Stránka 2 z 3

Napsal: 26 dub 2008, 20:59
od Pívas
Antoan píše:může to bej i řídící jednotce taky už se mi to stalo
To radši neeeeeeee :cry:

Palivové čerpadlo

Napsal: 08 kvě 2009, 21:11
od adam
Zdravím.
Nestartuje mne auto. Corsa C, 1,0 (973ccm, 43kW, 58HP, 2002). Na diagnostice ŘJ pouze "neznámá chyba". Nicméně se netočí palovové čerpadlo. Po změření napětí na prázdno 3,8V proti kostře. Po zapojení do motoru čerpadla způsobuje úbytek 0V. K35 nesepnuto, relé OK. Nevím, kde může být problém. Čerpadlo po zapojení na externí zdroj OK.
Díky za rady.

Napsal: 08 kvě 2009, 21:42
od okura
relé je spínané RJ motoru
chce to proměřit zde,
taky napětí pro ECU,
ale relé je spínano až při točení motoru

duvod proč jendotka nezapne relé je:
-immobilizér-jendotka blokuje start
-jednotka ko
- snímač klikové hlřídele/a hall vačky


co to je za číslo chyby? to nemuže diag napsat neznámá zavada, zaleží čím si to napíchnul

Napsal: 08 kvě 2009, 22:06
od adam
Bohužel mne to diagnostikoval kamarád, nevím číslo chyby :cry: . Já mám pouze kabel OBDII pro VW a ten i přes to, že mají stejné konektory, na Corse nechodí. Nicméně si myslím, že když otočím klíčkem do druhé polohy, musí se mne už začít točit čerpadlo. Příprava na start motoru a po nastartování musí běžet dále. Po otočení klíčkem do druhé polohy jde z ŘJ na cívku relé pouze 3,8V, což je úplná hloupost. Buď plných 12V nebo nic. A taky nevím, kde je ŘJ na Corse tak, abych mohl změřït přímo ten jeden pin. A taky je možnost, že tam je nějaké tlakové čidlo paliva po docílení natlakování paliva nebo nějaký ventil pro vyrovnávání tlaku v nádrži??

Napsal: 08 kvě 2009, 22:13
od okura
na relé je 12V, jednotka pouze spíná zem
Tohle je myslím systém vstřikování Motronic, tam čerpadlo jede až po točení motorem. (mělo by platit i zde ale i nemusí)
je tam tlakovej regulátor ale je v čerpadle

Bliká kontrolka motoru nebo něco takového?
Chce to kvalitnější diag a měřit

Napsal: 08 kvě 2009, 22:38
od pepex
čerpadlo po zapnutí klíčku natlačí i v druhé poloze, tzn před otočením motoru, reguulátor je na liště se vstřikama.podle mě padnulo imo..

Napsal: 08 kvě 2009, 23:04
od adam
Relé K35 má celkem 4 kontakty. Pokud ŘJ spíná zem, souhlasí: 30 a 86 je +12V, 87 a 85 naměřím 3,8V. Měřeno vše proti kostře.
A regulátor v čerpadle? V čerpadle pouze 4 dráty, tj. 2x pro plovák a 2x pro čerpadlo.
O bílé kontrolce nevím nic.
Jinak jsem schopen ten regulátor odpojit tak, aby si myslela ŘJ, že není natlakováno?
A pokud padnul immo, signalizuje nějaká kontrolka něco? A diagnostika by musela něco najít...

Napsal: 09 kvě 2009, 09:02
od pepex
stačí odpustiti tlak na liště je tam černá čepička jako na ventilku klimatizace.
Pod ní je auto ventilek,stačí zamáčknout a odpustit tlak..

S tím imobilizérem, moje Corsa neměla signalizaci, jestli diagnostika něco ukáže nevim, ale podle toho jak ti postupuje proud ve vedení by to mohlo být ono.Jednotka z toho důvodu pustí nevim proč jenom těch asi 3.8V

Je to jenom můj názor, elektrika jenom tak od voka.

