O motoru 1.7 DTI
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
O motoru 1.7 DTI
Na přání porta777 jsem ofotil článek v časopisu Autodiesel o tomto motoru, který je velmi zajímavý.
Článek - PowerPoint
Článek - PowerPoint
Naposledy upravil(a) Robin dne 19 lis 2010, 23:16, celkem upraveno 3 x.
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
No, jestli jsi spokojený s výkonem a auto se nechová nijak divně, preventivně bych to nedělal. V servisu ti to hlavně neřeknou.
Čerpadlo se musí vyndat, aby se seřídilo u těch specialistů a jen to ve značkovém servise stojí asi 5 tis. kč. Seřízení, alespon podle článku, by mělo stát asi 3 tis, pokud se nebude nic měnit..
Já ted budu měnit rozvody, tak se to hezky spojí, protože ty se kvůli čerpadlu stejně musí vyndat, tak jsem domluven, že mě práci za rozvody nebudou účtovat,jen řemen a kladku.
Kromě toho, že chci tak zvýšit výkon, auto má jisté výpadky v tahu a tak
věřím, že chyba bude někde u čerpadla, když váhu mám novou..
Určitě by to v nějaké malé dílničce vyndali levněji,ale neznám nikoho,komu bych na 100% věřil a nějaká úspora mě za to riziko nestojí.
Ve značkovém sice nic moc neopravují a jen vyměnují a určitě se najde i šikovnější mechanik kdekoliv v garáži na vesnici,ale já mám zkušenost, že se alespon dá spolehnout na garanci té opravy, na rozdíl od té dílničky, kde se se mnou při problému nechtěl nikdo bavit.
Já si některé věci dělám sám, olej, filtry, brzdy a
jednoduché mechanické, jako čepy, tlumiče, výfuk, poloosy, atd., v malé místní dílně, kde to bravurně zvládají,ale
vše kolem motoru a elektroniky jedině v Opelu..
Čerpadlo se musí vyndat, aby se seřídilo u těch specialistů a jen to ve značkovém servise stojí asi 5 tis. kč. Seřízení, alespon podle článku, by mělo stát asi 3 tis, pokud se nebude nic měnit..
Já ted budu měnit rozvody, tak se to hezky spojí, protože ty se kvůli čerpadlu stejně musí vyndat, tak jsem domluven, že mě práci za rozvody nebudou účtovat,jen řemen a kladku.
Kromě toho, že chci tak zvýšit výkon, auto má jisté výpadky v tahu a tak
věřím, že chyba bude někde u čerpadla, když váhu mám novou..
Určitě by to v nějaké malé dílničce vyndali levněji,ale neznám nikoho,komu bych na 100% věřil a nějaká úspora mě za to riziko nestojí.
Ve značkovém sice nic moc neopravují a jen vyměnují a určitě se najde i šikovnější mechanik kdekoliv v garáži na vesnici,ale já mám zkušenost, že se alespon dá spolehnout na garanci té opravy, na rozdíl od té dílničky, kde se se mnou při problému nechtěl nikdo bavit.
Já si některé věci dělám sám, olej, filtry, brzdy a
jednoduché mechanické, jako čepy, tlumiče, výfuk, poloosy, atd., v malé místní dílně, kde to bravurně zvládají,ale
vše kolem motoru a elektroniky jedině v Opelu..
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
ahoj chtel bych poradit jak je to s kvalitou, vydrzi, zivotnosti atd. motoru 1.7 dti 55kw co se davali do astry G to je stejny jako v corse C asi ne? mam zasadni problem mam hafo nafty ale je trosku starsi a do cormorainu bych se ji bal davat a proto schanim ke corse trosku vetsi sestru ktery by to moc nevadilo. jake jsou vase skusenosti DTI by to mohl skousnout ne?
a jestli by nekdo nemohl aktualizovat ty udaje o motoru viz zacatek tematu
moc dekuju vsem
a jestli by nekdo nemohl aktualizovat ty udaje o motoru viz zacatek tematu
moc dekuju vsem
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- dolomit
- Příspěvky: 54
- Registrován: 08 zář 2009, 21:41
- Bydliště: SR-Trencin
Tak mal som co docinenia s Gckovou Astrou s tymto pohonom.Bol to dovoz z nemecka pri kupe nabehane 60tis .Ja osobnne na ten motor nemozem povedat kriveho slova spolahlivy a obrovske + bola nizka spotreba mohol si to gulat akokolvek nikdy si nespravil viac ako 6 litrov mimo mesta ani nehovorim .Auto vlastnil svagor a ten ho vobec nesetril jeho styl jazdenia bolo bud plny plyn alebo brzda samozrejme doprial mu aj potrebnu opateru .Auto sme predali asi 2mesiace dozadu malo nalietane 155tis a za ten cas nebol problem s motorom az na 2x pokadeny alternator.Co sa tyka vykonu nieje prilis oslnivy 55Kw ale ked sa drzi v otackach daju sa s nim robit divy hlavne myslim ze je to auto na spotrebu.Ohladom tej nafty ti vsak neviem povedat ci by to bolo dobre .
1.4i – 8W
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Ahoj, článek jsem znovu nahrál.
Ten časopis jsem si musel předplatit, každé číslo čtu od začátku do konce s otevřenou pusou
Mimochodem jsem se tam dočetl, že dnes oprava commonrailu je levnější, než čerpadla DTI. Na kvalitu nafty je DTI neméně háklivé.
Např. troška vody způsobí korozi a zadření spill ventilu.
Ani nová nafta není u nás nic extra a tak mechanici doporučují přidávat VIF, který mimo jiné zlepšuje mazivost.
