Studený motor nejde nastartovat - corsa B

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
brunclee
Příspěvky: 28
Registrován: 26 lis 2009, 12:52
Bydliště: Benešov

Studený motor nejde nastartovat - corsa B

Příspěvek od brunclee »

Zdravim vás chlapy, potřebuju od Vás zkusit poradit,já už jsem zoufalej. Mám opel corsa 1,2 rok 1995 33 Kw...
Studený motor nejde zaboha nastartovat, zřejmně špatně pálí,svíčky jsou mokrý a jako by se hltil benzínem. Po dlouhém startování ho pak nechám zahřát a už startuje okamžitě,volně a motor šlape bez chyb...ale stačí cca 5 hodin počkat a už zase nejde nastartovat.
Měnil jsem: palivový filtr, čerpadlo šlape normálně, nové svíčky, nové kabely ke svíčkám, palec v rozdělovači nový, víčko rozdělovače v pořádku, měl jsem rozebraný vstřikování a i kontroloval při startování,střiky fungujou, vše jsem vyčistil, nový vzduchový filtr, termostat novej- nefungoval,ted to šlape.... lambda v pořádku, na diagnostice vše funkční,žádná chyba....nový těsnění u výfuku... Tak nemá někdo ještě nápad proč nechce startovat jen když je studenej??? jakmile se jen trošičku zahřeje,tak už startuje hned,a jízda je taky v poho,bez cukání,motor jde jak vítr. Tak kdyby někoho něco napadlo, budu moc vděčný...už se v tom hrabu týden v kuse a nic....předem dík :(
Ještě jen,co kdyby byl o 1 zub přeskočenej rozvodovej řemen?ale zase - jelo by to pak vůbec?....díky....
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

no, a co treba slaba baterka? problemy se startovanim za studena muze udelat i spatna baterka, zkus ji naplno nabit a pak zastartovat, pripadne si pujcit od nekoho jinou...
brunclee
Příspěvky: 28
Registrován: 26 lis 2009, 12:52
Bydliště: Benešov

Příspěvek od brunclee »

Čau, baterku můžem vyloučit,je dobrá,starter taky bez problému,alternátor supr,vše dobíjí jak má, proud to za klidu nebere,.....točí krásně jo,ale jen když je to studený tak to nejde nastartovat,uplne se jakoby hltí tim benzínem,svíčky jsou morký,až prostě když to chytne a min 2 minuty se to snažim plynem udržet aby enchcíp a postupne ho probouzim,tak pak se zahřeje a jezdí jak víno a pak startuje taky....ted jdu rozebrat další věci,kontrola kabelů a kontaktu čidel,ale už vážně nevim....
Uživatelský avatar
British
Příspěvky: 6
Registrován: 30 kvě 2009, 12:27
Bydliště: Čáslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od British »

jestli to zacalo delat co zacalo trochu venku prituhovat ,tak bych zkusil predstih...
brunclee
Příspěvky: 28
Registrován: 26 lis 2009, 12:52
Bydliště: Benešov

Příspěvek od brunclee »

Ani ne,prostě z ničeho nic.... s předstihem jsem naposled něco delal cca před hodinou,pořád se v tom vrtám a nejde mi to dohlavy. Ráno budu mít ještě nový víčko rozdělovače,tak ještě to zkusim.... ale zdá se mi to nekonečný, ještě musim tedy vyzkoušet čidlo teploty chladící kapaliny,ale pak už nápady celkem docházej... víš nebo někdo přeně jak se restartuje řídící jednotka? Odpojim baterku a ....co dal?díky.....Prostě se to hltí,moc benzínu tam jde,je všude cítit....nestíhá to spalovat když je studenej, svíčky mokrý....ale když už ho rozehřeju,tak krása,start okamžitej a jede vážně supr.
Uživatelský avatar
knedlik
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 741
Registrován: 04 úno 2009, 09:38
Bydliště: u liberce

Příspěvek od knedlik »

sytic funguje
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
Uživatelský avatar
Robin
Příspěvky: 409
Registrován: 28 led 2008, 13:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Robin »

Netuším jak je řešený automatický sytič u tohoto auta, ale nemůže to být tím, když to dělá jen studený? Třeba nefunguje, nebo nějaké čidlo dává počítači špatné info a ten si myslí, že je teplý motor.
brunclee
Příspěvky: 28
Registrován: 26 lis 2009, 12:52
Bydliště: Benešov