Napsal: 09 kvě 2009, 09:24
od alino
adam píše:Relé K35 má celkem 4 kontakty. Pokud ŘJ spíná zem, souhlasí: 30 a 86 je +12V, 87 a 85 naměřím 3,8V. Měřeno vše proti kostře.
A regulátor v čerpadle? V čerpadle pouze 4 dráty, tj. 2x pro plovák a 2x pro čerpadlo.
O bílé kontrolce nevím nic.
Jinak jsem schopen ten regulátor odpojit tak, aby si myslela ŘJ, že není natlakováno?
A pokud padnul immo, signalizuje nějaká kontrolka něco? A diagnostika by musela něco najít...


Skus spojit 85 na kostru motoru a cerpadlo by malo bezat - ak je dobre rele. Toto rele spina s cerpadlom aj napatie na vstrekovace. Skontroluj tiez ukostrenie RJ. Immo posuva v RJ vnutornu kostru a to moze byt tych 3,8V.

Napsal: 09 kvě 2009, 09:50
od adam
Pánové, díky za reakce a za odpovědi.
Vrhnu se na to až po práci, tj. v sobotu odpoledne.

Nicméně se zeptám dále, předpoklad, že padnul immo:
1) chápu dobře, že pokud klemnu relé K35, dostanu napětí jak na čerpadlo, tak na jednotku vstřiků... tzn. pak už nastartuju? anebo ten imobilizér bude dále vstupovat do řízení a stále blokovat chod motoru...

2) kde immo najdu? je součástí ŘJ nebo je to samostatný blok? Dá se vytáhnout tak, aby šel diagnostikovat nezávisle na motoru? A pokud ho demontuju, do doby, než seženu nový, můžu jezdit?

Díky. Chytřejší budu až po kontrole tlaku v palivovém potrubí, resp. na liště vstřiků a až po odměření K35.

re

Napsal: 09 kvě 2009, 10:56
od alino
Nepoznam konkretne tuto RJ, ale som sa stretol u RJ s napatovym posuvom kostry / spinacie prvky nezopnu korektne kostru, cim vstrekovace maju nizke napatove impulzy a to plati aj o VN na iskru/, zmenou napatia pre senzory / bezne maju 5V a immo im v RJ da 12V/ ktore tym padom davaju nekorektne informacie.

Okolo spinacky je kruzok s kablikom. Je to antena ktora snima cip v kluciku. V prvom rade skus druhy kluc - mozno sa znicil cip. Ak pojdes po kabliku od antenky najdes immo. Ak je vadne immo - nepozna kluc - podla mna nenastartujes. Ak ho odpojis je to pre RJ to iste ako zly kluc a ostava bloknuta.

Napsal: 09 kvě 2009, 11:22
od adam
Pozn. Oba klíče byly vyzkušeny, oba dva nefunkční.
Mne taky napdalo, že když je GND od ŘJ odlišný od GND celého auta, je ŘJ špatně ukostřená. Ale podle těch názorů, co tady čtu, je to asi normální a je to posunuté takto uměle výrobcem.

Napsal: 09 kvě 2009, 18:54
od adam
Vážení přátelé. Konečně posun vpřed. Kabeláž snad veškerá zkontrolovaná, konektory také. Zjistil jsem jednu velmi důležitou, ZCELA ZÁSADNÍ informaci.

Když odpojím baterii od auta na cca 3 minuty a znovu ji zapojím, po přepnutí klíče do druhé polohy se mne rozsvítí kontrola mazání, airbagů, i autíčko s klíčem (immo). Poté NORMÁLNĚ nastartuji. Všechno běží jak má.

Po vypnutí motoru a opětovném pokusu o start se nerozsvěcuje ani kontrolka mazání, ani kontrola imobilizéru a auto pochopitelně nenastartuje. Pokud celý proces s odpojením baterky opakuji, jednou mne to vždy nastartuje. Poté to zase klekne.

Ještě poznámka: v manuálu pro Opel Corsa se píše že by se měla rozsvěcovat před startem také kontrolka "Systém řízení emisí" a po úspěšném startu by měla zhasnout. Ta se ale nerozsvítila ani jednou. A to ani před vyhozením baterky ani poté. Prostě zatím nesvítí vůbec.

Prosím o vaše cenné rady a názory. Díky moc. Adam.

re

Napsal: 09 kvě 2009, 21:55
od alino
Skus skontrolovat ziarovku kontrolku motora.

Napsal: 10 kvě 2009, 07:28
od adam
Prosím o bližší specifikaci "žárovka kontrolka motora"... co to je...