Já myslím, že motor Isuzu DTI je super, čerpadlo je průměr a kámen úrazu je "často" odcházející EDU, viz. úvod.
Mě auto už delší dobu občas cuká a vynechává za jízdy. Diagnostika nic, Opel neumí nic, tak mě čeká návštěva dieselservisu, ale zatím čekám, až to bude dělat furt, aby se jim to lépe diagnostikovalo.
Tohle auto rozhodně není zcela bez problémů. Nemám rád záhadné závady na které nikdo nemůže přijít a rozhodně nejsem sám, protože jsem se už svezl s několika auty v bazarech a 2 dělaly to samé, tak to bude nějaká slabina..divný je, že to nikdo nezná.
Ten časopis jsem si musel předplatit, každé číslo čtu od začátku do konce s otevřenou pusou
Mimochodem jsem se tam dočetl, že dnes oprava commonrailu je levnější, než čerpadla DTI. Na kvalitu nafty je DTI neméně háklivé.
Např. troška vody způsobí korozi a zadření spill ventilu.
Ani nová nafta není u nás nic extra a tak mechanici doporučují přidávat VIF, který mimo jiné zlepšuje mazivost.
Já myslím, že motor Isuzu DTI je super, čerpadlo je průměr a kámen úrazu je "často" odcházející EDU, viz. úvod.
Mě auto už delší dobu občas cuká a vynechává za jízdy. Diagnostika nic, Opel neumí nic, tak mě čeká návštěva dieselservisu, ale zatím čekám, až to bude dělat furt, aby se jim to lépe diagnostikovalo.
Tohle auto rozhodně není zcela bez problémů. Nemám rád záhadné závady na které nikdo nemůže přijít a rozhodně nejsem sám, protože jsem se už svezl s několika auty v bazarech a 2 dělaly to samé, tak to bude nějaká slabina..divný je, že to nikdo nezná.
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
robin: dekuji ti moc voda v ty nafte urcite neni spis me vydesil kamarad ktery tam daval taky svoji naftu na pohled uplne cistou a stejne mu odeslel filtr a dostalo se to i dal oprava ho vysla na 15tkc a ten mel prave commonrail no jeste bych mel dotaz co je to ECU a kolik tak priblizne vydrzi KM jinak jeste jednou dik
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Já psal o EDU, asi to jsi měl na mysli..? O tom se píše na straně 2. článku.
Nebudu ti to přepisovat
Jak dlouho to vydrží nevím, bude to různé. V servisu jsem potkal chlápka, kterému to odešlo po 200 tis. km.
S naftou neporadím, říkáš, že je starší, teoreticky by mohla vodnatět, ale důležitější je původ, jestli je to někde stáčené z traktoru do špinavého kanystru například.. ?
Já se bojím i nové nafty u pumpy, tak jezdím jen ke značkovým a přidávám výše zmíněný VIF.
Nebudu ti to přepisovat
Jak dlouho to vydrží nevím, bude to různé. V servisu jsem potkal chlápka, kterému to odešlo po 200 tis. km.
S naftou neporadím, říkáš, že je starší, teoreticky by mohla vodnatět, ale důležitější je původ, jestli je to někde stáčené z traktoru do špinavého kanystru například.. ?
Já se bojím i nové nafty u pumpy, tak jezdím jen ke značkovým a přidávám výše zmíněný VIF.
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
jj EDU tak jsem to poradne procetl a pochopil to neni tak hrozny docela rozdil 40tkc nebo 8tkc a ta nafta neni urcite z zadnyho spinaviho traktoru je normalne z CSAD a je bez bionafty takze poradne tahne a vodnata taky urcite neni to neni ani ta 20let stara co lejem do traktoru no asi astru koupim co si mam hlidat na motoru kdyz uz ji budu kupovat jinak dik moc za rady
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Nemělo by to škubat za jízdy je to taková záhada, že kvůli tomu lidi auto prodávají.
Mělo by to chytat na jedno převalení a klasika, žádné foukání z víčka na olej. Já např. mám i po 140 tis. km motor čistej, nikde nic neprosakuje..
S dieselem lidi najíždí průměrně více km, běžně 40 - 60 tis/rok, vyjímečně i 100 tis.km/rok a naprostá většina aut je stočených a to vícekrát a tak opatrnosti a hledání indicií není nikdy dost.
Mělo by to chytat na jedno převalení a klasika, žádné foukání z víčka na olej. Já např. mám i po 140 tis. km motor čistej, nikde nic neprosakuje..
S dieselem lidi najíždí průměrně více km, běžně 40 - 60 tis/rok, vyjímečně i 100 tis.km/rok a naprostá většina aut je stočených a to vícekrát a tak opatrnosti a hledání indicií není nikdy dost.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 07 srp 2013, 11:38
Re: O motoru 1.7 DTI
Dobrý deň
Asi je to trošku mimo tému ale ak možete skúste mi poradiť.
Chcel by som si kúpiť svoje prvé auto a rozhodujem sa medzi krasnym Opel Corsa 1,7 DTI alebo Citroen saxo 1,5 D.
Opel ma určite lepšiu vybavu, no o saxe som počul samú chválu a má takmer bezporuchový motor kedže nemá turbo.
Ak nahodou máte nejaké skusenosti poradte prosím.
Dakujem
Asi je to trošku mimo tému ale ak možete skúste mi poradiť.
Chcel by som si kúpiť svoje prvé auto a rozhodujem sa medzi krasnym Opel Corsa 1,7 DTI alebo Citroen saxo 1,5 D.
Opel ma určite lepšiu vybavu, no o saxe som počul samú chválu a má takmer bezporuchový motor kedže nemá turbo.
Ak nahodou máte nejaké skusenosti poradte prosím.
Dakujem