barvy postupne blednou pri vystavovani slunci.
Kvalita zalezi na dodrzovani technologie a pouziti kvalitnich lepidel ve spravne smesi (nekteri umelci flockujou i do obyc barvy, coz je naprostej hnus a nic to nevydrzi).
Povrch musi byt pripraven perfektne, vcetne nejlepe jednobarevneho povrchu. Pro predstavu cca 80procent casu zabere priprava, opravy a cisteni dilu. Flockovani 10procent a 10procent casu zabere uklid neskutecnyho bordelu vsude kolem.
V podstate je to naneseni "jakehosi" lepidla a pocukruje se to flockovaci pistoli (nebo v komore). Hodne zalezi na kvalitne pripravenem lepidle a presnem postupu a podminkach pri tom cukrovani ... potom se jiz zadna povrchova prava nedela, protoze ve vysledku je z toho v podstate jeden kus plastu (polyamid nejcasteji)
Opel Corsa B ... PRODANO
VW Jetta 2 Coupe
VW Jetta 2 Coupe
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 328
- Registrován: 06 pro 2006, 08:30
- Bydliště: Sleepy Hollow
- Kontaktovat uživatele:
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- Robin Benett
- Příspěvky: 248
- Registrován: 19 říj 2008, 10:20