STK
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11 čer 2013, 15:29
STK
Dobrý den,rád bych zde napsal moje zkušenosti z STK Březolupy. Byl jsem tam v roce 1999 s Favoritem po dědovi(Favorit měl najeto 32000km) a kde jsem dojel tam ho obdivovali,jezdil jsem i na jarní prohlídky do Araveru UH a i tam čučeli na pořád "zánovního" Favorita.Tak dojel jsem na STK a při měření účinnosti ruční brzdy mě zjistili,že pravé alevé kolo má větší rozdíl než 30% a vyhodili mě. Tak jsem doma brzdy rozebral,vyčistil,seřídil táhla,aby kola začala brzdit ve stejný okamžik a jel znovu na STK Březolupy.Tam opět zjištěno,že rozdíl větší než 30%.Tak jsem se lekl,co se děje.Pokud neprojdu po třetí,potom jde auto na ND nebo do šrotu.To by byla velká škoda.Tak jsem zajel do servisu v UH,který změřil brzdy na válcích a zjistil,že chodí naprosto souměrně.Uznají mě papír ze servisu na STK?Tak jsem jel na tehdy zánovní STK Araver Vlčnov,kde mě opět změřili brzdy a natiskly protokol o naprosto souměrné ruční brzdě. S tímto vyzbrojen(protokol ze servisu+protokol z STK Vlčnov)jsem jel tedy po třetí dodělat technickou v STK Březolupy a opět nesouměrnost brzd větší než 30% a auto vyřadit na trvalo z provozu.Ukázal jsem jim ty dva protokoly a technik jen něco zavrčel,vylepil STK na 2 roky jel jsem do prd...Od té doby jezdím na všechny STK jen ne do Březolup.Po 10 letech jsem se vydal do STK Březolupy udělat schválení výměny motoru(otec motor uvařil a zadřel),jelikož máme Favorit 135L,tak se mě podařilo sehnat motor 135LE(ten samý motor jen s katalizátorem). Na STK Březolupy mě vydali protokol,že motor nelze schválit,protože je čistší(LE-emisur-jezdil s katalizátorem)než původní karburátorový motor.Protokol jsem strčil do kapsy a jel na jinou nejbližší STK Kunovice,kde jsem dostal souhlasné stanovisko na výměnu motoru,protože je to totožný motor jako předchozí.Po ukázání papíru z STK Březolupy jen čuměli,proč mě to v Březolupech neuznali.Potřetí jsem jel zkusit Březolupy už jen na evidenční kontrolu koupeného auty.Aspoň mě technik zjebal,že číslo otrou je nečitelné.Bylo to cizí auto(japonec)a ani jsem po pravdě nevěděl kde číslo je.No ,hlavně ,že mě zjebal.Co si prosím o takové STK myslíte?Mám ji sice jen 6 kilometrů,ale na již jezdím všude jinam,jen né Březolupy.Podle mě jsou technici v Březolupech přinejmenším divní.S takovou šikanou a neznalostí jsem se nikde jinde nesetkal.To jsem byl na STK již na 6 stanici a všude příjemné jednání.Máte taky někoho známého kdo jel do Březolup?
Naposledy upravil(a) mavaUH dne 14 úno 2014, 18:01, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11 čer 2013, 15:29
Re: STK
Tam stáli tři mechanici dokola a hledělo na toho starého mechanika,který mě buzeroval. Tam podplácet nejde,když je tam tolik lidí.Naštěstí je tu dost jiných STK,kde je to v pohodě,např.V Kunovicích mě ještě zdarma změřil účinnost tlumičů.Tam je zcela jiný přístup k lidem.
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11 čer 2013, 15:29
Re: STK
Jel jsem tam podruhé již jen na otypování vyměněného motoru a potřetí na evidenčku. STK bych tam samozřejmě už nikdy nerisk.Přoč jsem tam jel?Jen ze zvědavosti,zda jsem měl tehdy jen smůlu na špatně vyspaného technika nebo to tam je pořád takové.Jinak mám to tam z domu 6 km a na ostatní STK přes 20 km a tlačil mě čas tak jsem jel evidenčku udělat tam.Tak jsem řekl třikrát a dost. Příště si vemu volno a pojedu i dál.
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
Re: STK
hele tohle je vsude unas je to treba v Turnove jsem nemohl tak jsem nechal mladou at sjede s autem na evidencku no a jelikoz je to japonec ktery ma kod motoru zezadu na vystupku starteru a fakt to neni k nalezeni vyhodil technik mladou s tim ze na motoru chybi typ motoru a mlada me rikala ze proste otevrel kapotu zbezne posvitil na motor a kapotu zavrel proste byl linej hledat a takhle to tam funguje porad nedej boze abys mel ac homologovany ale tuningovy dil
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: STK
na emisich si vylitl jo???a co mas za corsu???
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: STK
jestli chces mam doma katik necham ho za 500
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction