Stránka 1 z 1

Turbo 1.5_TD>nastavení

Napsal: 09 bře 2009, 14:01
od nezdvorak
Mám takovou otázečku: nemáte někdo zkušenost s úpravama nebo nevíte, kde se dočíst více o nastavení turba u téhle "B" Corsy? Začínám z toho být trochu nešťastnej. Opravdový nárust zrychlení je znatelný až od 2.750 rpm...
Nejlepší by to bylo od 2.000. Další věc je, že prej nemá řídící jednotku (nechal bych to klidně načipovat). A takový věci, jako intercooler nebo větší turbo tam cpát nechci, jde mi jen o to nastavení....
díky

Opel corsa 1.5 TD

Napsal: 15 dub 2009, 17:12
od patricrock.corsa
Ahoj mám opel corsa1.5 TD a mám to přečipováno turbo mi zabiralo približne n astejnych otačkach jako tobe po chiptuningu se mi turbo spousti uz u 1800 otackach stojito sice nejake penize ale potom je to parádni jízdA :D

Napsal: 18 dub 2009, 13:57
od nezdvorak
tak ať hledám, kde hledám, nikdo není schopnej tenhle motor načipovat, jseš si opravdu jistej, že máš X15DT ???

Napsal: 20 dub 2009, 11:33
od patricrock.corsa
už nemam v sobotu večer sem naboural

Re: Turbo 1.5_TD>nastavení

Napsal: 28 úno 2012, 11:40
od Ferenzzo
jestli nemáš řj, tak musíš mechanicky :wink:

Re: Turbo 1.5_TD>nastavení

Napsal: 28 úno 2012, 14:09
od Pučis89
a to udelam jak?

Re: Turbo 1.5_TD>nastavení

Napsal: 20 kvě 2012, 23:09
od preludak
To by mně taky zajímalo..... :vali_se:

Re: Turbo 1.5_TD>nastavení

Napsal: 21 kvě 2012, 08:56
od Fošna
Tyhle starý Turbodiesely mají jednoduchý nízkotlaký turbo bez naklápěcích lopatek... jestli chceš z auta vymáčknout nějaký výkon, tak nejjednodušší cesta je přidat tlak na turbu a na naftě... ale všechno s mírou. Když přidáš moc na tlaku, tak ti může odfouknout těsnění pod hlavou. Každopádně počítej s tím, že ti to bude hulit a na STK neprojdeš :D

Re: Turbo 1.5_TD>nastavení

Napsal: 15 dub 2013, 21:35
od Ferenzzo
preluďak čemu se :lol:

... musíš upravit čerpadlo. Přesněji do čerpadla hlavně nevrtej, jen uprav korektor. S rozumem, je to o "lazení" .. jestli k tomu máš vztah a je to tvoje auto :) tak se toho neboj. Před tím tvým lazením doporučuju pořídit si barometr a v kabině sledovat co ti dělá turbo. Přidá se ti tím i na tlaku. Sice ne moc, ale dřív se naplní a ten motůrek ti bude táhnout pěkně až do konce (odvislé podle tvé úpravy korektoru) ... zároveň s tímto máš tu možnost přidat na turbu (nebo vyměnit za větší) .. vše je o tvé zručnosti, času a penězích.

Já takhle upravuji hodně aut, mám tak i svoji astru g s motorem x17dtl :lol: skoro druhým rokem .. jízda je s tím moc pěkná :wink:

Re: Turbo 1.5_TD>nastavení

Napsal: 21 dub 2013, 23:55
od preludak
Tak budík na tlak už mám.Sice je jen hozený v zadu na sedačce protože motor je mimo auto a ještě koupím boost control.Jak se dá motor do auta tak se zapojí budík a uvidím kolik to tlačí.Pak se to boost controlem trochu zvedne a uvidíme.Další co pak je v plánu tak intercooler.Pak turbo z kadetta 1.5td co má vývod dolů nebo astry ať se dá líp laborovat s hadicemi.pak se uvidí co se bude dít.

Re: Turbo 1.5_TD>nastavení

Napsal: 26 kvě 2014, 22:09
od KubaRoadCrime
Pánové? Takový dotaz ... x17d motor isuzu... vydržel by kdyby se tam dalo turbo z x17dt... ? sání hadice turbo svody... jde spíš o vnitřek motoru...Máte někdo zkušenosti?