Motor 1.5D - 1.5TD rozdíly

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
Uživatelský avatar
Lukkas
Administrátoři
Příspěvky: 2219
Registrován: 06 črc 2008, 14:01
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Motor 1.5D - 1.5TD rozdíly

Příspěvek od Lukkas »

čus, chci se zeptat, jeslti někdo nevíte, co je potřeba vyměnit, když budu dávat turbínu na muj 1.5D .. vim, že určitě těsnění pod hlavou, turbo z 1.5TD, sání z 1.5TD, ale co čerpadlo ?? bude stejný nebo jiný ? poraďe ..

A pomohlo by kdybych dal vstřiky z 1.7TDS ? ( můžu mít za pár kaček)

díky za odpovědi
Black Opel Corsa A 1.5D
>Moje Corsa<
Uživatelský avatar
yeti
Příspěvky: 543
Registrován: 16 úno 2009, 14:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yeti »

nevim co to obnáší u corsi, ale klasické naftové ůpravy větší turbo (dejme tomu z tý 1.7TDS), větší vstřiky (1.7TDS) a pak potřebuješ víc paliva, takže to čerpadlo. pak už jen stačí chip na míru :twisted:
Corsa A C14NZ

Škoda Octavia Combi 1.9tdi 96KW
Uživatelský avatar
Lukkas
Administrátoři
Příspěvky: 2219
Registrován: 06 črc 2008, 14:01
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukkas »

Vstříky nejsou problém, turbo bych mohl mít i se svodama za 400,- :wink: ale z tý 1.7TDS je do toho turba přivedená hadička na olej a já na ten olej vůbec nemam vývod a nevim, kde bych to měl vyvést.. :roll:
JJ, přidat na čerpadle nebude problém,to už mam domluvený.
S tim čerpadlem nevíš asi co ? jestli je stejný nebo ne ..
Black Opel Corsa A 1.5D
>Moje Corsa<
Tiger.s
Příspěvky: 1571
Registrován: 26 dub 2007, 18:40
Bydliště: Někde u plzně :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tiger.s »

Olej ti musí jit do turba pod tlakem... jinak ho zadřeš.... tzn udělat vývod někde za olejovým čerpadlem a vývod do vany
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

C20XE IN STOCK :pifko:
Uživatelský avatar
nezdvorak
Moderátor
Příspěvky: 405
Registrován: 01 říj 2007, 14:47
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nezdvorak »

rovnou bych tam dal i pořádnej IC :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
yeti
Příspěvky: 543
Registrován: 16 úno 2009, 14:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yeti »

tak to bude taky potřeba větší itercooler :twisted:
Corsa A C14NZ

Škoda Octavia Combi 1.9tdi 96KW
Uživatelský avatar
batoo
Příspěvky: 101
Registrován: 21 čer 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od batoo »

Lukkas: Jak uz jsi se ptal v SZ a jak psal Tiger. Je nutny udelat vyvody na olej a pohrat si s davkou paliva a s tlakem co bude turbo davat. Jinak mam takovej pocit ze turbo je stejny z 1.7TDS a 1.5TD akorat dava o 0.2 bar vetsi tlak. Svody budou dle me taky pasovat.
Jinak dej ten FMIC jak jsem ti psal a budes mit plnou spokojenost, kdyz ho budes davat, tak si nech sani z 1.5D, to je pro to lepsi.
Jinak vetsi vstriky ti u komurky nepomuzou.
Opel Corsa B 1.5D 5D 1994 20X 000Km -Socialni edice:)
Opel Corsa B 1.5TD 3D 1995 14X 000Km - rachan edice:)
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

No já si myslím, že když se dají větší vstřiky, tak se to bud bude přechlastávat, tím pádem musíš zmenšit tlak paliva.. a nebo necháš původní a dáš jím větší tlak.. budou ti dávat výší dávku paliva. A kort jestli tam budeš tlačit o 0,2 baru víc, což je taky celkem dost na to aby ti to navýšilo výkon. A každopádně vyměnit intercooler, jinak se ti muže stát, že nebude stíhat chladit a motor bude mít jen teplej vzduch, akorát se bude dusit a nepojede, bude prskat, vynechávat atd. (sám mám tuhle zkušenost).
Uživatelský avatar
Lukkas
Administrátoři
Příspěvky: 2219
Registrován: 06 črc 2008, 14:01
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukkas »

Aha .. tak koukám, že bude lepší vyměnit celej motor.

jinak s tim turbem - turbo z 1.5TD má taky ten přívod na olej ? Co jsme se díval k tátovi ( táta má 1.5TD) tak jsem tam nic takovýho neviděl ( třeba jsem se špatně díval).

Každopádně dát tam celej motor 1.5TD, turbo z 1.7TDS a větší IC před chladič, tak by to mělo bejt cajk.Halvně jde o to, aby byl stejnej typ motoru, co je vylitej na bloku motoru - 4EC1
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Black Opel Corsa A 1.5D
>Moje Corsa<
Uživatelský avatar
Lukkas
Administrátoři
Příspěvky: 2219
Registrován: 06 črc 2008, 14:01
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukkas »

Tak .. nápisy na bloku motoru :arrow:

1.5 D - 4EC1

1.5 TD - T4EC1

1.7 TDS - (TC4EE1)

Tak co s tim .. :idea:
Black Opel Corsa A 1.5D
>Moje Corsa<
Uživatelský avatar
knedlik
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 741
Registrován: 04 úno 2009, 09:38
Bydliště: u liberce

Příspěvek od knedlik »

lukkas vcera jsem na jeden 1.5 td narazil na aukru :wink:
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
cheetah3
Příspěvky: 315
Registrován: 07 srp 2010, 13:07
Bydliště: Slovenská republika

Příspěvek od cheetah3 »

A co tak tam dát komplet 1.7TD ?
víta
Příspěvky: 728
Registrován: 15 říj 2009, 21:50
Bydliště: Bílina

Příspěvek od víta »

luky co ztim necháš si napsat papír že máš vyhnilí číslo motoru :-) já to taky tak mam :lol:
Uživatelský avatar
Lukkas
Administrátoři
Příspěvky: 2219
Registrován: 06 črc 2008, 14:01
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukkas »

Knedlo > odkaz
Cheetah > to jsem chtěl udělat, ale nevim, co dělat s tim číslem motoru :? když to kontrolujou na STK

Víťo > jak jsi to dokázal ?
Black Opel Corsa A 1.5D
>Moje Corsa<
víta
Příspěvky: 728
Registrován: 15 říj 2009, 21:50
Bydliště: Bílina

Příspěvek od víta »

jo tak to nwm tohle to všechno dělá brácha :-) on je nato takovej odborník ;-)
Odpovědět