Příspěvek od brunclee »

Ted nevím jak přesně automatický sitič funguje,já myslím že tam automatický sitič jako takový není, jen při startuje je to nastavený tak že je více obohacována směs určitou chvíli....ale to jen muj názor,ono by si to mělo samo elektronicky štelovat a řídit. Podle mě tohle ale funguje, je tam jen jeden vstřikovací ventil,ten jsem mel venku,vyfoukal,dal ový těsnící O kroužky,pak sledoval zda střiky fungujou a fungujou,ale podle me tam jde vážně víc paliva než má,ale nevim proč. Třeba už to mám opravený,ale jestli neni potřeba resetovat,restartovat tu řídící jednotku,když tak poradtě jak.... a jinak díky zatim všem za rady...jen tak dál,koho co napadne,vyzkoušim pokud jsem již neučinil....
Uživatelský avatar
Robin
Příspěvky: 409
Registrován: 28 led 2008, 13:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Robin »

Ano, tak nějak to funguje a jak moc obohacený a jak dlouho to určuje určitě najké čidlo a můj tip je, že v tom bude chyba. Asi není úplně špatný, když to nepoznala diagnostika..
To, že cítíš benzín nemusí znamenat, že ho tam jde moc.
Možná je jen špatný poměr, je ho třeba naopak málo a když to nechytne a furt to tam cáká, tak to musí být cítit ;-)
Jinak držím palce a jsem hodně zvědavej na závěr.
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

na motoru mas cidlo teploty primo pro RJ, to by mohlo davat spatny info, treba ze je motor porad teplej,a pak to takhle srat :-)
brunclee
Příspěvky: 28
Registrován: 26 lis 2009, 12:52
Bydliště: Benešov

Příspěvek od brunclee »

Je právě na nic že ta diadnostika nic neukázala. Ono ale vážně když točim ten studenej motor,tak už prostě poznám,že je uplne přehlcenej,nestíhá pálit a uplne se dusí..... tak přestanu točit,kouknu na svíčky a všichni komplet mokrý...ale když už to rozjedu,tak svíčky jsou pěkný,pálej jak maj... já jsem taky zvědavej na závěr,já už to dělám v kuse od rána vážně týden a že jsem zjistil závad a vymenil součástek,ale nic z toho neovlivnilo to startování.... já už vážně nevim,už mužu jen koumat a rozebírat co by me jinak ani nenapadlo.... Díky za rady....
brunclee
Příspěvky: 28
Registrován: 26 lis 2009, 12:52
Bydliště: Benešov

Příspěvek od brunclee »

čidlo mám taky ještě v plánu zkoušet, jen je mi divný že to diagnostika neukázala... u meho druheho auta mi to ukazala diagnostika,tak jsem ho vymenil vid..... ale ona mi taky ukázala rozbitej potenciometr volnoběžných otáček,ale to bylo ok a vadná byla lambda... jsou to věci s těma nadupanejma kárama...33 KW... :lol:
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

u toho 1.2 8v je jakoby zezadu na sani mam pocit, ma modrou hlavicku a vede k nemu 2-pin konektor :-)
brunclee
Příspěvky: 28
Registrován: 26 lis 2009, 12:52
Bydliště: Benešov

Příspěvek od brunclee »

tak to je on,už jsem ho venku mel,ale takhle nic nepoznám no, bud ho zítra zkusim proměřit ale i tak bych tomu asi nevěřil,jako mému měření :roll: když tak koupim nový a uvidim,ale ono to asi muže bejt i tak stále hodně prkotin co..... a náhodou ten restart řídící jednotky nevíš jak se přesně dělá?já sice dnes odpojoval baterku,ale to asi jen nestačí...
Uživatelský avatar
British
Příspěvky: 6
Registrován: 30 kvě 2009, 12:27
Bydliště: Čáslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od British »

melo by stacit jen odpojit baterku a tak pul minuty nechat odpojeny a pak zase zapojit... jeste me napadlo jestli nahodou nemas seknutou klapku sani... tezko radit takhle na dalku
a auto dela vrvrvrvrvrvr a nebo taftaftaftaf :lol: sry
Odpovědět